Într-o eră digitală în care timpul și eficiența sunt cruciale, Platforma VIVA vine în întâmpinarea nevoilor unităților de învățământ, punând la dispoziție o suită completă de servicii esențiale pentru un management de calitate. Platforma de management VIVA oferă o varietate de modele de documente adaptate fiecărui context, fiind actualizate permanent.
Echipa VIVA preia întregul proces de realizare a procedurilor, documentelor pentru SCIM și CEAC, dar și pentru celelalte comisii existente în unitate, asigurându-se că sunt personalizate 100% și gata de a fi folosite în activitatea zilnică.
Ce oferă platforma VIVA
Resurse la îndemână: Are peste 300 de proceduri editabile, inclusiv Instrucțiunea 1 MEN și proceduri realizate pe comisie din unitatea dumneavoastră de învățâmânt, la doar un click distanță.
Documente versatile: Aici, veți găsi toate documentele de care aveți nevoie: de la documente manageriale ( PDI, PM, PO, la Regulamente, decizii, hotărâri CA, până la documente pe comisii permanente, temporare, rapoarte de activitate, etc.). Documentele pot fi utilizate exact în forma oferită sau pot fi personalizate.
Asistență permanentă: Echipa VIVA este dedicată și oferă asistență permanentă. Fiecare solicitare este abordată cu profesionalism și rapiditate.
Personalizare și integritate documentară: Unul dintre principalele avantaje ale Platformei de management VIVA este capacitatea acesteia de a se adapta la specificul fiecărei instituții. Configurarea platformei se realizează astfel încât să corespundă nevoilor fiecărei unități, iar documentele pentru SCIM și CEAC sunt realizate în totalitate pentru a asigura conformitatea cu cele mai noi reglementări.
Cursuri de perfecționare cu acces online
Fiecare curs este elaborat cu atenție și se bazează pe cele mai recente cercetări și tendințe din domeniu, astfel încât participanții să dobândească abilități și cunoștințe actuale și relevante pentru a-și îmbunătăți performanța și a contribui la succesul organizației VIVA
Aplicație de registratură electronică gratuită pentru 12 luni
Aplicația InfoRegis vă permite să gestionați și să organizați eficient toate documentele și înregistrările dvs. într-un mediu electronic sigur și accesibil de oriunde. Cu funcționalități avansate de căutare și arhivare, puteți să găsiți rapid și să accesați documentele necesare, eliminând nevoia de a căuta în sertare și dosare fizice.
Pe lângă beneficiul de a economisi spațiu fizic și a reduce riscul de pierdere a documentelor, această aplicație vă permite să colaborați în timp real cu colegii și să partajați documente cu ușurință.
Narcis Alexandru, CEO al echipei Viva, a explicat cum a fost gândită platforma, ce conține și cum pot fi ajutați directorii de școli și profesorii din unitățile de învățământ. Orice unitate de învățământ, de la creșă și până la liceu, ar putea să aleagă această platformă.
Ce înseamnă, mai exact, Platforma Viva?
Narcis Alexandru – CEO al echipei Viva: Platforma Viva a fost gândită pentru a aduce un plus în îmbunătățirea calității educației. A fost gândită pentru a eficientiza modul în care unitățile de învățământ gestionează procesele educaționale, dar și cele administrative. Ea oferă acces instantaneu la tot ce presupune munca administrativă într-o unitate de învățământ – conține toate documentele manageriale, documentele comisiilor, proceduri care trebuie să existe în orice unitate de învățământ. Toate documentele sunt structurate pe compartimente, personalizate pe fiecare unitate și, foarte important, cu legislația în vigoare. Platforma este utilă, atât pentru personalul de conducere, cât și pentru personalul didactic auxiliar și didactic din orice unitate de învățământ.
Ce fel de instituție educațională ar beneficia de aceste servicii?
Narcis Alexandru – CEO al echipei Viva: Toate instituțiile educaționale din România pot beneficia de acest serviciu – creșă, grădiniță cu program normal, cu program prelungit, școală primară, școală gimnazială, liceu teoretic, liceu tehnologic, liceu pedagogic, vocațional, colegiu.
Cât timp durează până la rezolvarea problemelor?
Narcis Alexandru – CEO al echipei Viva: În primul rând nu cred că există probleme, doar situații cu care se confruntă unitățile de învățământ și de aceea existăm noi. Venim în sprijinul lor și rezolvăm totul în cel mai scurt timp, adică în momentul în care ni se solicită ajutorul suntem acolo și îl oferim instant.
Cu ce frecvență se fac actualizări la documente?
Narcis Alexandru – CEO al echipei Viva: De aceea existăm pe această piață pentru că actualizăm documentele ori de câte ori un act normativ intră în vigoare, iar asta se face în acel moment, nu peste o zi sau peste o săptămână.
Despre platforma VIVA
Platforma de management organizațional VIVA se actualizează automat ori de câte ori un act normativ intră în vigoare. Cei peste 1.700 de directorii care o folosesc deja spun că este o soluție menită să revoluționeze modul în care unitățile de învățământ gestionează atât procesele administrative, cât și cele educaționale.
- Pentru a afla mai multe și pentru a experimenta platforma Viva accesați link-ul: https://viva-scim.ro/, sau pe adresa de email: contact@viva-scim.ro.
Printr-un simplu click, în Platforma de management organizațional VIVA directorii unităților de învățământ, personalul administrativ și cel didactic pot accesa decizii, regulamente, planuri operaționale, rapoarte, proceduri și multe alte documente necesare în activitatea zilnică, toate în format editabil adaptate tipului unității din care fac parte.
3 comments
Și taxa de unde o achităm dacă nu sunt bani dați de primărie ?
Ar trebui setat un timp de deschidere, numai între orele 9-17, nu mai devreme.
o fi scumpă dar nu mai birjărești oamenii din comisii sa alerge să facă proceduri!