Rectorul Universității de Medicină și Farmacie din Iași susține învățământul superior în prezență fizică: „Nu poţi opera un bolnav dacă ai învăţat anatomia online”

2.192 de vizualizări
UMF Iași / Foto: news.umfiasi.ro
Rectorul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Grigore T. Popa”, Viorel Scripcariu, susține că este ferm pe decizia studiilor față în față, nefiind de acord pentru învățământul universitar cu un sistem hibrid sau online, relatează Ziarul de Iași, potrivit G4Media.ro.

„Pentru că profesia de medic este una eminamente practică, trebuie să rezolvi nişte probleme, nu poţi să operezi un bolnav dacă ai învăţat anatomia sau tehnici chirurgicale de pe atlase sau din cursuri online”, a punctat Viorel Scripcariu.

Citește articolul complet pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școlile sunt obligate să transmită Asistenței Sociale numărul copiilor cu părinții plecați în stăinătate, în cel mult 15 zile calendaristice de la solicitare – adresă a Ministerului Educației

Școlile sunt obligate să transmită Serviciului Public de Asistenţă Socială (SPAS), în cel mult 15 zile calendaristice de la solicitare, situația copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate și…
Vezi articolul

Adoptarea planurilor-cadru pentru liceu, amânată din nou de Ligia Deca, intrată în campanie electorală / Acestea vor restrânge trunchiul comun, spune ministrul Educației: Elevii își vor putea alege în clasele a XI-a și a XII-a discipline care îi pasionează

Viitoarele planuri-cadru pentru liceu vor restrânge trunchiul comun, adică numărul materiilor obligatorii pentru toți elevii, a spus Ligia Deca într-un interviu pentru Stiripesurse.ro. Astfel, elevii ar urma să își aleagă…
Vezi articolul

Lista intermediară cu punctajele obținute de școlile care au aplicat pentru sute de mii de euro ca să piloteze noi planuri-cadru și modele de carieră didactică, publicată cu întârziere de Ministerul Educației / Bugetul de 12 milioane de euro ar ajunge la 35 de proiecte care includ 73 de școli – estimare

Lista intermediară a punctajelor obținute de școlile care au aplicat pentru granturi de 200.000 de euro ca să piloteze noi modele curriculare – alte feluri de planuri-cadru sau noi modele…
Vezi articolul