Un învățător nevaccinat de la o școală primară din California, SUA, a transmis infecția cu COVID-19 la 26 de persoane, între care 18 elevi

943 de vizualizări
Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com
Un învăţător nevaccinat de la o şcoală primară din statul California, Statele Unite ale Americii, se află la originea a cel puţin 26 de cazuri de COVID-19, între care 18 elevi, notează autorităţile sanitare americane într-un raport publicat vineri, relatează Agerpres, conform AFP și preluat de G4Media.ro.

Acest incident demonstrează importanţa vaccinării cadrelor didactice, mai ales atunci când elevii sunt prea mici pentru a fi vaccinaţi, potrivit Centrului pentru Prevenirea şi Controlul Bolilor (CDC), principala agenţie federală de sănătate publică din SUA.

Incidentul aduce în discuţie purtarea obligatorie a măştilor sanitare în clase, în cadrul unei escaladări a epidemiei legate de varianta Delta, puternic contagioasă.

Cadrul didactic în chestiune, despre care nu se ştie dacă este învăţător sau învăţătoare, a continuat să predea în mai 2021 timp de două zile după apariţia primelor simptome, crezând iniţial că este vorba de o alergie.

Citește articolul complet pe G4Media.ro.

Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Rezultate admitere liceu 2023. Au rămas nerepartizați 1.619 elevi, din care patru au medii peste 9 / Cei mai mulți elevi, peste 111.000, au intrat la liceul dorit, iar aproape jumătate dintre ei la prima opțiune pusă pe fișă

Rezultatele admiterii la liceu au fost anunțate de Ministerul Educației miercuri la prânz. Acestea arată că numărul elevilor repartizați computerizat  111.128 de elevi, adică 98,56% dintre cei care au depus…
Vezi articolul

EVALUARE STANDARDIZATĂ 2022 Începe prima evaluare privată, în masă, a elevilor din școlile de stat, cu subiecte care nu sunt făcute de Ministerul Educației și care, pentru Matematică și Istorie, nu sunt nici măcar omologate / Cum arată întrebările și raportul „narativ-descriptiv”

De luni, elevii care doresc să fie testați din 329 de școli alese de Ministerul Educației vor susține câte 2 teste standardizate în zile diferite, la Limba română și la…
Vezi articolul

Rezultatele elevilor de la evaluările standardizate să nu fie un criteriu de evaluare pentru activitatea profesorilor – amendament al sindicatelor din învățământ la proiectul legii Deca

Sindicatele din Educație solicită ca rezultatele elevilor de la evaluările standardizate să nu fie un criteriu de evaluare pentru activitatea profesorilor, potrivit amendamentelor trimise Ministerului Educației. În documentul obținut de…
Vezi articolul

Profesorii care coordonează proiecte europene nu își pot reduce norma didactică în anul școlar 2024-2025 / Prevederea propusă de Ministerul Educației în proiectul privind metodologia de mobilitate a fost eliminată de instituție în forma finală

Profesorii care coordonează proiecte europene, dar nu sunt plătiți pentru această activitate, pot beneficia de o reducere a normei didactice de la 18 la 16 ore/săptămână, conform Legii învățământului preuniversitar.…
Vezi articolul