Organizarea unor întâlniri între elevi și reprezentanți ai instituțiilor financiar-bancare, în perioada 11-15 aprilie 2022, a solicitat Sorin Cîmpeanu, potrivit unui comunicat al Ministerului Educației. Solicitarea a venit în cadrul unei videoconferințe instituționale cu inspectoratele școlare, organizată vinerea trecută.
În comunicat se arată că „ministrul Sorin Mihai Cîmpeanu a solicitat inspectorilor școlari generali ca încă din acest an, în intervalul 11-15 aprilie 2022, să fie organizate întâlniri între elevi și reprezentanți ai instituțiilor financiar-bancare, subliniind importanța abordării în școli a temelor de educație financiară în concordanță cu vârstele elevilor. Astfel, ministrul Educației încurajează acest tip de activități și recomandă cadrelor didactice implicarea în integrarea acestor teme în cât mai multe componente ale actului didactic”.
Amintim că data de 11 aprilie a fost instituită Ziua educației financiare, după ce Camera Deputaților, în calitate de for decizional, a adoptat un proiect de lege în acest sens.
„În urma inițiativei legislative lansate de deputatul și chestorul Camerei Deputaților, George Tuță, data de 11 aprilie a fost instituită „Ziua educației financiare”, legea fiind deja adoptată de către Parlamentul României”, potrivit anunțului ministerului.
Astfel, vor fi organizate manifestări publice, seminarii, simpozionae în domeniul edicației financiare: „Parlamentul României, Ministerul Finanţelor, Ministerul Educaţiei, Banca Naţională a României, Autoritatea de Supraveghere Financiară şi Institutul de Studii Financiare, precum şi alte autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale sunt încurajate să organizeze manifestări publice, simpozioane, seminarii, mese rotunde sau alte tipuri de evenimente publice, în domeniul educaţiei financiare”, conform sursei citate.
Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.