Termenul pentru depunerea proiectelor în apelul privind formarea a 100.000 de profesori în pedagogie digitală, prelungit de Ministerul Educației până pe 17 iunie

5.825 de vizualizări
Foto: © Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime.com
Ministerul Educației a prelungit termenul limită până pe 17 iunie, pentru depunerea proiectelor în apelul pentru formarea a peste 100.000 de profesori în pedagogie digitală, de 80 de milioane de euro,  „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”. Termenul inițial pentru depunerea proiectelor era 31 mai.

Proiectele trebuie să prioritizeze formarea profesorilor din mediul rural și din zonele defavorizate, conform Ghidului solicitantului.

Cel puțin jumătate dintre profesori vor face resurse educaționale care vor fi publicate pe o platformă. Formarea cu 84 de ore de curs/practică și materialele trebuie să fie gata până în septembrie 2025.

„Conform Ordinului de ministru nr. 4.508/29.05.2024, Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), prelungește perioada de depunere de proiecte în platforma PNRR pentru apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar” din cadrul Reformei 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației, Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic. 

  • Noul termen-limită prevăzut pentru depunerea proiectelor este 17 iunie 2024, ora 17:00”, anunță ministerul Educației.

Informații despre apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, pe scurt:

  • Apelul de proiecte consta într-un program de formare a profesorilor de la predare, evaluare, comunicarea cu părinții și până la crearea și schimbul de conținut și resurse digitale, care are două obiective: formarea a 100.000 de profesori din învățământul preuniversitar de stat și publicarea a 50.000 de materiale educaționale deschise create de 50% dintre cadrele didactice formate.
  • Pot depune proiecte instituții de învățământ superior publice sau private, acreditate sau autorizate provizoriu și furnizori publici sau privați de formare continuă.
  • Valoarea unui proiect este de minim 2,4 milioane euro și ar trebui să formeze cel puțin 3.000 de profesori
  • Prioritară este formarea profesorilor de la nivelul gimnazial și liceal, precum și pe cele din mediul rural și din zonele defavorizate și Ministerul Educației a publicat o lista a localităților dezavantajate la Anexe.

Foto: © Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
Până pe 31 mai, se pot depune proiecte pentru formarea a 100.000 de profesori în pedagogie digitală. Prioritară este formarea profesorilor din mediul rural și zone defavorizate / Ministerul Educației a scos termenul „non-binar” din Ghidul solicitantului
Ministerul Educației va lansa în curând un apel PNRR pentru formarea a 100.000 de profesori pe zona de pedagogie digitală, anunță secretarul de stat Sorin Ion: Nu ne gândim să învățăm profesorii să facă teleșcoală sau învățământ online, ci să integreze tehnologia în conținutul lecțiilor

5 comments
  1. probabil alt curs în care ți se va citi de pe un power print, cu formatori împinși in fata, slabi…alt curs care nu va ajuta la nimic . .bani tocați aiurea

    1. Aici spui asa, Alma si dincolo te duci drepti la curs ca te ia directorul la ture. Recunoaste ca asa ai sa faci, desi mai ai inca zeci de cursuri facute inainte pe banii tai.

  2. Ce e gratis de la Ministerul educației este de fapt f scump.

    Sute de ore pierdute, ,,terorism” pedagogic, birocrație morbidă și un prilej bun de a toca fondurile europene in special pe formatori (veșnic abonați la miile de lei ofertate prin filiera politico instituțională a isj si CCD)

    In tot acest timp, formarea reală, la firul ierbii este inexistentă.

    Fix cei care NU stiu nimic despre tehnologie nu se înscriu și nici nu sunt sancționați pt ca nu vor folosi niciodată echipamentele ,,modene” care vor costa site de milioane de euro.
    Si carre vor vi livrate in viitoarea campanie electorală sau cu întârzierea de rigoare.

  3. Nu ne intereseaza. Am facut alte cursuri in domeniu deja pe banii proprii, ca voi nu ati dat un leu sau macar o masca. Luati-va cursurile jegoase prin care spalati bani europeni si va angajati ca formatori toate rubedeniile si bagati-vi-le-n cwr! Pans acum alerga lumea dupa orice cawcat de-al vostru de curs in care mureai acolo 120 de ore pana ramaneai dator la curent pentru ca se alerga dupa gradatiile de merit. Acum nu mai vrea nici naiba ca ati pedepsit profesorul care s-a format profesional sau a avut rezultate cu luarea normei de hrana si a cardului de vacanta. Ne-am invatat toti niste fraieri: Cum venea directorul si ne baga pe gat ca suntem in grup tinta ca scoala, ca oile ne inscriam la cursurile voastre stupide. Mai profesori, mai oameni cu studii superioare si cunostinte intr-ale legii, drepturilor, nu sunteti obligati sa faceti niciun curs de-al statului. Oricum nu ajuta la nimic, oricum pana acum am facut pe banii nostri cursuri mult mai folositoare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Primăriile „sunt în măsură” să le dea bursele elevilor din școlile private, fără să mai fie nevoie de vreun alt act normativ, susține Ministerul Educației după ce Guvernul a emis o hotărâre fără efecte pe 29 decembrie / Ședință mâine pentru „monitorizarea situației” în care niciun elev nu a primit nicio bursă, anunțată de ME

Bursele școlare ale elevilor de la școlile și liceele private și confesionale nu au fost plătite până acum, de la începului acestui an școlar, după cinci luni de cursuri. Ministerul…
Vezi articolul