Repartizare liceu 2024. Listele cu elevii romi admiși pe locurile special alocate au fost publicate de majoritatea inspectoratelor școlare

22.146 de vizualizări
Foto: © Ponpun Tong | Dreamstime.com
Listele cu elevii romi care au participat la sesiunea distinctă de repartizare la licee în 2024 au fost publicate de majoritatea inspectoratelor școlare. Repartizarea candidaților s-a făcut în ordinea descrescătoare a mediei de admitere și pe baza opțiunilor completate în fișa de înscriere.
  • Inspectoratele școlare județene alocă pentru elevii romi și pentru cei cu CES locuri distincte în unitățile de învățământ de masă, peste numărul de locuri repartizat respectivelor unități de învățământ, în limita a 1-2 locuri suplimentare la clasă.

Între 19 și 22 iulie, adică spre finalul săptămânii, candidații nerepartizați pe locurile distinct alocate în unitățile de învățământ de masă candidaților cu CES și candidații nerepartizați pe locurile speciale pentru romi completează fișele cu opțiuni în vederea admiterii la liceu în etapa de repartizare computerizată generală.

Tot pe 19-22 iulie pot completa fișele cu opțiuni de admitere la liceu și candidații romi și cei cu CES care sunt repartizați pe 18 iulie, dar renunță la acele locuri și vor să fie repartizați în etapa generală.

Site-uri Inspectorate școlare județene, paginile de admitere 2024:

Foto: © Ponpun Tong | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


12 comments
  1. MInistrul Educatiei ar trebui sa solicite introducerea/ implementarea limbii romani ca disciplină de studiu și obligativitatea de a susține examenul de Bacalaureat la această materie, similar cu alte limbi materne ale minorităților naționale din România! In acest fel copiii romani care aleg sa isi schimbe peste noapte etnia petntru a intra la un liceu de top cu o nota ft mica fara sa depuna nici cel mai mic efort sa fie nevoiti sa invate limba romani ! De ce acest certificat este folosit doar cand sunt avantaje ? Nu considerati ca copiii romani care se bat pe cele 26 locuri la liceele teoretice sunt discriminati ?

  2. In Covasna si Harghita există locuri speciale pt români?

    Ca si ei sunt minoritari acolo.

    Nimeni nu verifică integriratea celor care eliberează aceste adeverințe.
    Toți stiu (inspectorate, politia, Ministerul) cum se eliberează aceste adeverințe pt liceu sau facultăți.
    Nimeni nu intervine pt că toată lumea câștigă din foloasele necuvenite.

  3. Este normal să intri la mate-info cu 3,65 la română si 3,40 la matematică la un colegiu la care anul trecut ultima medie de intrare a fost 9,40?

  4. Eu nu inteleg ce cauta copii astia “rromi” cu medii la EN sub 7 la cele mai bune licee din Bucuresti, unde ultima medie de admitere este 9.5 pentru ceilalti…. Chiar nu reusesc sa inteleg. Sau ajung pana la BAC din mila profesorilor?

  5. Ori am înebunit eu ori voi nu sunteti sănătoși 😂😂 in Bucuresti sunt 18000 de elevi care au dat evaluare naționala? Din care 1293 sunt Romi😂😂 adica 7.4 % sunt Romi? Cine crede treaba asta?😂😂😂😂

    1. Procentul real de rromi este chiar mai mare. La recensamant multi nu s-au declarat rromi sau au refuzat sa-si aleaga etnia. Este dreptul lor. Procentul real depaseste lejer 35% la nivel national si ne putem astepta sa sara de 50% in urmatorii 15-20 de ani. Natalitatea la rromi este net superioara celorlalte etnii.

    2. Romanii le fura locurile romilor : ))) si anul acesta ca niciodata concurenta a fost mai mare pentru un liceu toretic trebuia sa ai aproape 6 , nu s-a mai intrat cu 3-4 la liceele de top :))) Sper ca romanii care scot acel certificat doar atunci cand au nevoie sa isi asume cu varf si indesat acest lucru ! Dragi romani nimeni nu te intreaba ce liceu ai absolvit , important este ce faci dupa ! sunt 99.999 % convinsa ca daca intr-un viitor apropiat va deveni obligatorie etnia pe cartea de identitate sau pe diplomele de studiu nu veti fi foarte incantati !

  6. Edupedu faceti o analiza va rog cati dintre cei intrati pe locurile de romi sunt romi adevarati si cati sunt romani care intra nemeritat pe locurile de romi pentru ca nu au nota necesara sa intre la liceul dorit.
    Ca sa fie corect ar trebui ca cei care intra pe locurile de romi sa stie limba tiganeasca ei sau parintii lor. Daca nu faceti asa o sa avem in viitor toti copii de romani pe locurile de romi. Asta se doreste ? Sa se fure locurile de la romi ?

  7. Din cate am inteles, calendarul admiterii spune ca ieri ar fi trebuit afisate listele de catre toate inspectoratele. Oare exista si sanctiuni pentru acele inspectorate care nu respecta calendarul? Sau macar o analiza a motivelor pentru care nu s-a respectat calendarul, un punct de vede oficial….
    Ori e orientativ calendarul ala, caz in care, ca elev, ar trebui sa poti intarzia o zi cu dosarul de admitere.

  8. Cunosc baiat de primar PSD bagat la liceu de top pe locurile pentru rromi. 4 ani s-a tinut numai de batai, alcool si iarba, apoi l-a scos tata-sau cu 7,80 la BAC. Acum “studiaza” stiintele politice in Bucuresti la “cu taxa”, este consilier la un parlamentar PSD si il asteapta o cariera politica de succes. De asta ii tot spun fiica-mii sa plece urgent din tara inca din studentie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Olimpiada internațională de Matematică pentru Studenți SEEMOUS 2019: Studenții de la Universitatea din București, Politehnica București și Babeș-Bolyai – aur la competiția din Europa de Sud-Est

Șapte studenți din România au obținut medalii de aur la Olimpiada sud-est europeană de matematică 2019 (SEEMOUS 2019). Clasamentul este condus de studenții Dragoș Manea – Universitatea din București, Gyorgy…
Vezi articolul

Material susținut de APRIL

VIDEO Propunerile inspectorilor, directorilor de școli și profesorilor pentru modernizarea programului Laptele Școlar: Este nevoie de oameni care să preia sarcinile legate de distribuire, depozitare tocmai pentru a lăsa spațiu profesorilor pentru educație, pentru actul didactic

Implementat încă din 2002, programul “Laptele Școlar” a fost un reper important în alimentația zilnică a elevilor din România, scopul său fiind promovarea unei alimentații sănătoase în rândul acestora. După…
Vezi articolul