Provincia canadiană cea mai afectată de pandemie menține școlile deschise. Cum se face educație în „zona roșie”

1.392 de vizualizări
Foto: Școală în Canada / Sursa: G4Media.ro
Elevii din Quebec continuă să susțină cursuri în sălile de clasă, așa cum au făcut-o începând din luna august a anului trecut, deși provincia este cea mai afectată din Canada în ceea ce privește numărul de persoane infectate și decedate din cauza pandemiei de coronavirus, scrie G4Media.ro.

Decizia guvernului provincial de a menține deschise școlile provoacă în continuare reacții diferite din partea părinților, a profesorilor și a autorităților medicale, mai ales în condițiile în care, din 9 ianuarie, Quebec a implementat noi restricții, inclusiv interzicerea circulației pe timpul nopții pentru o perioadă de patru săptămâni în încercarea de a opri infectările și spitalizările cu coronavirus. Situația este și mai delicată, mai ales că un studiu recent afirmă că școlile au fost unul dintre factorii principali în răspândirea COVID-19 în Montreal, cel mai populat oraș din provincie.

La sfârșitul lunii august a anului 2020, provincia Quebec a devenit prima din Canada unde școlile au fost redeschise fizic, printre măsurile luate de autorități numărându-se limitarea interacțiunii copiilor, spații separate de joacă în curți și interzicerea accesului părinților în interiorul instituțiilor de învățământ. Accesul copiilor în clădiri se face pe rând, progresiv, fiecare grupă fiind însoțită de propriul învățător sau profesor până în sala de clasă.

Citește articolul integral pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cum a mințit secretarul general al Guvernului, Marian Neacșu, că PNRR nu ar permite creșteri de salarii sau sporuri pentru profesori, aflați în grevă generală: Guvernul și Parlamentul au mărit constant în 2023 veniturile diferitelor categorii de bugetari

Secretarul general al Guvernului, Marian Neacșu, a declarat miercuri după negocierile cu sindicatele că PNRR nu permite creșteri de salarii sau sporuri la profesori. Realitatea este că în PNRR nu…
Vezi articolul

Paradoxul România: elevii au printre cele mai încărcate orare cu Matematică în primii 9 ani de școală și printre cele mai slabe rezultate – raport OCDE / Instruirea intensivă la clasă nu înseamnă automat și rezultate bune, atrage atenția organizația care coordonează testările PISA

Deși elevii din România au peste 1.200 de ore de Matematică pe parcursul claselor P-VIII, performanța lor este una dintre cele mai reduse din Europa și nu numai atunci când…
Vezi articolul