Un român de 20 de ani a ajuns unul din cei mai bogați tineri antreprenori din Silicon Valley

4.319 vizualizări
Sebastian Dobrincu s-a născut în București, iar la vârsta de 7 ani deja învăța inginerie de software, scrie revista Forbes. Într-un articol dedicat tânărului român ajuns printre cei mai bogați antreprenori din Silicon Valley, publicația notează că toată copilăria acesta a fost pasionat de dezvoltarea de software și de tehnologie digitală. La 17 ani a fondat Storyheap, o platformă care ajută brandurile, influencerii și companiile să își dezvolte prezența și vizibilitatea pe platformele de social media cu ajutorul unor mecanisme de analiză a datelor statistice. De mecanismele dezvoltate de el s-au folosit Spotify, Facebook și TikTok, relatează Forbes.

Ideea lui Sebastian a avut un succes uriaș, iar printre clienții care folosesc Storyheap se numără Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music. Tânărul antreprenor a continuat și cu alte inițiative similare, tot pe zona de dezvoltare a prezenței brandurilor pe platformele de social media utilizând date statistice. A fondat încă două startup-uri: Brandmates și Owlmetrics. În scurt timp, având clienți ca Universal, Interscope Records și HubSpot, profitul acestor companii a ajuns la milioane de dolari, scrie Forbes.

Sebastian Dobrincu a plecat inițial în Statele Unite să studieze, inclusiv la Stanford, dar la fel ca alți antreprenori de mare succes (Mark Zukerberg, Bill Gates), a renunțat la facultate pentru business. Este un „pattern” al antreprenorilor din Silicon Valley care au avut devreme în viață o idee genială de pe urma căreia au construit business-uri mondiale care au schimbat lumea.

Tot ceea ce am realizat până acum face parte din dorința mea de a folosi abilitățile pe care le am să contribui la construirea unei lumi mai bune”, a spus Dobrincu pentru revista Forbes. El a adăugat că succesul de până acum este doar începutul. „Este destul de devreme, am început să-mi setez obiectivele în viață și simt că abia am pornit la drum”, a spus tânărul antreprenor.

Dobrincu a fost și la numeroase conferințe unde a vorbit despre realizările sale și despre cum ar putea și alți tineri antreprenori să aibă succes în această industrie. Din punctul său de vedere, vârsta, resursele limitate și managementul timpului nu trebuie să sta în calea nimănui spre succes. Spre exemplu, când avea 18 ani, a fost invitat de Tim Cook să lucreze pentru Apple, însă Dobrincu a refuzat.

Prefer să fac ceva nou care ajută oamenii, decât să îmi găsesc un loc sigur și confortabil pentru mine”, a explicat tânărul antreprenor.

Sursă Foto: Facebook/Sebastian Dobrincu 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Peste 13.400 de semnături s-au strâns online pentru a împiedica desființarea Centrelor de Resurse și Asistență Educațională, prevăzută de noul proiect de lege a Educației / Ministrul Educației anunță că s-a întâlnit cu 1.000 de specialiști, dar fără a detalia vreuna dintre propunerile acestora

O petiție care solicită oprirea desființării Centrelor județene de resurse și asistență educațională – CJRAE/CMBRAE – a strâns peste 13 mii de semnături de în prima săptămână de la lansare.…
Vezi articolul
Programa școlară

OFICIAL Regula 1+1 = 3 doar în comunicarea relațională poate fi aplicată la clasele primare, din anul școlar 2024-2025 / „Design thinking”, „Ora de știut”, „Realitatea din spatele ficțiunii” și „Scriere creativă”, printre disciplinele pe care elevii le pot alege din oferta școlii

Din anul școlar 2024-2025, elevii de clasele a II-a, a III-a și a IV-a pot studia disciplina opțională „Comunicare relațională”, iar cei de gimnaziu pot alege disciplinele „Realitatea din spatele…
Vezi articolul

Secretarul de stat Florian Lixandru, despre orele elevilor care nu dau simulările naționale: Procesul educativ să se desfășoare în condiții normale, școlile fie vor modifica programul, fie vor decala programul

Florian Lixandru, secretar de stat în Ministerul Educației, a declarat, într-o intervenție la Radio București FM, referitor la orele elevilor care nu dau simulările naționale, că „unitatea de învățământ, practic,…
Vezi articolul