Școala trebuie să fie împănată cu elemente digitale, cu ecrane, cu senzori, cu echipamente conectate care să o facă atractivă. Prin școala inteligentă îi putem face pe elevii noștri mult mai atenți și mai interesați de conținutul pe care urmează să-l oferim acolo – Mihnea Rădulescu, director într-o companie de telecomunicații

4.598 de vizualizări
Mihnea Rădulescu / Foto: New Strategy Center
Copiii noștri trăiesc într-un mediu digital. (…) Prin școala digitală sau școala inteligentă îi putem face pe elevii noștri mult mai atenți și mult mai interesați de conținutul pe care urmează să-l oferim acolo, a declarat Mihnea Rădulescu, director Enterprise Business Unit, Vodafone România, la Forumul de Securitate Marea Neagră și Balcani 2021. Rădulescu a vorbit despre transformarea, nu numai a conținutului pe care școala trebuie să îl ofere în procesul de educație, copiilor, care trebuie digitalizat, dar și de transformarea clădirilor în școli inteligente.

„Copiii noștri – studenți, elevi, copii de școală gimnazială sau primară – trăiesc în mediul digital. Fie că ne place, fie că nu ne place, ei deja trăiesc în acest mediu digital. De aceea e foarte important să ne gândim și la modul în care facem ca școala să fie mai atractivă pentru ei”, spune Mihnea Rădulescu.

Acesta a spus că există mai multe elemente prin care clădirea școlii „poate să arate foarte diferit”. „Să fie împănată cu elemente digitale, cu ecrane, poate să fie împănată cu senzori, poate să fie împănată cu echipamente conectate care să facă această instituție atractivă.”

Redăm declarația lui Mihnea Rădulescu:

“Ce poate face tehnologia, ca să mijlocească și să faciliteze într-un mod modern accesul la informație, într-un anumit fel sau altul? Aș vrea să ne uităm puțin la situația pe care am avut-o acum un an, un an și jumătate în această pandemie. Poate e un pic schizofrenic ce spun acum, dar din punctul de vedere exclusiv al digitalizării poate că este un moment bun pentru noi pentru că am considerat importanța acestui element în educația școlară și cred că este un punct de cotitură pentru societatea noastră.

Acum un an de zile am fost – noi, ca și alte companii – am contribuit atât cât am putut în acel moment de restriște și am conectat peste 700 de școli, în special în mediul rural, cu fibră. Am contribuit la efortul pe care Ministerul Educației și multe autorități, Guvernul României și multe autorități locale l-au făcut pentru a putea distribui tablete care pentru momentul respectiv era singurul mod în care puteam să facilităm puțin comunicarea digitală. Am reușit să distribuim mai mult de 200 de mii de tablete pe parcursul a șase luni, un efort absolut incredibil, având în vedere că nu existau, pur și simplu, procesoare, nu existau tablete nicăieri în lume și cu greu, cu greu am reușit să contribuim la acest efort.

Practic, peste 200 de mii de copii, astăzi, au un acces la educație sau măcar comunică cu profesorii, cu cadrele didactice. Dar asta nu este suficient. Domnul ministru a spus foarte bine, trebuie făcute mult mai multe alte eforturi pentru a reuși să aducem un cadru instituționalizat al acestor platforme digitale. Există medii prin care putem comunica, există medii securizate prin care trebuie să comunicăm, există educație digitală care trebuie făcută către cadrele didactice, în primul rând, dar și către elevi.

Tehnologia, pe lângă faptul că poate facilita transferul de informație – și trebuie să o facă într-un mod securizat – are multe dintre problemele amintite de antevorbitorii mei, care sunt din cauza lipsei de securitate cibernetică ale diverselor platforme utilizate pentru educație, mai ales în mediul online. Acolo, copiii și studenții au stat atât de mult timp anul trecut și e posibil să mai stea în viitor.

E o importanță enormă pe care noi acordăm în acest sens și se face cu investiții foarte mari pentru că amenințările sunt permanente, nu se opresc niciodată, la fel cu evoluția tehnologiei. Se spune că, indiferent ce yală faci, există un hoț care poate să spargă yala aceea mai performantă și trebuie să faci mereu alta, așa funcționează și securitatea cibernetică.

Ce aș vrea să mai spun este că există multe alte elemente de tehnologie, în afară de partea de platforme software, de securitate, care pot face școala mai atractivă mai ales pentru generațiile tinere. Trebuie să ne gândim foarte mult la acest element, care poate părea trivial, care nu e neapărat întotdeauna o prioritate: copiii noștri – studenți, elevi, copii de școală gimnazială sau primară – trăiesc în mediul digital. Fie că ne place, fie că nu ne place, ei deja trăiesc în acest mediu digital. De aceea e foarte important să ne gândim și la modul în care facem ca școala să fie mai atractivă pentru ei. Este prioritar pentru noi toți să ne gândim la cum transformăm mai mult școala într-o școală digitală.

Vorbesc acum inclusiv despre instituția școlară fizic, școala ca și clădire, poate să fie o școală de acum 50, 60, 70 de ani, așa cum este în bună măsură în România, sau poate să arate foarte diferit. Să fie împănată cu elemente digitale, cu ecrane, poate să fie împănată cu senzori, poate să fie împănată cu echipamente conectate care să facă această instituție atractivă și prin aceste mod, prin școala digitală sau școala inteligentă îi putem face pe elevii noștri mult mai atenți și mult mai interesați de conținutul pe care urmează să-l oferim acolo. Iar conținutul respectiv, despre care colegii de panel au vorbit mai devreme, este extrem de important. Dar trebuie să ne gândim la faptul că tehnologia, atât de ușor folosită în limbaj, poate să aducă elemente extrem de multe pe masă.

Noi, la compania pe care o reprezint, în afară de zona de telecomunicații despre care știe toată lumea, și la care încercăm să contribuim cât putem de mult în această societate, suntem despre mult mai mult decât atât. Sunt zeci de soluții de tehnologie, plecând de la platforme de software, echipamente de securitate, cum spuneam mai devreme, și până la un volum enorm de senzoristică, care pot să ajute cadrele didactice, să înțeleagă modul în care elevii se deplasează într-o școală, lucrurile care de care sunt interesați, lucrurile care se uită, lucrurile care îi fac să vină mai des la școală.

Noi suntem aici pentru a susține tot demersul: doamna consilier prezidențial, suntem 100% în spatele Programului ‘România Educată’. Dorim să contribuim, așa cum am făcut-o și până acum și, cu toată seriozitatea care ne caracterizează, vrem realmente să fim alături.

Avem această șansă enormă a fondurilor europene. Eu aș compara această situație, în special pentru educație și sănătate, poate cu planul Marshall de după cel de-al doilea Război Mondial și îmi doresc cu adevărat, ne dorim cu adevărat să contribuim la acest “turnaround” (n. red. moment de cotitură) al României din multe puncte de vedere și vă asigur pe toți de susținerea noastră 100%.”

Declarațiile pot fi urmărite în video-ul de mai jos, la minutul 01:24:00.


21 comments
  1. Copiii nostri nu traiesc in mediul virtual si ca ei sunt multi. Ii tinem cat de mult putem departe de tehnologie, se joaca afara, inventeaza , gandesc, lucreaza, citesc tone de carti pe an. Nu tin pasul cu ei sa cumpar carti, la cat de repede citesc ei. Nu au fost incantati de scoala on-line si se gandesc cu groaza ca e posibil ca obligat-fortat sa invete din nou la fel . Acesti domni bine intentionati, care doresc digitalizarea invatamantului, ar face bine sa tina cont si de acele sondaje facute printre parinti, care spun ,cam 70% dintre ei ,ca scoala on-line nu da rezultate. Poate ca suntem inapoiati, dar una e sa vina elevul la scoala, imbracat adecvat, cu temele facute si lectiile invatate, sa i se predea lectia si sa faca un joc on line de fixare a cunostintelor si alta e sa faca ora de acasa in fata dispozitivului, pe jumatate adormit si in pijamale si pierzand conexiunea cand nu au chef de ora.

  2. Adică niste ecrane gigant care sa transmită nonstop mesajul :
    Obey ! Obey ! Obey !
    Adica controlul total si sclavia perfecta !

  3. Nu,domnule.Scoala este atractiva atunci când elevii fac progrese,in interacțiune cu un corp profesoral dedicat şi bine pregatit,prin succesul in dezvoltarea presonală pe care fiecare tânăr o trăieste împreuna cu alti tineri.Nu ecranele si prizele o fac atractivă.Nu confundați lucrurile,deşi poate sunteti bine intentionat.Poate.

  4. În ziua de astăzi, dacă nu ești instare ca profesor sa captezi atenția elevilor, toată școala e degeaba făcută. Ca sa ii faci sa învețe din plăcere, trebuie sa ii intereseze. Ca sa ii intereseze, trebuie sa ii atragi. Tehnologia fece acest lucru. E o idee buna digitalizarea educației. Flexibilizarea programului scolilor. Sunt copiii care toată vara săptămânal, au făcut lecții online de recapitulare, aprofundare din anii trecuți. De la ei putere. Ei singuri neindemnati de nimeni. Pur și simplu vroiau sa între sa vadă lecțiile prezentate în format interesant ptr ei, cu cântecele, joculețe, sa facă teste cu premii, etc (vorbesc din văzute, cu proprii copii și apropiați) . Asa ca, cei inflexibili ar fi bine sa priceapă ca chiar dacă pe vremea lor a fost altfel, chiar dacă lor le-a fost mai greu, acum copiilor din ziua de azi le poate fi mai ușor.De ce sa nu le fie? Totul deja de acum, e tehnologizat. În viitor clar ca va fi și mai și. Asa ca sa facă bine “Gica contra ai digitalizarii” sa își găsească empatia și sa accepte ca se poate mai ușor, mai bine, mai interesant. Acum.

  5. Ce aberatie!
    Am avut cu ani in urma, in scoala,o clasa de copii inteligenti, dar fara putere de concentrare si fara chef de a invata mai mult decat ce prindeau din zbor cand le mai zbura mintea si la ora de curs.
    Parintii, majoritatea cu bani multi, au procurat tabla inteligenta si tablete elevilor, sa dervina orele de curs “mai atractive” pentru rasfatatii lor de copii.
    Elevii au devenit foarte interesati de joaca pe tableta si de faptul ca se pierdea timp pe tabla inteligenta in raport cu desenele facute rapid pe tabla clasica, cu markerul, la geometrie, la biologie, la fizica.
    Elevii au ramas la cel mult acelasi nivel slabut.
    Unde nu e chef de invatatura, de implicare, poti sa aduci si zanele bune, ai ursitoarele, si pe zmeul zmeilor… degeaba.
    Asa ca cei care nu lucrați in mod curemt cu sute de elevi pe zi, abțineți – va de la aberații.

  6. Nu-i mai scoatem pe copii în natură , nu le mai punem o carte în mână , nu-i mai ducem pe tăpșan să-și zdrelească genunchii la un fotbal . Le arătăm munții pe un ecran , le fixăm ochii în tabletă pentru lectură și ne-am dat dracu , ne-am ” tehnologizat”! Și toate astea să fie cumpărate de la firma voastră , nu ? Tare proști ne mai credeți…

    1. Cu noi sau fără, tehnologia va progresa. Lumea la fel. E alegerea noastră dacă îmbrățișam tehnologia și vom progresa odată cu ea, sau suntem intransigenti și încăpățânați, în contra curentului și astfel vom dispărea ca dinozaurii. Nostalgiile acestea înfrumusețate nu își au rostul. E contraproductiv. Fiecare epoca a fost cu atracțiile ei. Asa a fost atunci, în trecut. Însă, acum e acum. Acum e acum. Trăim acum, în prezent, nu în trecut.

      1. Nu ați înțeles la ce m-am referit , mai ales că nici eu nu am fost foarte explicită. Nu sunt un ” dinozaur ” , nu resping tehnologizarea educației ( cu plusuri și minusuri ) , am predat online , folosesc internetul la ore etc. Replica mea era adresată domnului Mihnea Rădulescu . Pentru el tehnologizarea școlilor este o afacere și atât , nu îl ” doare” nicăieri de adevăratele probleme ale educabilului și ale învățământului. Se cunoaște că nu a petrecut nici măcar o săptămână într-o școală din mediul rural sau într-un liceu tehnologic , profil construcții , la o clasă de profesională sau într-o structură aflată în vârful muntelui. Înainte de orice trebuie susținuți elevii pentru A PUTEA veni la școală : burse , cantină , internat. Și mai este vorba de un aspect : caracterul, personalitatea , nu se formează exclusiv în mediul virtual , este nevoie de interacțiune directă . Și nu e vorba de nostalgii înfrumusețate de trecerea timpului , ci de adevăruri dovedite științific. Cu respect .

  7. Cum ii faci mai atenti pe elevi prin mijloace care duc la deficit de atentie? Si care duc la tulburari de vedere pe termen lung si mai sunt folosite si pentru manipulare? Alt mod de sifonare a banului public….

    1. Folosirea unei tablete care este data de scoala in loc de manuale(copii nu ar putea instala pe ele nimic) nu ar duce la deficit de atentie,daca poti vedea numai manualele pe ele.Nu trebuie sa ruleze sisteme de operare full,se poate face o versiune de android restrictionata,daca nu deja exista.Tulburarile de vedere chiar sunt o problema posibila,totusi exista ochelari spleciali pentru eliminarea efectelor nocive a luminei albastre(gandestete la ochelari de soare dar in loc de a proteja impotriva soarelui blocheza lumina albastra,cea generata de ecrane).Ati mai pus mana pe un ghiozdan in ultimul timp?Multi copii fac probleme cu coloana din cauza ghiozdanelor si la cat de grele sunt manualele si caietele.Caitele tot ar trebuii carate deoarece sa scrii cu un stilou pe o tableta ar fi destul de greu(daca tableta are o suprafata mai mare atunci poate e posibil).Nu creca sar plange cineva deoarece ar trebuii sa poarte niste ochelarii 6 ore pe zi(totusi manualele ar trebuie sa ramana pana in clasa a 4 a,copii tot trebuie sa stie cum se folosesc cartile etc).Avand o tableta in care ai putea sa citesti sute sau mii de carti cu acces imediat ar fi un avantaj mare.Ar putea fi continut mai interactiv in manualele digitale.In loc de pasaje gigantice de text,la unele materii informatia ar putea fi impartita in mai multe filmulete micute cu intrebari la sfarsit + versiunea text pentru accesul teoriei mai rapide pentru cei care o vor.

      1. Dumneata in ce secol traiesti?
        Copiii nu mai ai de mult ghiozdane, au trolere.Le trag zgomotos dupa ei si sunt multumiti.
        Iar 75% din elevii din primar, sunt adusi la scoala si luati de la scoala cu autoturismul(ce serviciu au parintii, nu știm) sau de catre bunici, care le cara asa zisul “ghiozdan”, asa ca nici macar nu il trag dupa ei.

        1. Traiesc in secolul curent pentru ca merg la scoala.Toti colegi si prietenii mei au ghiozdane normale,inafara de unul.La fel,majoriatea nu sunt luati cu masina de parintii,eu personal trebuie sa alerg pana in statie si dupa sa merg cu autobuzul aprox 10-20 min,plus drumul spre casa dupa.Aici vorbesc de elevii din gimnaziala,un copil in scoala primara normal ca nu o sa fie lasat sa mearga acasa singur.Poate sunt zone in care toti au trolere,dar cam toti elevii care iam vazut au ghiozdane

      2. Andrei Am eu Samsung tab S6 lite cu s-pen din acela,și n-am avut nevoie de caiete la nicio materie tot anul școlar 2020-2021. La toate materiile am scris cu acel pix,am completat cu tastatură cu adaptor pe baterii cu conexiune la tableta și ăla a fost caietul. Apelurile video le-am făcut pe laptop,că de ce nu,având posibilitatea de a-mi instala programe speciale prin a-mi păcăli profesorii,că sunt acolo și mă mișc pe camera dar eu sa dorm. Ce sa faci când aproape toată clasa era lăsată de izbeliște și profesorii lucrau numai cu un singur elev? In fine,sa vad anul asta ce o să facă cu noi,că dacă începe școala fizic ne-am cam KKt pe noi mai pe românește. Eu o să îmi plătesc abonament la un site, iar de acolo o să îmi iau lecțiile,iar aici fac referire la acele mii de cărți și nebunii digitale la care va referiți dvs. Domnule Andrei,că aici o să fie cu două tăișuri.Ori le plătește școală (că de,scoala trebuie sa ofere acces și la programele acelea de e-learning care majoritatea sunt cu abonamente ca să folosească dispozitivele din clasa), ori banu public va fi furat ,și tot noi și părinții noștrii,sa plătim din banii proprii (o posibilă re legalizare a fondului clasei). Mai e și problema camerelor video,deoarece nici tabletele nici tabla interactiva,nici toate sistemele,daca au fost cumpărate într-o școală pentru mai multe clase normal că nu vor beneficia de asigurare,iar cum sunt elevii în ziua de azi,care sunt pe principiul:daca nu-s a noastre,iar noi nu știm că a fost plătit de asociația părinților în care nu sunt părinții noștrii (ci părinții bogaților și pup in curistiilor directorului) normal că vom fii tentați să le vandalizam. Dar eu nu sunt ca ei. Eu daca e sa îmi scriu vandalizările,fac o pagina de google docs și îmi scriu înjurăturile daca e cazul,(deși de de as face-o,sunt banii bogătașilor nu ai mei )și normal că va exista și bullyng de la bogați la adresa celor mai “săraci” decât ei din cauza asta,pentru că noi nu prea știm să păstrăm lucrurile acestea și le vom vandaliza. Ei bine aici mă refer doar la colegii mei,eu sunt contrariul,până nu se buguieste,și se uzează telefonul,nu îl sparg,nu îl stric,îl țin numai în huse armory scumpe,folii de sticla cat mai groase,ca apoi daca se mișcă în reluare,e prea vechi,și nu tine pasul cu actualizarile,sa îl vând către o platformă ce cumpără telefoanele,pentru a le vinde doritorilor,și e și prietenoasa cu mediul aceasta acțiune.Cat despre acei ochelari,da exista de la brand-ul raven glass,care face așa ceva,doar despre ăștia am auzit până acum.Dar cu toate dezavantajele,eu sunt de acord cu digitalizarea.

        1. Nu zice nimeni ca trebuie sa mutam totul pe lectii online(domane fereste).Dar sa scapam de carti si caiete pentru o tableta ar fi un pas mare,care oricum o sa se intample incetu cu incetu.Si eu sunt elev acum,scoala online o fost dezastru pentru unii,am avut media generala 10 si nu aveam lectile scrise la cateva materii,si eu am avut o sperietura cand am auzit ca facem fizic.Alti colegi nu intrau,unul era sa fie dat la protectia copilului pentru ca nu intra.Exista ochelari pentru claculator de la brand-uri no name care costa putin in comparatie cu cei de la Raven,poti gasi si la 80 de lei.Manuale digitale exista deja si sunt gratis,si manualele fizice sunt platite de scoala deja asa ca scoala ar platii pentru versiunile digitale.Exista deja biblioteci online care au foarte multe lecturii si texte in multe limbi(de ex: https://1lib.sk/ ).Programele incluse in ofice 360(powerpoint,word,etc.)sunt date gratis scolii cat timp se inscriu si fac conturi pentru elevii(cei care au facut pe Microsoft Teams asa au facut).

        1. Frica de schimbare?Din ce im ce mai multa lume folosesc carti digitale,sunt mai convinient.Lumea se schimba si sistemul educational trebuie sa se schimbe cu lumea

    1. Voi profii/invatatorii, vorbiți de banu dictează? Nu vi-i frica de cel de sus? La Dumnezeu ma refer, nu la patronul manualelor tip auxiliare, din care aveți și voi procent din vânzări. Pai sa dea Sfântul sa nu cumpărăm toate auxiliarele și revistele aberante ale lumii, ca praf faceți copii, ii zăpăciți cu întrebări aiuritoare pana le dați nota mica. Un profesor poate zapacii pana și pe cel mai sârguincios elev, dacă se pune. Și când nu decartam bani la reviste&co, se pune… Asta ca sa nu începem și subiectul despre meditațiile nefiscalizate. 100ron pe ședința. Câte 5,6 copii de-odată, nu ședința individuala, atenție! Asa ca, ciocu mic vorba lu aia de la Pro România, ciocu mic, ca mai jnapani decât voi nu exista. Ever.

      1. Mai bine domnule/doamna am avea grije că copii dvs sa fie atenți la ore ,să nu să gândească cum sa fenteze ora mai ușor, să își deschidă caietele in care sunt predate noțiunile noi și să își facă temele. Să îi verificați dacă au învățat și apoi să vorbiți despre profesori că nu își fac datoria. Iar la meditații să duceți copilul nu va obliga nimeni . Mai ales să îl duceți acolo unde sunt multi. Vorba aceea la pomul lăudat sa nu te duci cu sacul

        1. Vedeți ca “pomul lăudat” are reclame cu ofertele de 100ron chiar pe siturile voastre specifice de educație. Cu poza, preț, număr de elevi participanți. Google ne luminează, nu trebuie sa chiar mergem la acele meditații. Ptr ce? Ptr niște diplome de șters la…? Oricum copilul are viitorul după ce “învârte” părintele, nu altfel. Ps: mister/madam, lasă tu sfaturile ptr alții și nu abate atenția de la subiect! Subiectul e mafia manualelor și meditațiile date la prețuri nesimțite și sigur nefiscalizate. Nu e subiectul analiza copiilor dacă sunt atenți sau neatenți. Nu cu toți îți tine faza de abaterea atenției în alta direcție. Realitatea: Mafia manualelor exista. Într-adevăr asa se comporta ca o mafie, dacă nu cumperi porcăriile de auxiliare ești hartuit efectiv,plus ca se apuca și preda doar din auxiliare, nu din manualele obligatorii. Iar anul trecut din cauza pandemiei, nenorociții nu au încasat nimic.Părinții au făcut astfel chiar economii fata de când mergeau copii lor la școală :manuale aiurea nu, creta, săpun, coliA4 câte un toc întreg, nu, tabla magnetica nu, dulapuri noi nu, perdele nu, picturi pe ghipsiri fără sens la 2 săptămâni cu câte 65 de Ron nu, felicitări aiurea contracost nu. Benzina economie, ca era online, haine economie, ghiozdane și alte acareturi trendy, tot economie. Deci, școala online a lăsat parintii cu mulți bani în conturi. Asta o spunea și Isărescu, acum câteva luni: romanii au mai mulți bani în conturi decât înainte de pandemie. De aceea se și agita asa acum nu cumva sa bage copiii în online. Vor banii. Ei fizic oricum nu răspund de copii, își pot scoate ochii, ca nu răspunde nimeni.Duci copilul la școală, mai rău ca la tanti Safta din deal, ca și pe aia, dacă îți pățește ceva copilul, o tragi la răspundere. Dar pe astia, nu. Vedeți bine ce de cazuri de bulling din scoli sunt publicate în presa, 80%din elevi au suferit la un moment dat de fenomenul bulling. Adică sicanare, jignire, împingere, lovire. Așadar ăștia inafara de sa își scoată parleala,banetul pe anul trecut, nu vor altceva, nu ii doare pe ei de copii.Dare’ar Dumnezeu anul acesta sa le fie mai crunt ca anul trecut. Ca merita!

      2. Când pretindeți că profesorii pun întrebări “aiuritoare” și îi încurcă până și pe cei mai buni elevi, aveți grijă să scrieți corect. Altfel, aș putea crede că vi se pare aiuritoare și cerința către elevi de a scrie corect. Și în acest caz toată argumentația dvs se duce de râpă.
        Ever, vorba ceea!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Partidul de guvernământ din Italia elaborează un proiect de lege pentru a „proteja” scenele Nașterii Domnului din școli. Proiectul urmărește să ia măsuri împotriva școlilor care organizează festivități generaliste în perioada sărbătorilor

Partidul de extremă-dreapta aflat la putere în Italia a identificat un nou câmp de luptă în războiul său pentru protejarea „rădăcinilor culturale” ale țării: Scena Nașterii Domnului din școli, scrie The Guardian. Un…
Vezi articolul

Rectorul SNSPA, după scandalul generat de Șoșoacă și Simion: Solicit comisie de anchetă pentru a analiza dacă formaţiunile politice care promovează aceste acţiuni de tip fascist mai pot fi considerate «partide politice democratice»

„Ceea ce s-a întâmplat ieri în Parlamentul României reprezintă o nouă încercare a politicienilor de factură legionară de a captura instituțiile Statului Român”, susține rectorul Școlii Naționale de Studii Politice…
Vezi articolul

Posibile discuții în Parlament azi cu reprezentanții cultelor religioase și ministrul Educației, după ce dezbaterea pe proiectele legilor Educației s-a suspendat până mâine din cauza unui amendament privind “principiul libertății de gândire și al independenței față de ideologii, dogme religioase și doctrine politice”

Reprezentanții cultelor religioase ar putea fi chemați azi la discuții în comisia de învățământ din Camera Deputaților, după ce dezbaterea pe amendamente pentru proiectul Legii învățământului preuniversitar a fost suspendată…
Vezi articolul