Testele școlare din SUA: Val de note proaste asociate școlii la distanță, în special la limba engleză și în rândul elevilor dezavantajați

6.177 de vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Școala la distanță a produs o scădere abruptă a rezultatelor școlare în rândul elevilor din SUA, potrivit datelor furnizate de districtele școlare, relatează Associated Press. Potrivit sursei citate, școlile din toată țara anunță o explozie a numărului de elevi care nu iau note “de trecere”, număr care a crescut de două până la trei ori în unele locuri. Principalele zone unde se înregistrează asemenea rezultate sunt cele de limba engleză și categoria elevilor dezavantajați sau cu dizabilități.

AP îl citează pe directorul unei școli din Oregon, potrivit căruia “situația a deviat complet de la normal”: 38% dintre notele înregistrate la testele de la sfârșitul lunii octombrie erau “nesatisfăcătoare”, comparativ cu 8% cât se înregistrau, în medie, de obicei.

Printre motivele invocate de profesori pentru această situație: elevii care învață de acasă sar peste teme sau sarcini școlare, dacă nu chiar lipsesc cu totul de la ore. De multe ori, conectivitatea este proastă și nu permite încărcarea sau completarea temelor. Iar profesorii care nu au contact direct și personal cu elevii au mai puține metode pentru a identifica cine rămâne în urmă, mai ales când elevii țin camerele închise în timpul orelor.

AP, despre situația testelor de sfârșit de octombrie:

  • În școala din Oregon menționată, inițial nu erau doar evaluări de “nesatisfăcător”, ci exista și un număr foarte mare de rezultate 0,0%, însemând că elevii nu participau absolut deloc la ore.
  • În New Mexico, peste 40% dintre elevii de gimnazoiu și liceu au primit rezultat nesatisfăcător la cel puțin o materie
  • În Houston, 42% dintre elevi au primit cel puțin un F (nesatisfacator)
  • În St. Paul, Minnesota, aproape 40% dintre notele elevilor de liceu au fost F – dublu față de cât se înregistra în mod normal.

Potrivit sursei citate, situația a început să se îmbunătățească în momentul în care școlile au început să primească elevi pentru predare față în față, chit că acest lucru s-a petrecut doar pentru perioade scurte de timp.

Iar majoritatea notelor slabe au rezultat din neîndeplinirea sarcinilor, nu din cauza unor răspunsuri greșite.

Photo 182057716 © KarenrDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

LIVE VIDEO Rezultate finale Bacalaureat 2022. Rata de promovare 75,2% – mai mare cu 1,9% față de rezultatele dinainte de contestații / Cîmpeanu: Au fost modificate în continuare foarte multe note. Avem încă 60 de medii de 10

Rezultatele finale la Bac 2022, după recorectarea a peste 49.000 de lucrări contestate vor fi afișate vineri, 1 iulie. Rata de promovare a crescut în urma contestațiilor, a declarat ministrul…
Vezi articolul

Părinții care schimbă Bucureștiul: Grow Up Romania a lansat o campanie de înlocuire a panourilor “comuniste” din parcuri. Răspunsul autorităților: Să spună cetățenii că afișele nu sunt bune

“Bine că inventați voi roata!”, “Veniți să ne cereți să schimbăm panourile din parcuri când aveți statistică pe sector care să arate că cetățenilor nu le plac afișele existente”. Acestea…
Vezi articolul

Marcel Ciolacu, președintele PSD: Dascălii au ajuns bătaia de joc a unor elevi care consideră că au doar drepturi, fără nicio obligaţie. Avem legile Educaţiei în Parlament. PSD va insista ca noile reglementări să restabilească autoritatea profesorilor

Liderul social-democrat Marcel Ciolacu a afirmat că PSD va insista în Parlament, la dezbaterile privind legile Educaţiei, ca noile reglementări să restabilească autoritatea profesorilor, făcând referire la profesoara din Prahova…
Vezi articolul

Cercetătorul și filologul Ștefan Colceriu: Limbile latină și greacă veche sunt grele, iar în societate totul este la mintea cocoșului. Ne-am dezobișnuit să facem lucruri grele și, dacă vine vreo adversitate peste noi, ne poate doborî cu ușurință

Unul din motivele pentru care limbile clasice – latină și greacă veche ar trebui predate în școli mai intens este faptul că sunt limbi grele „și că în general în…
Vezi articolul