Subiecte Matematică Evaluarea Națională 2022, simulare. Ce exerciții au primit elevii

367.674 de vizualizări
Subiectele date la simularea Evaluării Naționale de către elevii de clasa a VIII-a, la proba de Matematică, au avut un timp de rezolvare de 120 de minute de la primire. Proba a început, teoretic, la ora 09:00 și s-a încheiat în jurul orei 11:00.

UPDATE: Baremele au fost publicate.

Structurate pe 3 subiecte, fiecare punctate cu 30 de puncte și 10 puncte acordate din oficiu, exercițiile de la Matematică pot fi văzute mai jos, în articol. Subiectul I este format din itemi obiectivi, de tip grilă, la fel și subiectul al II-lea. Pentru subiectul al III-lea rezolvările se puteau scrie și argumenta pe foaia de examen, în dreptul problemei.

Edupedu.ro a scris că Ministerul Educației a trimis săptămâna trecută școlilor un set de precizări, câteva dintre acestea vizând direct proba care a avut loc astăzi:

  • La proba de matematică, un răspuns de la Subiectul I sau de la Subiectul al II-lea poate fi corectat prin tăierea cu o linie orizontală și încercuirea altui răspuns considerat corect.
  • La figurile de la proba de matematică sunt permise marcajele pe figură și completarea figurilor cu creion sau stilou/pix de culoare albastră.
  • Este permisă realizarea unor figuri geometrice (cu creion sau stilou/pix de culoare albastră) în spațiul pus la dispoziție pentru rezolvarea problemelor.

Rezultatele obținute la simulările naționale nu sunt afișate și nu sunt făcute publice, conform procedurii.

Subiectele date la Matematică, obținute de Edupedu.ro, au fost următoarele:

Rezultatele probelor scrise de la simularea Evaluării Naționale vor fi aflate de elevi pe 14 aprilie, potrivit calendarului oficial.


32 comments
  1. Ez shiton , mi-a luat 45 de minute , se dadea mai gresit in anul trecut . Din cauza aceasta mediile la licee au crescut asa de mult

  2. Cam putin 2 ore pentru aceste subiecte, 2 ore ii ia unui copil doar pentru subiectul 3. Probabil ca cei de la minister se gandesc ca copiii sunt roboti si nu le mai trebuie timp de gandire.

  3. la prob 2 din III si eu consider ca formularea este gresita atata timp cat E(x) poate avea valori mai mari de 15.Formularea carecta gramatical era “pentru valoarea minima a lui E(n).

  4. Imi place sa citesc toate comentariile puse de parinti cu “copii care invata”. Toti se plang de prostii de genul “La subiectele I si II sunt 5 puncte dar la III sunt cate 2 si 3 puncte, cu elevii “destepti” cum ramane?”.

  5. Cum este posibil sa notati la subiectul I si II exercitiile cu 5 puncte fiecare, iar la subiectul
    III care este mai complex sa fie notate problemele cu a-2 respectiv b-3 puncte/ fiecare raspuns.
    Ce multumire au copiii care invata sa fie notati cu un asemenea punctaj.
    din graba ca sa ajunga la subiectul III pot gresi exercitii baneale cum ar fi subiectul I.
    ex. gresesti 2 ex de la subiectul I si pierzi 10 puncte, iar daca faci problemele grele de la III pentru 6 probleme primesti 2 pct.x6 =12 pct
    In concluzie nota 7 o primesti usor …..sau daca incercuiesti la ,,nimereala,, vorba lor esti norocos.
    Pacat ……nu vad nici o logica in punctajul de la teste, dar ce e mai normal….

    1. mai gandeste o data si apoi scrie. elevii buni pot rezolva cu usurinta subiectul III si astfel pot accede la un liceu bun, iar pt cei cu pregatire medie , o nota de 7 le asigura accesul la un liceu decent. Daca asa ti-ai educat copilul sa gandeasca, ai gresit. Va fi un egoist si un invidios toata viata! Pacat.

  6. In baremul de corectare spune ca la ex 5 raspunsul corect este d) , ceea ce este fals, a) este raspunsul corect, am senzatia ca cineva a facut o greseala in barem.

    1. Este corect . Este formulat destul de prost , dar nu gresit. Pentru cel mai mare a , E(x) este valoarea minima , nu invers .

    2. Nu e absolut deloc gresit. A este cel mai mare numar, astfel incat E(x) este mai mate decat el. Cu alte cuvinte, valoarea minima a lui E(x).
      A este 15 si expresia e mai mare decat 15, dar e mai mare si decat 7, de exemplu. 15 e mai mare decat 7.

    3. enuntul este corect. Inegalitatea e adevarata pt orice x daca A este mai mic sau egal cu 15. deci cea mai mare valoare a lui A este 15

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cătălin Ciupală, profesor de matematică, propune calibrarea corecturii la Bacalaureat și Evaluarea Națională pe o lucrare-test, ca la BAC-ul internațional: dacă profesorul evaluator supraevaluează sau subevaluează o lucrare, atunci îi apare în platformă un steag roșu de atenționare

Cătălin Ciupală, profesor de Matematică la Colegiul Naţional „Andrei Şaguna”, din Braşov, are două propuneri privind corectarea lucrărilor de la examene naționale în platformă astfel încât să nu mai existe…
Vezi articolul

Restaurația menținută la corectarea lucrărilor de Bacalaureat și Evaluarea Națională 2020: Corectarea încrucișată între județe a tezelor de examen NU a fost introdusă în niciun ordin cu regulile de examen

Corectarea încrucișată între județe a lucrărilor elevilor de la Bacalaureatul și Evaluarea Națională 2020 nu este prevăzută ca obligatorie în niciun document oficial, deși Monica Anisie a promis încă de…
Vezi articolul