Studiu UNESCO: Aproape jumătate din elevii din lume sunt încă afectați de închiderea parțială sau totală a școlilor / Peste 100 de milioane de copii vor scădea sub nivelul minim de competență în citire

694 de vizualizări
Foto: UNESCO
Potrivit G4Media, care citează raportul UNESCO, la un an de la pandemia de COVID-19, România apare în acest studiu cu 36 de săptămâni în care școala a funcționat integral sau parțial la distanță din cauza pandemiei, lucru care a afectat 2,89 de milioane de elevi.

”Prioritizarea redresării educației este esențială pentru a evita o catastrofă generațională, așa cum s-a subliniat într-o reuniune ministerială la nivel înalt din martie 2021.

UNESCO sprijină țările în eforturile lor de a atenua impactul închiderii școlilor, de a aborda pierderile de învățare și de a adapta sistemele educaționale, în special pentru comunitățile vulnerabile și dezavantajate”, se arată pe site-ul în care s-a postat situația la zi a școlilor din întreaga lume, se precizează în monitorizarea UNESCO.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.

3 comments
  1. Profesorii au constatat altceva.
    Si anume faptul ca elevii care invata pe bancile scolii, invata si online.
    Iar cei care la scoala stau cu telefonul pe sub banca, pe jocuri etc, au mari lacune in cunostinte, dar online sunt ceva mai atenți. In casa in general este fie un frate mai mare, fie o bunica, fie unul din parinti, care pot intra in camera oricand.
    La scoala profesorul preda si scrie la tabla si are 30 de elevi de monitorizat, atat cat se poate, nu poate pândi fiecare elev cat si ce scrie.
    In rest, ii lasam pe cercetatori sa isi cladeasca teoriile, din imaginație.

    1. Ai uitat cu desăvârșire de cei care nu au acces la tehnologie. Ai uitat cu desăvârșire de copiii săraci ai României și ai lumii. Ei nu există?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cine face subiectele pentru Evaluarea Națională nu cred că mai lucrează în sistem, spune un director de școală: „Ce e cu miștoul aceasta? Adică dau subiecte grele acum, ca să le dau ușoare în vară?”

Ion Ionici, directorul Liceului Jean Louis Calderon din Timișoara, a declarat pentru Edupedu.ro că „cine face subiectele (pentru examenele naționale – n.red) nu cred că mai lucrează în sistem, adică…
Vezi articolul

„Mulți dintre noi știam despre unele afirmații care pot fi catalogate ca sexiste, rasiste și homofobe ale lui Alfred Bulai”, dar „în rest auzeam doar zvonuri, nu am primit plângeri” – mesajul Facultății de Științe Politice a SNSPA către studenți / Instituția promite o strategie de prevenire a hărțuirii și programe de formare

„Mulți dintre noi știam despre unele afirmații care pot fi catalogate ca sexiste, rasiste și homofobe ale lui Alfred Bulai din cadrul cursurilor. În rest, auzeam doar zvonuri. Nu am…
Vezi articolul

Profesorii titulari care au și contract de plata cu ora la aceeași școală nu pot primi bani pe concediul care le-ar reveni pentru orele lucrate în regim plata cu ora la încheierea contractului de muncă respectiv, a stabilit Înalta Curte de Casație și Justiție

Profesorii care își desfășoară activitatea didactică și pe baza unor contracte de plată cu ora, la aceeași instituție de învățământ la care sunt și angajați pe bază de contract individual…
Vezi articolul