Uniunea Cadrelor Didactice Maghiare din România atrage atenția că sub 40% dintre elevii de etnie maghiară au luat notă de trecere la examenul de limba română de la evaluarea națională și cere schimbarea radicală a modului de predare, potrivit unui comunicat citat de publicația Kronika Online, preluată de G4Media.ro.
Astfel, cadrele didactice susțin că, cel puțin în zonele izolate și cele locuite preponderent de etnici maghiari, limba română ar trebui predată ca o limbă străină, și nu ca limbă maternă, dat fiind că elevii din aceste zone nu cunosc româna când merg la școală.
Organizația profesorilor maghiari arată că rezultatele slabe sunt provocate și de noua curiculă introdusă în urmă cu patru ani.
Citește articolul complet pe G4Media.ro
Photo 99149024 © Sebnem Ragiboglu – Dreamstime.com
Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.