Universitatea A.I. Cuza din Iași a câștigat cinci proiecte Erasmus în valoare de peste 2,5 milioane de euro

356 de vizualizări
Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iasi -Studenţii rămaşi în camine au fost mutaţi în camere de mai multe persoane
Foto: Google Street View

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC) a câștigat cinci noi proiecte Erasmus – două proiecte de mobilitate Erasmus+, cu parteneri din țări UE și non-UE, precum și trei proiecte Erasmus – Jean Monnet Module, potrivit unui comunicat al instituției. Aceasta precizează că proiectele au o valoare totală de peste 2,5 milioane de euro.

Comunicatul arată că noile proiecte de mobilitate vor oferi studenților, cadrelor didactice și pesonalului administrativ al UAIC oportunitatea de a desfășura mobilități de studiu, practică, predare și formare, în persoană sau online, în instituții din toată lumea. Iar modulele Jean Monnet vor contribui la promovarea excelenței în activitățile de predare și cercetare prin dezvoltarea de noi studii și cursuri pe teme privind Uniunea Europeană și vor susține dezvoltarea relațiilor de colaborare între mediul academic și societate.

Valoarea totală a bugetelor celor două noi proiecte Erasmus de mobilitate este de aproape 2.500.000 de euro și este stabilită în funcție de realizările anterioare ale fiecărei universități. Pentru cele 3 proiecte Erasmus – Jean Monnet Module, finanțarea europeană ce va fi alocată atinge până la 30.000 de euro pentru fiecare.

  • Două dintre proiecte vor fi derulate în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor, între altele prin organizarea a trei cursuri, a unor workshop-uri, dezvoltarea unei echipe de cercetare în studiul „orașelor inteligente și accelerarea dezvoltării durabile”. Al treilea proiect Jean Monnet va fi derulat în cadrul Facultății de Drept.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Lipsa cantinelor, principala problemă în desfășurarea programului “Masă caldă în școli”, arată un raport al ministerului / Existența unei cantine nu este criteriu în alegerea școlilor din programul pilot. În toată țara, doar 10% dintre unitățile de învățământ din țară au cantine

Principala problemă semnalată în desfășurarea programului masă caldă în școli este lipsa cantinelor școlare sau a spațiilor destinate servirii mesei calde, arată raportul privind stadiul implementării Programului – pilot „Masă…
Vezi articolul

Profesorii ar putea realiza planuri de învățare pentru fiecare elev, în funcție de rezultatele evaluărilor și de interacțiunea cu elevii și părinții, potrivit proiectului Legii învățământului preuniversitar / Planurile individualizate fac parte din portofoliul educațional obligatoriu

Cadrele didactice ar urma să realizeze planuri individualizate de învățare, în funcție de rezultatele evaluărilor, potrivit proiectului de Lege a învățământului preuniversitar. Acestea vor fi un instrument de planificare și…
Vezi articolul