Vicepremierul Raluca Turcan îndeamnă la speranță și optimism în noul an școlar

739 de vizualizări
Vicepremierul Raluca Turcan apreciază, într-un mesaj pe Facebook prin care marchează începutul noului an școlar, că „revenim altfel” la școală. „Altfel”, anume „mult mai puternici, mai pregătiți și mai hotărâți să reușim”. Ea transmite părinților un mesaj de „speranță și optimism”.

Potrivit lui Turcan, experiențele ultimelor luni „ne-au arătat că avem copii deopotrivă inteligenți și digitali, empatici și competitivi, implicați și colaborativi”.

Mesajul Ralucăi Turcan referitor la începutul școlii:

„Revenim la școală! Revenim cu bucurie și cu dorința revederii după mai bine de 6 luni. Revenim altfel. Mult mai puternici, mai pregătiți și mai hotărâți să reușim în eforturile noastre de a ne educa copiii și de a le oferi condiții cât mai sigure pentru a învăța și a crește.

Copiii noștri își doresc să revină în clase, iar eu am încredere în ei, în capacitatea lor de adaptare și de ascultare, de colaborare și de susținere reciprocă în momentele dificile. Experiențele din ultimele luni ne-au arătat că avem copii deopotrivă inteligenți și digitali, empatici și competitivi, implicați și colaborativi. Avem copii „smart”, cum îmi place mie să-i numesc.

Vă doresc, copii și elevi minunați, să străluciți în noul an școlar în învățare, creativitate, inovare și curaj.

Să le fim alături, dragi părinți, și în acest an școlar, să avem încredere în capacitate lor de adaptare și integrare, să privim cu speranță și optimism către școală și către profesorii ei, să-i susținem și să-i încurajăm, să lucrăm împreună pentru ca locul în care învață copiii noștri să fie mai frumos, mai atractiv, mai sigur. Vă doresc să rămâneți sănătoși și curajoși!”


3 comments
  1. Început de an promițător? Nu prea cred la ce am asistat azi la o școală din Timișoara ce a deschis porțile pe sistem verde. Școală cu peste 1800 de elevi plus profesori, s-a vrut sa fie o oareca organizare, dar la un moment dat se călcau in picioare. Copiii de clasa pregătitoare total dezorientați, lăsați să meargă să-și găsească singuri învățăoarele care țineau in mâna diferite baloane colorate, plângeau, părinții plângeau si nu de emoții credeți-mă. Mi se pare mult stres pe toată lumea, așa nu se face școală!

    1. Haos am vazut si eu. Femei de serviciu strigand: cine e mama astuia mic, ca plange. Mamele la poarta plangeau mai ceva…haos.. haos…de o mie de ori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Iulian Cristache

Răspundeți unei comenzi sau unei persoane din Ministerul Educației? – Reacția președintelui Asociațiilor de părinți la afirmațiile președintelui Asociației colegiilor pedagogice

Iulian Cristache, președintele Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți – învățământ preuniversitar, răspunde afirmațiilor făcute de profesorul Mircea Bertea, președintele Asociației Naționale a Colegiilor și Liceelor Pedagogice din România: Am…
Vezi articolul

Echipamentele digitale pentru dotarea claselor, pe care primăriile le vor cumpăra cu bani din PNRR, „vor fi calitative, moderne și adaptate vârstei elevilor“, transmite agenția de implementare a Ministerului Educației / Nu este menționat drept criteriu prețul cel mai mic sau produse pe standardul minimal, iar UEFISCDI avertizează că banii rămași necheltuiți nu pot fi folosiți pentru altceva

Criteriile de selecție și achiziție pentru echipamentele digitale și cele pentru laboratoare, din apelul lansat de Ministerul Educației, de 1 miliard de euro, din PNRR, nu ar trebui să fie…
Vezi articolul

Daniel David: Contează memorarea, dar nu în varianta în care o făceam noi. Când informația se află la un click de telefon, este o mare greșeală a memora lucruri pe care le memoram eu, de exemplu, când nu exista internetul sau nu exista telefonul mobil

Daniel David, ministrul Educației și Cercetării, a declarat că memorarea contează, „dar nu în varianta în care o făceam noi”. Acesta a spus că este o mare greșeală „a memora…
Vezi articolul

Mai mulți elevi în clasă asigură învățământ de cantitate, nu de calitate, spune directorul Cătălin Zaman: „nu poate să înțeleagă multă lume” creșterea, care vine „în contextul unei natalități scăzute”/ „O întrebare la care nu găsim răspunsul”, în momentul înscrierilor la liceu: câți copii vom avea la clasa a IX-a, în fiecare clasă

„E o întrebare și asta, să știți, la care nu găsim răspunsul: câți copii vom avea la clasa a IX-a în fiecare clasă? Pentru că au fost scoase ore pe…
Vezi articolul