SNSPA anunță o nouă specializare, cu predare în engleză: Comunicare și media emergente

1.835 de vizualizări
SNSPA / Foto: snspa.ro
Școala Națională de Studii Politice și Administrative anunță că lansează o nouă specializare de licență: Comunicare și media emergente/ Communication and Emerging Media. Specializarea, cu predare în limba engleză, este în interiorul Facultății de Comunicare și Relaţii Publice.

Programul se adresează studiilor universitare de licență, învățământ cu frecvență. “Odată cu dezvoltarea pieței dispozitivelor mobile, proliferarea diverselor formate media și creșterea interconectării și a accesului la informație, a apărut și cererea pentru specialiști care să comunice strategic, eficient, sigur, corect în aceste noi media”, se arată în comunicatul SNSPA.

Alina Bârgăoanu, decanul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA), spune: „am inițiat programul de Comunicare și media emergente cu gândul de a încuraja tinerii talentați și ambițioşi să îmbrățișeze lumea digitală și să valorifice, pentru ei și pentru organizațiile în care vor lucra, revoluţia tehnologică.”

Instituția precizează, în comunicatul remis Edupedu.ro, că absolvenţii acestei specializări pot deveni specialiști în marketing digital, specialiști în Social Media, experți în performance media, consultanți în PR online; specialiști în comunicare și relaţii publice, consultanţi în PR comercial, instituţional, politic, cultural, sportiv, internaţional; brand manageri și directori de produs, consultanţi de marketing și comunicare electorală, specialiști și consultanţi în resurse umane și traineri.

Ce cursuri vor face studenții, la noua specializare Communication and Emerging Media
Anul I:

Teoria comunicării/Communication theory
Introducere în relații publice/Introduction to Public Relations
Introducere în comunicarea audio-video/Introduction to audio-video communication
Redactare academică/Academic writing
Istoria comunicării/History of communication
Gândire critică/Critical thinking
Tehnica discursului public/Public speaking
Globalizare și digitalizare/Globalization and digitalization
Publicitate/Advertising
Psihosociologia comunicării/Social psychology of communication
Limba engleză pentru comunicare/English for communication (disciplină opțională)
Argumentare și advocacy/Argumentation and advocacy (disciplină opțională)
Organizare de evenimente/Events management (disciplină opțională)

Anul II:

Mass media şi societatea. Media emergente/Mass media and society. Emerging media
Social media și participare civică/Social media and civic participation
Comunicare și industriile creative/Communication and creative industries
Metode de cercetare în ştiinţele comunicării/Research methods in communication sciences
Comportamentul consumatorului în context digital/Consumer behavior in the digital context
Branding prin social media/Branding through social media
Semiotică în noile media/Semiotics in the new media
Management de proiect/Project management
Etica în comunicare/Ethics in communication
Tehnologii pentru media digitale/Technologies for digital media (disciplină opțională)
Digital writing/Digital writing (disciplină opțională)
Practică în cercetare/Internship in research (disciplină opțională)
Practică profesională/Professional internship (disciplină opțională)

Anul III:

Comunicare strategică/Strategic communication
Managementul inovării și dezvoltarea de noi produse/Innovation management and new product development
Comunicarea de criză/Crisis communication
Relaţii publice în media digitale/Public relations in digital media
E-business si marketing digital/E-business and digital marketing
Comunicare vizuală/Visual communication
Practică/Internship
Metode și tehnici de elaborare a lucrării de absolvire/Thesis Writing Tutorial
Comunicare pe dispozitive mobile/Communication on mobile devices (disciplină opțională)
Producţie şi editare multimedia/Multimedia production and editing (disciplină opțională)
Storytelling în media digitale/Digital storytelling (disciplină opțională)
Echipe în media digitale/Working in digital media teams (disciplină opțională)

Calendar Admitere 2019 la Specializarea Comunicare și media emergente (cu predare în limba engleză)

15-19 iulie 2019: înscrierea candidaților la concursul de admitere
21 iulie 2019:       proba de concurs
24 iulie 2019:       afișarea rezultatelor
25-26 iulie 2019:  înmatricularea studenților admiși

Concursul de admitere pentru specializările Comunicare și Relații Publice, Publicitate și Comunicare și Media Emergente are loc simultan şi constă într-o singură probă scrisă, la alegerea candidatului, dintre următoarele discipline: Limba şi literatura română, Limba engleză, Istorie, Psihologie, Economie.

Pentru specializarea Comunicare și Media Emergente (cu predare în limba engleză), candidații care aleg să susțină proba scrisă la altă disciplină decât Limba engleză sunt obligați să depună la dosar dovada deținerii unei diplome de competență lingvistică, se arată pe site-ul instituției de învățământ superior.

Vezi aici detalii despre taxe și admitere


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Bilanț al actualei guvernări, după 6 luni de mandat, făcut de studenți: În ciuda stilului festivist prin care conducerea Guvernului anunță diferite măsuri, uneori banale, acțiunile de anvergură pentru studenți au fost complet omise

„Învățământul superior a suferit diferite deficiențe cauzate de contextul pandemic și, cu atât mai mult față de un sistem care și așa avea nevoie acută de reformare, multiple măsuri erau…
Vezi articolul

Elevii care dau admitere la clasa a V-a pentru clasele cu predare într-o limbă străină intensiv/bilingv nu pot aplica la mai multe școli, ca până acum, după ce Ministerul a decis că subiectele sunt unice și se dau în aceeași zi / Mâine, 9 iunie, este examenul pentru clasele de limba engleză

Un ordin de ministru publicat în Monitorul Oficial în luna aprilie, stabilește că “testul de competențe lingvistice pentru admiterea în clasa a V-a la clasele cu predare într-o limbă străină…
Vezi articolul