Restricțiile care intră în vigoare la depășirea ratei de infectare de 3 la mie: Masca obligatorie în toate spațiile deschise, se închid restaurantele, cafenelele, cinematografele, teatrele și sălile de jocuri de noroc / Școlile ar putea trece la predarea exclusiv online

6.975 de vizualizări
școli din București
Școală / Foto: Pexels.com
O serie de restricții intră automat în vigoare odată ce într-un județ sau într-o localitate se depășește incidența cumulată a cazurilor de infectare cu coronavirus de 3 la mia de locuitori. Astăzi, Guvernul a anunțat că Bucureștiul a depășit rata de infectare de 3 la mia de locuitori, prin urmare urmează intrarea în vigoare a acestor restricții.

Printre aceste restricții se numără: obligativitatea măștii de protecție în toate spațiile deschise, închiderea cinematografelor și interzicerea concertelor și spectacolelor, închiderea restaurantelor și cafenelelor la interior, închiderea sălilor de jocuri de noroc. De asemenea, restaurantele și cafenelele din hoteluri și pensiuni funcționează doar la 30% din capacitate și deservesc exclusiv clienții cazați acolo.

De asemenea, școlile și grădinițele ar putea trece la activitate exclusiv online, dacă există o decizie în acest sens a Comitetului Județean/Municipal pentru Situații de Urgență. Restricțiile sunt prevăzute în hotărârea de guvern prin care a fost prelungită starea de alertă până la jumătatea lunii noiembrie.

Citește articolul integral pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Radu Gologan, despre închiderea școlilor: În preuniversitar nu este atât de important ce faci, ci cum înveți să gândești / Trebuia să li se pună părinților la dispoziție măcar minimul necesar să-i învețe pe copii să citească, să scrie, în mediile defavorizate

“Mai ales la politicieni, vedem că problema se pune în următorii termeni: dar cum o să recupereze materia? cum o să ajungă în viață fără capitolul de derivate de ordin…
Vezi articolul

GRAFIC Copiii de clasa a VIII-a cu rezultate slabe acumulează acum lacune mult mai mult decât colegii lor / Whatsapp, Messenger și apelurile telefonice, cel mai des folosite de profesorii și elevii români, pentru învățarea la distanță – Studiu realizat de 3 universități și Institutul de Științe ale Educației

“Copiii de clasa a VIII-a care au de obicei rezultate școlare slabe acumulează în această perioadă lacune într-o măsură semnificativ mai mare decât colegii lor, cu o medie de 1,93,…
Vezi articolul

Guvernele să măsoare pierderile de învățare din pandemie, îndeamnă UNESCO, UNICEF, Banca Mondială și OECD. Organizațiile insistă pe nevoia de acțiuni remediale, care nu există deloc într-o treime dintre țările lumii

Țările lumii care nu au evaluat pierderile de învățare ale elevilor în timpul pandemiei Covid-19 sunt îndemnate să o facă, într-un raport comun publicat marți de UNESCO, UNICEF, Banca Mondială…
Vezi articolul