Material susținut de ECDL Romania

VIDEO conferință ECDL pentru profesori, părinți, elevi: cum transformă AI pedagogia digitală

5.312 vizualizări
Toți profesorii au fost invitați la o nouă ediție a evenimentului ECDL “Cum transformă AI pedagogia digitală?”, care a avut loc vineri, 29 noiembrie, ora 10.30, li care a fost transmis LIVE pe Facebook/ ECDLRomania și în acest articol, pe Edupedu.ro. Conferința a fost organizată de ECDL Romania, lider în certificarea competențelor digitale și a fost găzduită de Liceul Internațional King George.

Evenimentele ECDL AI pentru profesori sunt concepute pentru a oferi participanților, indiferent de nivelul lor de expertiză în domeniul inteligenței artificiale, o perspectivă cuprinzătoare asupra impactului AI în educație. În cadrul acestor evenimente aflăm care sunt oportunitățile, dar și provocările pe care revoluția tehnologică le produce în educație.

Conferința ECDL “Cum transformă AI pedagogia digitală?” și-a propus să exploreze impactul Inteligenței Artificiale (AI) asupra educației alături de experți din domeniul tehnologiei și educației, care vor împărtăși experiențe, studii de caz și recomandări practice.

VIDEO:

Evenimentul a fost centrat pe temele:

Mihai Peca, Specialist Programe de Certificare, ECDL/ICDL – a abordat rolul digitalizării în viitorul școlilor din România.

Alin Chiriac, Fondator Code School Clubs – a prezentat inițiative care integrează noile tehnologii în programele educaționale pentru elevi.

Valentin Bîrhală, Co-Fondator Genizz App – a discutat despre instrumente practice care pot sprijini școlile în procesul de transformare tehnologică.

Toți invitații au participat apoi la o dezbatere deschisă despre cum transformă evoluția Inteligenței Artificiale procesul educațional și modul în care noile tehnologii pot redefini pedagogia digitală.

Evenimentul a fost unul gratuit și deschis publicului larg.

Conferința a fost destinată în special profesorilor, însă poate fi o oportunitate foarte bună și pentru părinți sau elevi, precum și pentru toți cei interesați de transformarea digitală și adoptarea noilor tehnologii în predare și învățare.


2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Încrederea profesorilor în promisiunile guvernanților că vor majora salariile la 1 ianuarie 2024 este sub 50%, conform unui sondaj World Vision în rândul a 800 de cadre didactice / 39% dintre respondenți spun că situația lor financiară este acceptabilă, iar 29%, că e modestă / Stima de sine și motivația au crescut după grevă

Aproape o treime (29%) dintre profesori descriu situația lor financiară ca fiind “modestă” sau “precară”, în timp ce doar 32% o consideră “bună” sau foarte bună”, arată un sondaj realizat…
Vezi articolul