Regatul dac și zeitățile lumii dacice – lecție live de la Sarmizegetusa Regia, joi, 28 octombrie, de la ora 11. Profesorii și copiii pot urmări transmisiunea pe Youtube de acasă

1.446 de vizualizări
Sarmizegetusa Regia / Foto: © Sorin Colac | Dreamstime.com
Lecție live de la Sarmizegetusa Regia, capitala regatului dac, despre civilizațiile străvechi și zeitățile lor care personificau soarele, anunță organizatorii proiectului “Educație la Înălțime”. Lecția poate fi urmărită de acasă de oricine, în direct pe YouTube astăzi, 28 octombrie, de la ora 11:00.

“Vom pleca din istorie, de la civilizațiile străvechi și de la zeitățile lor care personificau soarele, apoi vom trece pe teritoriile actuale ale țării și vom ajunge la daci, la templele de la Sarmizegetusa Regia și la cunoștințele dacilor despre astronomie. Vom discuta și despre rolul Soarelui pentru viața pe pământ și despre energia solară”, scriu organizatorii despre live-ul de azi de pe canalul YouTube Educație la Înălțime.

Foto: Facebook.com
  • Accesează și vezi lecția live aici, când este disponibilă.

Săptămâna trecută, trei școli din Maramureș, Botoşani și Galați au intrat în legătură video directă și au interacționat cu profesorul de pe teren, din clasă. De această dată, lecția va fi urmărită în timpul vacanței forțate de acasă. Profesoara – prezentator Cristina Ciocoiu va intra în legătură cu unii dintre copii.

Lecția de joia trecută – de la Cazanele Dunării, județul Mehedinți:

Poți accesa aici lecțiile din ediția din primăvara anului acesta. În 2020, proiectul a fost într-o fază pilot, iar cele trei lecții au fost desfășurate în Munții Făgăraș, la Adamclisi – județul Constanța – și la Trovanții din Ulmet, județul Buzău.

__________

Despre proiect

Lecțiile ”Educație la Înălțime” sunt realizate de către profesori dedicați din diferite părți ale țării și se adresează elevilor de vârste cuprinse între 7 și 15 ani. Durează aproximativ 50 minute și sunt transmise prin YouTube Live, pe canalul dedicat Educație la Înălțime. Orice profesor poate să găzduiască transmisiunea în direct în clasă la discipline precum geografie, biologie, istorie, explorarea mediului, dirigenție.

Formatul „Educație la Înălțime” a fost declarat câștigător la un concurs de inovație în educație și a fost testat într-un proiect-pilot în județul Hunedoara. Abia apoi a fost extins în primăvara anului 2021 la nivel național datorită parteneriatului cu Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă din cadrul Secretariatului General al Guvernului.

De asemenea, proiectul a avut sprijinul Ministerului Educației Naționale și al Aspire Teachers.

Foto: © Sorin Colac | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Vezi și: Orice școală din România poate să urmărească live pe YouTube prima lecție „Educație la Înălțime” din acest an școlar, joi de la 11:00
23 iunie 2021: Imediat după proba de Matematică de la Evaluarea Națională începe ultima lecție de „Educație la înălțime”, în direct de la Dăbuleni: Deșertificarea și efectele schimbărilor climatice. Profesorii se pot înscrie printr-un formular

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Dan Barna, despre schimbarea unor directori de școli: Acest demers rușinos, de mimetism de tip psd-ist, nu este o inițiativă a Guvernului/ Primul pas anul acesta va fi să organizăm examene naționale, pe bune, pentru inspectori și directorii de școli

Vicepremierul Dan Barna afirmă într-un mesaj publicat pe Facebook că în aceste zile expiră mandatele a peste 8.000 de directori de școli și că „se pare că spre 1.000 de…
Vezi articolul

Învățământul online în facultăți, criticat de reprezentanții profesorilor și ai Guvernului, care susțin că studenții condiționează trecerea în online ca să nu abandoneze cursurile pentru că lucrează. Hadăr: Un student livra pizza în timpul examenului cu mine la rezistența materialelor

Anton Hadăr, profesor universitar la Politehnică și lider al singurului sindicat ce reprezintă mediul universitar, Alma Mater, spune că studenții, în special cei de la master, preferă să facă ore…
Vezi articolul

Reforma învățământului vocațional. Studiu de caz – Spania: Relații simplificate între școli și companii, accent pe standardele de competență, mai puțină birocrație, mai multă colaborare internațională

Învățământul vocațional spaniol trece, în această perioadă, printr-o perioadă de reformă prin care se încearcă adoptarea unor modele care să răspundă noilor nevoi de pe piața muncii, de la recunoașterea…
Vezi articolul