Depunerea dosarelor pentru burse școlare se prelungește până pe 14 februarie, potrivit anunțului făcut luni seara de ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu. Inițial acesta spusese duminică seara la Digi24 că termenul va fi 7 februarie. Acesta a mai spus că lista documentelor a fost simplificată și că cei care au depus dosarele pentru burse la începutul anului nu mai trebuie să aducă alte documente.
UPDATE: Descarcă ordinul 3.073/2022 și vezi toate modificările legate de burse aici.
Știrea inițială: Potrivit ordinului de ministru în vigoare, termenul este 31 ianuarie, dar ministrul a anunțat că va emite un nou ordin de ministru pentru această prelungire, precum și un set nou de clarificări „pentru ca sistemul să fie foarte ușor de înțeles”.
„După ce fondul de burse a crescut, după ce cuantumul burselor a crescut, au fost unele probleme pe care le înțeleg, cu privire la componența dosarului, pentru a obține aceste burse. Înțelegând aceste probleme, mâine, fiind ultima zi în care să pot depune dosarele de bursă, printr-un ordin de ministru va fi extins termenul cu o săptămână, până pe data de 7 februarie. De asemenea, vom încerca să aducem și alte clarificări pentru ca sistemul să fie foarte ușor înțeles”, a declarat ministrul.
Reamintim că noile criterii de acordare a burselor au creat nenumărate situații de confuzie, semnalate de organizațiile reprezentative ale asociațiilor de părinți și elevi. Ministerul Educației a trimis în teritoriu, tuturor școlilor, precizări pentru aplicarea noilor reguli de acordare a burselor. Școlile au interpretat noile reglementări și precizările au solicitat o serie de acte de la elevi și părinții lor, în funcție cum au înțeles că se aplică noile condiții.
Ce documente cer școlile pentru fiecare tip de bursă și ce modele de cerere au publicat, vedeți aici.
Articol în curs de actualizare
Foto: © Nirat Srisongmuang | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.