ULTIMA ORĂ Subiectele date la Matematică, astăzi, la Evaluarea Națională 2022

373.913 vizualizări
Subiecte Matematica Evaluarea Nationala 2022 cover
Elevii de la Evaluarea Națională 2022 au primit varianta numărul 2 cu subiecte la Matematică. În fiecare an subiectele sunt făcute de Ministerul Educației prin Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație.

La subiecul I au fost 6 subpuncte, fiind itemi obiectivi – tip grilă, fiecare punctat cu 5 puncte. La fel, subiectul al II-lea are 6 subpuncte, tot grilă și notate tot cu câte 5 puncte fiecare. la subiecul al III-lea problemele nu mai sunt cu răspunsuri de tip grilă.

Timpul de lucru a fost de 120 de minute, adică 2 ore, iar proba a început la ora 9:00.

Subiectele pe care le-au avut de rezolvat elevii astăzi, 16 iunie 2022, la Matematică, în cadrul Evaluării Naționale 2022, sunt următoarele:

Baremul de corectare va fi publicat de Ministerul Educației la ora 15:00.


12 comments
  1. Nu va suparati, calitate mai proasta a pozelor n-ati gasit? Era asa de greu sa incarcati un amarat de pdf de pe site ul cu subiectele din fiecare an? Sau nu pdf, se puteau face CAPTURI DE ECRAN LA FIECARE PAGINA, sa arate mai de Doamne Ajuta, nu sa stai sa te chiorasti la desen incercand sa-ti dai seama ce scrie acolo

  2. Subiectele mi se par accesibile pentru majoritatea celor care s -au pregătit ! Se poate obține cu ușurință cel puțin nota 7 (șapte) !
    Ce mă deranjează este că exercițiile și problemele propuse nu au legătură cu viața ca în țările vestice !

  3. mi-e mi se pare o bataie de joc la adresa copilor .dupa ce ca stau 8 ore la scoala mai stau inca 4 ore sa-si faca temele ,in viata de zi cu zi nu aplici ce ai invatat la scoala, sociatatea are grije sa te educe . Sistem invechit ,nu se pune accent pe dezvoltarea copilului ce abilitati are societatea te vrea idiot si scoala te formeaza .

    1. Adevarat ca nu aplici in viata tot ce inveti la scoala, dar scoala te invata sa gandesti, sa iti folosesti creierul! Daca faci abdomene nu inseamna ca inveti sa joci fotbal, dar ca sa fi un jucator bun cam ai nevoie de un abdomen cu patratele, incearca sa te prinzi…..iar daca vrei sa ai si alte abilitati, le faci extra scoala! Daca la scoala copilul este atent si nu doar “sta” nu va trebui sa ” stea” acasa 4 ore sa isi faca temele. Dupa 19 ani de scoala (cu activitati extrascolare) chiar nu ma dau pe spate comentariile de genul asta. Pacat ca nu ai avut parinti care sa te invete sa mergi cu placere la scoala.

    2. S-a dovedit ca matematica este de baza la dezvoltarea inteligentei cognitive. Este dovedit ca cei care nu au o matematica puternica sunt mai putin inteligenti.

      Sfatul meu este sa iti pui notiunile de matematica la punct, si poate asa si copilul tau are o sansa, munceste din spate ca sa fi capabil sa rezolvi acest test si ajutal si sprijinal, astfel incat sa fie capabil sa reuseasca daca are probleme cu matematica. Nici de mine nu se ocupau ai mei, mergeam la scoala si invatam cat de bine puteam, cand am avut rezultate proaste, mai era cand aveam sa capat bataie cu cureau…, am devenit in timp ca si elev tot mai dezinteresat de a imi face temele, devina ar fi faptul ca jocurile cu copiii si pe calculator te schimba. Ajuns la liceu am avut mai multe probleme cu matematica fiind profil m1 mate-info intensiv. Recunosc mereu imi parea un efort inutil sa imi fac tema, mare parte pentru ca profesorul nu te ajuta mereu sa intelegi tot, iar exercitiile erau multe mai tot timpul si inutile ca si efect, unele foarte grele si care luau si 3 table scrise cu creta sa le rezolvi. Am avut doar cateva materii in care nu eram plini de exercitii pentru acasa, orele alea cred ca au fost cele mai productive si misto din perioada liceului. Numai matematica mi-a parut cea mai antipatica, insa cu cateva meditati am ajuns sa trec bac-ul cu o medie destul de buna, am dat fail la informatica, mai mult decat in matematica, desi puteam mai mult la informatica. De la liceu la facultate, primul an extrem de incarcat in volum de informatii ce trebuie invatat si studiat.

      Domeniul de absolvire inginerie industriala, eu mare visator pe IT.., a iesit IT-ul din mine examen 45 exercitii de matematica la admitere pe IT, supraveghetor marsav care m-a sabotat complet, incat nu am putut sa imi rescriu o foaie cu raspunsuri, in timp ce cealalta mi-a anulato, astfel am ramas cu 20 de raspunsuri din 45, pentru ca nu mi-a permis sa imi finalizez transcrierea raspunsurilor pe foaia de examen care trebuia sa o predau la final, si am facut asta doar sa inlocuiesc un raspuns care trebuia sa o fac prin rescrierea foaiei de examen.

      Regret faptul ca am terminat pe inginerie, intr-un domeniu in care esti blocat cu carti de inginerie si fara support educational modern astfel incat chiar sa reusesti. In facultate orice proiect a fost facut de unul singur, nimic copiat, mai departe, pot spune ca am avut colegi ce si-au platit si proiectele din facultate si ulterior si licenta. Acum ma gandesc sa termin si eu licenta cu material didactic din afara, avand o intelegere mult mai dezvoltata pe limba engleza si capacitatea de a face propria mea lucrare originala si facuta pe ceva, si nu pe aer… Nici biblioteca online nu ai ca student, insa se cere lucrare de licenta de 90 de pagini…

      Se putea mai mult la nivel universitar. A
      Si acum sa intelegi ca nu doar copilul tau e blestemat de acest sistem educational toti suntem…

      De la cel mai antipatic profesor, la tehnologia care ne distrage, la lipsa de dezvoltare educationala, la lipsa de biblioteci online de specializare, la neintelegere de la oamenii din jurul tau, care cred ca esti prost si mereu te pun sub piciorul lor, crezand ca ei sunt mai destepti, doar pentru un esec al tau, care nici nu este in mare parte vina ta..

    3. în momentul în care postarea începe cu “mi-e mi se pare”, este evident ca este vorba despre o persoana care chiar n-a înțeles nimic din școală.

  4. Distanta de la B la planul (EMC) este inaltimea din B a triunghiului BME deoarece CM este perpendiculara pe planul (ABE).

    1. Merge si cu calcul de volum al piramidei EMBC. Calculezi laturile triunghiului EMC, care-i triunghi dreptunghic iar practic, distanta de la B la planul EMC este inaltimea care pica pe fata bazei EMC. Ulterior calculezi volumul piramidei cu baza BMC si inaltimea EB pe care le stii. Inlocuiesti si ai aflat rezultatul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Rezultatele de la Evaluarea Națională 2024, prezentate de Ligia Deca: Creșterea notelor peste 5 la Matematică e de peste 26% față de simulare / Urmează să analizăm din nou discrepanța între numărul de elevi înscriși în clasa a VIII-a și cei care se înscriu la Evaluarea Națională

Ministrul Educației, Ligia Deca, a anunțat că la Limba romană 77,6% dintre candidați au obținut note peste 5, în timp ce la matematică, 68,7% dintre note au fost peste 5.…
Vezi articolul

Profesoara Florentina Pavăl, despre subiectele de la Evaluarea Națională 2022, la Matematică: S-a pus accentul pe abilități de calcul, pe creativitate, imaginație, probleme cu soluții multiple

“Au fost câteva probleme frumoase în al doilea subiect, probleme pe care, un elev cu imaginație, putea să le rezolve fără calcule doar privind figurile”, a declarat pentru Edupedu.ro profesoara…
Vezi articolul