Testele școlare din SUA: Val de note proaste asociate școlii la distanță, în special la limba engleză și în rândul elevilor dezavantajați

6.186 de vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Școala la distanță a produs o scădere abruptă a rezultatelor școlare în rândul elevilor din SUA, potrivit datelor furnizate de districtele școlare, relatează Associated Press. Potrivit sursei citate, școlile din toată țara anunță o explozie a numărului de elevi care nu iau note “de trecere”, număr care a crescut de două până la trei ori în unele locuri. Principalele zone unde se înregistrează asemenea rezultate sunt cele de limba engleză și categoria elevilor dezavantajați sau cu dizabilități.

AP îl citează pe directorul unei școli din Oregon, potrivit căruia “situația a deviat complet de la normal”: 38% dintre notele înregistrate la testele de la sfârșitul lunii octombrie erau “nesatisfăcătoare”, comparativ cu 8% cât se înregistrau, în medie, de obicei.

Printre motivele invocate de profesori pentru această situație: elevii care învață de acasă sar peste teme sau sarcini școlare, dacă nu chiar lipsesc cu totul de la ore. De multe ori, conectivitatea este proastă și nu permite încărcarea sau completarea temelor. Iar profesorii care nu au contact direct și personal cu elevii au mai puține metode pentru a identifica cine rămâne în urmă, mai ales când elevii țin camerele închise în timpul orelor.

AP, despre situația testelor de sfârșit de octombrie:

  • În școala din Oregon menționată, inițial nu erau doar evaluări de “nesatisfăcător”, ci exista și un număr foarte mare de rezultate 0,0%, însemând că elevii nu participau absolut deloc la ore.
  • În New Mexico, peste 40% dintre elevii de gimnazoiu și liceu au primit rezultat nesatisfăcător la cel puțin o materie
  • În Houston, 42% dintre elevi au primit cel puțin un F (nesatisfacator)
  • În St. Paul, Minnesota, aproape 40% dintre notele elevilor de liceu au fost F – dublu față de cât se înregistra în mod normal.

Potrivit sursei citate, situația a început să se îmbunătățească în momentul în care școlile au început să primească elevi pentru predare față în față, chit că acest lucru s-a petrecut doar pentru perioade scurte de timp.

Iar majoritatea notelor slabe au rezultat din neîndeplinirea sarcinilor, nu din cauza unor răspunsuri greșite.

Photo 182057716 © KarenrDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Pricopie, atac la adresa ministrului Educației: „Ce face Sorin Cîmpeanu este imoral și ilegal, iar într-o bună zi va fi menționat în manualele de științe politice ca exemplu de impostură și deturnare a instituțiilor publice pentru scopuri politice ilegitime”

Profesorul și fostul ministru al Educației Remus Pricopie, rectorul SNSPA, l-a criticat dur pe ministrul Sorin Cîmpeanu într-o postare de pe Facebook, făcând referire la demiterea de către ministru a…
Vezi articolul

Elevii de gimnaziu și liceu se pot înscrie la concursul FAN-Chimie, până pe 21 noiembrie / Să vină la chimie, pentru că sunt foarte multe oportunități. Sunt foarte multe companii care caută chimiști, apoi să faci cercetare este o activitate extrem de frumoasă – Marius Matache, cercetător și organizator al competiției

Elevii claselor a VII-a și a VIII-a, cât și cei de liceu, din Sectorul 3 al Capitalei, se pot înscrie la concursul FAN-Chimie până pe 21 noiembrie 2021. Organizată de…
Vezi articolul

Olimpiada Internațională de Astronomie și Astrofizică 2019, un total de 10 medalii pentru elevii români. Aurul a fost câștigat de David Corneliu Turturean de la Colegiul Ștefan cel Mare din Suceava și de Robert Gabriel Pășcălău de la Colegiul Mircea cel Bătrân din Constanța

România a participat cu două echipe de elevi la Olimpiada Internațională de Astronomie și Astrofizică 2019 și a obținut în total zece premii: două medalii de aur, patru medalii de…
Vezi articolul

Ioan Aurel Pop, președintele Academiei Române, despre legile educației promovate de ministrul Educației: Nu aduc o perspectivă clară de îmbunătățire / Se află într-o fundătură

Preşedintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, a afirmat, miercuri, că proiectele de lege ale învăţământului nu aduc vreo „perspectivă clară” de îmbunătăţire a domeniului, propunerile avansate aflându-se „într-o fundătură”, potrivit G4Media.ro,…
Vezi articolul