Propunerile premierului, inclusiv Camelia Gavrilă la Ministerul Educaţiei, respinse de preşedintele Iohannis

1.674 de vizualizări
Iohannis
“Niciun ministru nu va fi numit nou în Guvern decât după validarea în Parlamentul României”, a declarat preşedintele Klaus Iohannis. Asta înseamnă că cea nominalizată pentru funcţia de ministru al Educaţiei, deputata Camelia Gavrilă, nu va fi numită pe acest portofoliu. Mandatul interimar al actualului ministru de la Educaţiei, Daniel Breaz, expiră la finalul acestei săptămâni.

Camelia Gavrilă este a doua nominalizare a premierului Viorica Dăncilă pentru portofoliul Educaţiei, după ce Şerban Valeca a fost şi ele respins de Klaus Iohannis, în bloc cu celelelate propuneri de miniştri.

Vedeţi declaraţiile Preşedintelui Klaus Iohannis pe G4Media.ro

Fost inspector școlar general la Iași, Gavrilă a vorbit pentru Edupedu.ro despre planurile sale pentru Educație, dacă Iohannis va accepta nominalizarea sa. A ținut să sublinieze și la începutul, și la sfârșitul discuției, că vorbim de “doar un an și jumătate de mandat, cât a mai rămas din guvernarea PSD”, motiv pentru care va continua cu ceea ce s-a început deja și nu va propune o reformă radicală acum, aceasta rămânând probabil să fie implementată din 2020 încolo.

FOTO: Presidency.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

GHID Evaluarea Națională 2023 – informații de la Ministerul Educației pentru examenul care începe luni: Elevii intră în clase la ora 8:00, iar la 9:00 începe proba – Ce soluții sunt dacă greșesc pe foaia de examen

Evaluarea Națională 2023 începe luni, 19 iunie, cu proba scrisă la Limba și literatura română. Accesul candidaţilor în săli este permis începând de la ora 8:00, până la ora 8:30,…
Vezi articolul

Vasile Mihăilă, director de liceu în Constanța: Școlile își vor pierde treptat monopolul în furnizarea de competențe, conținuturi. Vedem cum copiii primesc burse din ce în ce mai ușor, au deja masă caldă – și atunci școala trebuie să devină un hub cu integrare socială și psihologi

Școlile își vor pierde treptat monopolul în furnizarea de competențe, conținuturi, iar directorii de școli trebuie să fie pregătiți să transforme unitățile de învățământ pe care le conduc în huburi…
Vezi articolul