Subiecte Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a 2019. Testele au fost publicate

54.939 de vizualizări
Subiectele de la testarea la Matematică și Științele Naturii susținută astăzi de elevii de clasa a VI-a au fost publicate de Ministerul Educației și pot fi descărcate de mai jos. Subiectele de la testarea la Matematică și Științele Naturii au fost concepute de Ministerul Educației, iar copiii au avut la dispoziție 60 de minute pentru a le rezolva.

Evaluarea de la clasa a VI-a este una transdisciplinară, elevii fiind testați la Matematică și Științele Naturii. Elevii din clasele cu predare în limbile minorităților naționale au dat examenul în limba maternă.

Subiecte Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a:
Test 1 Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a
Test 2 Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a

Rezultatele copiilor la evaluarea de la clasa a VI-a nu vor fi trecute în catalog, nici nu vor fi făcute publice, ci vor fi comunicate fiecărui părinte în parte de către învățător, care trebuie să îi spună acestuia și cum anume să lucreze pe timpul vacanței de vară cu cel mic, pentru a acoperi eventualele lacune.

Scopul evaluării de la clasa a VI-a este de a vedea în ce măsură copiii și-au însușit informațiile prevăzute în programa școlară, dar și de a le da o primă idee asupra liceelor sau școlilor profesionale care le-ar fi cele mai potrivite.

Deși se desfășoară la nivel național de 4 ani, aceste evaluări sunt extrem de slab folosite și comunicate de către Ministerul Educației: instituția nu a format profesorii astfel încât aceștia să aibă în mod concret seturi de exerciții, de îndrumări pe care să le dea părinților pentru a lucra cu copiii acasă pe timpul vacanței de vară, nu a realizat nici până la această oră un model național de portofoliu educațional în care aceste rezultate trebuie trecute – conform legii educației în vigoare din 2011, nu a făcut publică niciodată semnificația rezultatelor la nivel macro.

Un alt semn al indiferenței cu care Ministerul tratează evaluările de la clasa a II-a, a IV-a și a VI-a stă chiar în modelele de subiecte publicate acum de instituție: sunt subiectele propriu-zise de anii trecuți. Nici un efort de realizare a unor modele noi.

Citește și:

1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

BAC 2023, sesiunea de toamnă. Profesorii echivalează competențele lingvistice și digitale cu mediile din liceu între 7 și 11 august / Regulile de convertire în niveluri de competență

Echivalarea probelor de competențe cu mediile din liceu la Limba română, limbi străine și Tehnologia Informației, la examenul național de Bacalaureat 2023, pentru sesiunea august-septembrie, începe luni, 7 august, și…
Vezi articolul

Elevii ar trebui să dezvolte la școală respectul pentru mediu și să învețe despre efectele schimbărilor climatice, începând cu anul școlar viitor. Strategia națională pentru educația pentru mediu, adoptată de Guvern, va fi transpusă în programa școlară

Strategia Națională privind Educația pentru mediu și schimbări climatice 2023-2030 a fost adoptată de Guvern miercuri. Documentul prevede că elevii de clasele primare, gimnaziu și liceu vor învăța la discipline…
Vezi articolul

Ambasadorul Israelului, după ce AUR a spus că Holocaustul e o ”temă minoră” ridicată la rang de materie: Legea privind introducerea disciplinei şcolare „Istoria Evreilor. Holocaustul” oferă elevilor prilejul de a înțelege acest episod crunt

Ambasadorul Israelului în România, David Saranga, a reacționat, marți, în urma declarațiilor scandaloase ale Alianței pentru Unirea Românilor (AUR) care a transmis printr-un comunicat faptul că Holocaustul este ”o temă…
Vezi articolul