„Senatul UNSTPB și rectorul Mihnea Costoiu văd vreo incompatibilitate între declarațiile lui Georgescu și misiunea UNSTPB?”, întreabă antreprenorul Dorian Ilie pe Facebook, care a realizat o selecție cu citate ale afirmațiilor lui Călin Georgescu cu privire la teme care țin de științe exacte. „De exemplu, Georgescu este un adept al teoriei conspirației legate de tehnologia 5G – despre care spune ca este «extrem de periculoasă», deși actori privați în parteneriat cu Politehnica București au avut demersuri educaționale prin care au încercat să convingă că tehnologiile 5G sunt sigure. Acum chiar un profesor din sânul acestui for explică contrariul”, scrie Dorian Ilie.
- Călin Georgescu este lector universitar la Centrul universitar Pitești din cadrul Universității Politehnica.
- Edupedu.ro a scris despre minciunile propagate de Călin Georgescu pe TikTok, referitoare la educație: Lucian Blaga și Mihai Eminescu nu s-ar preda în școli, elevii nu ar învăța Istorie și Geografie la liceu / Despre medicină: „Singura știință este Iisus Hristos”
Postarea integrală a lui Dorian Ilie:
„Am făcut o selecție cu citate ale afirmațiilor lui Călin Georgescu cu privire la teme care țin de științe exacte. Poate mai sunt și altele, am selectat ce am găsit în presă la o prima verificare. Declarațiile sunt publice și verificabile.
De exemplu, Georgescu este un adept al teoriei conspirației legate de tehnologia 5G – el spune că această tehnologie este «extrem de periculoasă», dar că o totuși o folosește – «vorbesc foarte puțin la telefon». În plus, el spune că se «apără de 5G» folosind «căști cu fir».
Georgescu este sceptic și cu privire la aselenizare și nu crede că omul a ajuns pe Lună – o teorie a conspirației veche.
«Văd piramidele egiptene care nu au fost încă folosite pentru ceea ce au fost ele create, (niște centre de energie extraordinar de puternice). Exact. Deci văd piramidele egiptene și nu au fost încă folosite. Astăzi, dacă-l așezi pe unul în fața piramidelor, el spune că nu sunt».
«Vedeți lucrurile stau cu mult mai complex atunci când societatea te anihilează în primul rând prin mâncare, care nu e hrană (…) Intră în dispozitiv, ce? Nanotehnologia din așa-zisele alimente care, de fapt, ajung în tine și e foarte simplu energetic să se poată conecta, cum am spus, intră ca într-un calculator. De-aia mintea nu o mai ai».
«Am avut câteva ocazii directe, inclusiv la câteva discuții foarte serioase, în câteva negocieri, împreună cu o echipă pe care o conduceam de la ONU și ce-aș putea să vă spun e că m-am întâlnit cu o altă specie. În niciun caz o specie umană. Pare puțin bizar și mi-e absolut egal ce cred unii și alții însă eu vă spun că discutăm de o altă specie».
«Apa înseamnă doar H2O? Eu nu cred așa ceva. Oricum, eu vă spun sincer că n-am nimic de-a face cu acest H20. Este mult mai mult. Este informație, este vibrație, este frecvență. Apa îți conferă o informație vitală. De aceea apa a fost îmbuteliată în sticle de plastic, să nu-ți mai de-a nicio informație».
Acum vin și întreb:
Cum se împacă aceste declarații cu calitatea de profesor la Centrul Universitar Pitești ce aparține de Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București?
Dacă ne uităm în CV-ul lui Georgescu disponibil pe upit.ro putem vedea simplu și ușor că vorbim despre o instituție educațională aflată sub coordonarea UNSTPB, presupus a fi cel mai înalt for al științelor exacte din România.
Ani de zile actori privați în parteneriat cu Politehnica București au avut demersuri educaționale prin care au încercat sa convingă ca tehnologiile 5G sunt sigure. Acum chiar un profesor din sânul anul acestui for explică contrariul.
Întrebarea este către Senatul UNSTPB, către rector prof. Mihnea Costoiu, dacă văd vreo incompatibilitate între declaratiile lui Georgescu și misiunea UNSTPB? Eu sunt un neica nimeni, dar poate se găsește cineva din presă să investigheze mai departe lucrurile astea.
Citez din misiunea UNSTPB de pe site-ul lor: POLITEHNICA București își asumă misiunea de a pregăti specialiști în diferite domenii tehnice, capabili de a utiliza cunoștințe științifice, tehnice și cultural-umaniste valoroase, de a contribui la progresul tehnologic, economic și social-cultural al societății românesti și al lumii contemporane. Universitatea asigură realizarea unui învățământ de performanță, dezvoltat și perfecționat printr-o complexă activitate de cercetare, continuând tradiția Școlii Politehnice bucureștene, conform exigențelor și cu mijloacele oferite de societatea modernă informațională. Ea își propune să creeze noul profil de universitate tehnică, ce promovează forme de pregătire adaptate cerințelor unei societăți în plină competiție, supusă procesului de integrare în Comunitatea Europeană și internațională.”