Potrivit G4Media, care citează raportul UNESCO, la un an de la pandemia de COVID-19, România apare în acest studiu cu 36 de săptămâni în care școala a funcționat integral sau parțial la distanță din cauza pandemiei, lucru care a afectat 2,89 de milioane de elevi.
”Prioritizarea redresării educației este esențială pentru a evita o catastrofă generațională, așa cum s-a subliniat într-o reuniune ministerială la nivel înalt din martie 2021.
UNESCO sprijină țările în eforturile lor de a atenua impactul închiderii școlilor, de a aborda pierderile de învățare și de a adapta sistemele educaționale, în special pentru comunitățile vulnerabile și dezavantajate”, se arată pe site-ul în care s-a postat situația la zi a școlilor din întreaga lume, se precizează în monitorizarea UNESCO.
3 comments
Profesorii au constatat altceva.
Si anume faptul ca elevii care invata pe bancile scolii, invata si online.
Iar cei care la scoala stau cu telefonul pe sub banca, pe jocuri etc, au mari lacune in cunostinte, dar online sunt ceva mai atenți. In casa in general este fie un frate mai mare, fie o bunica, fie unul din parinti, care pot intra in camera oricand.
La scoala profesorul preda si scrie la tabla si are 30 de elevi de monitorizat, atat cat se poate, nu poate pândi fiecare elev cat si ce scrie.
In rest, ii lasam pe cercetatori sa isi cladeasca teoriile, din imaginație.
Nu prea ai dreptate , majoritatea dintre elevii sau prostit in online deoarece plecau pe unde voiau ,dormeau etc
Ai uitat cu desăvârșire de cei care nu au acces la tehnologie. Ai uitat cu desăvârșire de copiii săraci ai României și ai lumii. Ei nu există?