Viktor Orbán: Bruxelles-ul vrea ca noi să le permitem activiștilor LGBTQ să intre în școli și în grădinițe

1.491 de vizualizări
educația religioasă
Foto: Facebook.com / Orban Viktor
Parlamentul European și Comisia Europeană vor ca noi să le permitem activiștilor LGBTQ să intre în școli și în grădinițe, a declarat premierul ungar, joi, la Belgrad, într-o declarație acordată ziariștilor, transmite MTI, preluată de Rador.

Viktor Orbán a precizat: A avut loc o dispută utilă, au fost clarificate pozițiile. Totul este clar și de înțeles: Parlamentul European și Comisia Europeană vor ca noi să le permitem activiștilor LGBTQ să intre în școli și în grădinițe. Ungaria nu vrea acest lucru. Discuția se referă la cine va decide cum să ne creștem copiii noștri. Potrivit tratatelor UE, aceasta este o chestiune a Ungariei, respectiv este o competență națională. În această chestiune, birocrații de la Bruxelles nu au ce căuta”, a subliniat Viktor Orbán, care a adăugat: ”Pot să facă orice, nu le vom permite activiștilor LGBTQ să intre printre copiii noștri, în grădinițe și în școli”.

Citește mai mult pe G4Media.ro

Foto: Facebook.com / Orban Viktor


1 comment
  1. Din păcate are dreptate.
    Lobby-ul făcut de ong îți obscure care clamează apărarea drepturilor omului este infernal.
    Un grup de așa zis progresiști vor ,, reeducarea” populației în spiritul ,,marii resetări”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Remus Pricopie / Foto: Agerpres

Remus Pricopie, SNSPA: Sper ca noua lege a educației să clarifice două probleme majore – politizarea spațiului academic și situația rectorilor fără doctorat și fără legitimitate profesională

“Trebuie clarificate două probleme majore” în învățământul superior românesc: cea a “politizării spațiului academic”, prin relația rector-politician, respectiv cea a “rectorilor care nu au doctorat și nici legitimitate profesională”, comentează,…
Vezi articolul

Ligia Deca, după rezultatele PISA 2022 cu cel mai mare grad de analfabetism funcțional la Matematică: Trebuie să avem discuții cu universitățile, cu facultățile de matematică, cu specialiști în științele educației să înțelegem ce din pedagogia matematicii în România trebuie adaptat la cerințele testelor de tip PISA

Ligia Deca a declarat, imediat după anunțul rezultatelor la testarea PISA 2022, că vrea să convoace mai mulți specialiști și instituții pentru ca „să înțelegem ce din pedagogia matematicii în…
Vezi articolul