Material susținut de Platforma de management organizațional VIVA

Sute de schimbări vizează școlile în următoarea perioadă. Platforma instalată deja în 1.700 de școli, care dă acces instantaneu la toate modificările, documentele esențiale și procedurile de care directorii și profesorii au nevoie

10.917 vizualizări
Autoritățile au anunțat deja că următorii doi-trei ani urmează peste 380 de acte normative pentru aplicarea legilor Educației. Deja începutul acestui an școlar arată împânzit de schimbări și reguli noi sau adaptate la noul cadru legislativ. Vor urma regulamentele școlare, cu toate procedurile care trebuie modificate. Într-o astfel de avalanșă de noutăți, fiecare minut contează în școală, iar eficientizarea activității, cu informații mereu direct de la sursă, cu sprijin și răspuns instantaneu din partea unei echipe de profesioniști, va face diferența între corvoadă și echilibru firesc.

În Monitorul Oficial a apărut pe 1 septembrie ordinul de ministru 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului național de învățământ preuniversitar și superior. Acesta conține calendarul de punere în aplicare a dispozițiilor Legii învățământului preuniversitar nr. 198/2023. Documentul prezintă în anexă o listă cu 281 de viitoare acte normative și calendarul de adoptare a acestora. Alături mai sunt alte peste 100 de acte normative pentru aplicarea legii 199/2023.

Platforma de management organizațional VIVA se actualizează automat ori de câte ori un act normativ intră în vigoare. Cei peste 1.700 de directorii care o folosesc deja spun că este o soluție menită să revoluționeze modul în care unitățile de învățământ gestionează atât procesele administrative, cât și cele educaționale.

„După câteva utilizări poți să îți dai seama de funcțiile acestei platforme – este intuitivă. De asemenea apreciez că majoritatea documentelor sunt pe platformă, documente care sunt actualizate, acesta este un lucru foarte important, care sunt în conformitate cu legislația și care sunt riguros întocmite,” spune Sorin Nicolae Coroamă, directorul Școlii Gimnaziale „Mihai Eminescu” din Rădăuți, județul Suceava.

Din păcate birocrația nu a dispărut din școli, ci pare că fiecare reglementare adaugă noi documente și noi proceduri, în loc să simplifice. De aceea, mai mult ca oricând personalul de management și administrativ are nevoie de partener în tot acest hățiș. „Unul dintre avantajele platformei este accesul instantaneu la toate documentele esențiale necesare unei unități de învățământ pentru o gestionare eficientă a activităților sale, dar și pentru o gestionare a timpului cât mai eficientă. Faptul că știi că ai mereu acces la aceste documente poate schimba în mod semnificativ cursul zilnic al activităților și să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat – pe actul educațional”, spun reprezentanții platformei Viva.

Printr-un simplu click, în Platforma de management organizațional VIVA directorii unităților de învățământ, personalul administrativ și cel didactic pot accesa decizii, regulamente, planuri operaționale, rapoarte, proceduri și multe alte documente necesare în activitatea zilnică, toate în format editabil adaptate tipului unității din care fac parte. 

Dacă gestionarea documentelor specifice unei unități de învățământ este adesea descurajatoare și consumatoare de timp, colaborarea cu echipa Platformei VIVA care asigură asistență specializată în crearea tuturor documentelor necesare și oferă asistență de specialitate, indiferent dacă este vorba de parte administrativă, juridică sau economică, poate face totul mult mai simplu. 

„Perfecționăm și îmbunătățim constant toate sistemele și procedurile. Suntem interesați să aducem succesul în toate unitățile cu care vom intra în contact. Punem accent pe educația noastră și a clienților noștri. Fie că este vorba despre pregătirea documentelor pentru inspecții, verificări sau alte cerințe administrative, specialiștii noștri sunt întotdeauna pregătiți să vă ofere sprijinul necesar. Aceasta permite profesorilor și directorilor să-și concentreze mai mult timp și energie asupra activităților educaționale”, spune fondatorul grupului de firme VIVA Control, Alexandru Narcis.

Pe lângă aceste caracteristici esențiale, platforma are și modul de cursuri online, spre exemplu. Nu doar îmbogățește arsenalul de cunoștințe al cadrelor didactice, ci și facilitează planificarea programelor de formare. În acest moment VIVA colaborează cu peste 20 de profesori cu experiență pentru înregistrarea unor cursuri de formare online pe teme precum „metodologii inovatoare de predare”, „tehnologii în educație”, „gestionarea clasei” și multe altele.

Alte funcționalități ale platformei Viva:

  • Aplicația de registratură electronică integrată
  • Resurse educaționale (video, pdf, word) lucrate individual pentru fiecare clasă
  • Spațiul de stocare online devine un partener de încredere pentru menținerea în siguranță a documentelor și distribuirea lor către elevi, părinți sau cadre didactice
  • Documentele comisiei SCIM sunt realizate integral (inclusiv managementul riscurilor, raportari, etc.)

„În acest moment colaborăm cu 1.710 unități de învățământ pe baza de contract anual și pentru o sumă foarte mică (aprox. 200 lei/luna, diferă în funcție de tipul de unitate) aveți acces la toate facilitățile menționate mai sus”, mai spun reprezentanții platformei.

Pentru a afla mai multe și pentru a experimenta aceste beneficii, vă invităm să explorați platforma Viva accesând link-ul: https://viva-scim.ro/ , sau pe adresa de email: contact@viva-scim.ro.

Părerile directorilor care colaborează cu echipa Viva

„Pe noi ne-a interesat din platforma Viva tot ceea ce ținea de documentele necesare școlii noastre, în special pentru comisiile permanente și celelalte comisii. Erau multe documente pe care, noi, la școală, era greu să le pregătim pentru fiecare, și atunci platforma Viva ne-a ajutat în realizarea acestora.” – Mioara Neag, Director Școala Gimnazială „Octavian Goga” Ciucea, comuna Ciucea

„Consider că este un mare beneficiu colaborarea cu Platforma Viva, altfel nu am fi rămas în acest parteneriat. Ne bucurăm tare mult pentru că, accesând platforma și luând legătura cu, colegii dumneavoastră, avem sprijin, promptitudine și documentele pe care le găsim pe platformă ne ajută foarte mult, pentru că, sunt editabile.” – Carmen Marineta Bădărău – Director al Școlii Gimnaziale „Sfânta Maria” Botoșani

„Cu echipa Viva de suport tehnic colaborăm foarte bine, pentru că pentru orice situație specifică putem apela cu încredere pentru a rezolva punctual acele nevoi specifice.” – Sorin – Nicolae Coroamă, director al Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Rădăuți.


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

EXCLUSIV Marianne Thyssen, Comisarul european pentru ocuparea forței de muncă: Reformarea educației profesionale în România, inclusiv prin introducerea învățământului dual, ar trebui să continue

“România a făcut progrese în îmbunătățirea sistemului său de educație și formare profesională”, iar rata de ocupare a forței de muncă în rândul tinerilor care au absolvit acest program a…
Vezi articolul

Peste o jumătate de milion de elevi încep colectarea selectivă a deșeurilor reciclabile în 900 de școli înrolate deja în Armata Selectării Atente a Plasticului. Semnează petiția și schimbă soarta plasticului din școala ta / Descarcă afișul (P)

Peste jumătate de milion de elevi vor începe din această lună colectarea selectivă a deșeurilor reciclabile, din cele 900 de instituții de învățământ din orașele care s-au alăturat inițiativei Armatei…
Vezi articolul

Profesorul de fizică Laurențiu Badea: „Asta ni se transmite de la nivelurile ierarhice superioare”, informal, că trebuie să existe o notă pe modul / Mai mulți profesori spun că modulele actuale au impact negativ asupra predării, evaluării și gradului de încărcare resimțit de elevi

Efectul trecerii de la semestre la module se vede în majoritatea școlilor din România, iar în cele mai multe acest efect înseamnă o abundență a evaluărilor, arată într-un material experții…
Vezi articolul

Școlile se mai pot înscrie în programul pilot al catalogului electronic până pe 21 iulie 2023, noul termen anunțat de Ministerul Educației / Adservio invită directorii și profesorii să implementeze cel mai avansat catalog electronic (P)

Toți profesorii, directorii din România merită să își facă meseria de dascăli cât mai ușor și fără stres. La fel, colegii din Secretariate sunt îndreptățiți să lucreze mai simplu, fără…
Vezi articolul