UTIL Profesorii de Matematică din 14 județe mai au câteva zile pentru înscriere în programul DataMathLab

Foto: Aspire Teachers

Profesorii de matematică din Cluj, Iași și din județele apropiate acestora se mai pot înscrie la DataMathLab până pe 27 septembrie 2024, anunță organizatorul programului, Asociația Aspire Teachers. Este vorba despre cadrele didactice din Alba, Arad, Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Mureș, Sălaj, Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava și Vaslui, potrivit sursei citate. Înscrierea și participarea sunt gratuite pentru profesori.

Programul sprijină profesorii de matematică să facă schimbări vizibile în practica lor, spun organizatorii. „Scopul este ca toți elevii să aibă șansa de a înțelege cu adevărat matematica și să rezolve probleme din viața cotidiană, similare celor testate la evaluări internaționale precum PISA și TIMSS”, conform unui comunicat de presă primit la redacție.

„Programul ține cont de cele mai bune practici și e bazat pe dovezi, adunând expertiza mai multor practicieni și consultanți care au avut ocazia să lucreze cu unii dintre cei mai buni profesori și matematicieni din lume.

DataMathLab urmărește programa școlară din România, punând accent pe aplicarea unor metode eficiente de predare-învățare-evaluare, care dau rezultate: 81% dintre elevii din clasele-pilot spun că înțeleg mai bine și majoritatea susțin că profesorii le-au explicat mai bine, din cei 406 elevi care au completat anonim chestionarul nostru anul acesta.

Înscrierile sunt deschise pentru profesorii de matematică, ca echipă a școlii sau individual, dar cu disponibilitatea de a colabora ulterior cu un coleg/colegă din program.

Programul este organizat de asociația non-profit Aspire Teachers, iar costurile sunt acoperite de sponsorii programului, Romanian-American Foundation, Raiffeisen Bank, Tenaris Silcotub și United Media Services”, mai arată sursa citată.

Pentru înscrieri la DataMathLab, structura activităților din proiect, formatorii și calendarul formărilor, accesați pagina proiectului.

Exit mobile version