Profesoara de matematică de la Liceul Teoretic din Azuga, care în urmă cu un an a lăsat corigenți 12 elevi înainte de Evaluarea Națională și apoi a fost mutată la o altă școală din județ pentru „a detensiona” situația, a depus dosar de pretransfer la București și a obținut cel mai mare punctaj la evaluarea făcută pe grila Ministerului Educației.
- Două anchete s-au deschis în vara anului trecut pentru cazul din Azuga, după cum a prezentat Edupedu.ro atunci.
Profesoara de matematică de la Liceul Teoretic din Azuga a fost dată afară de conducerea școlii după ce anul trecut școlar a fost acuzată că a lăsat intenționat corigenți 12 elevi și mutată apoi de Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Prahova la o altă școală din județ din septembrie 2023.
Acum și-a depus dosar de transfer ca să predea în anul școlar viitor în București și a obținut cel mai mare punctaj pe disciplina matematică, potrivit listei publicate de ISMB, cu punctajele finale obținute de cadrele didactice pentru pretransfer.
Criteriile de evaluare ale profesorilor pentru pretransfer, întocmite de Ministerul Educației, pot fi consultate în articol.
Punctajul profesoarei – 93,2 îl regăsim pe site-ul titularizare.edu.ro 2024 și corespunde numelui profesoarei de la Liceul din Azuga, Cristiana Dumitrescu.
Cum se acordă punctajul
Punctajul pentru pretransfer profesori 2024-2025 este calculat în funcție de anumite criterii stabilite Ministerul Educației printr-o fișă de evaluare. Fișa poate fi consultată mai jos.
În tabel, punctajul maxim ce poate fi obținut este în jur de 120, în etapa de pretransfer.
Printre criteriile punctate: dacă profesorul face parte din comisii la nivelul unității de învățământ, dacă este lider sindical, dacă face parte din comisii de evaluare, dacă este formator de cadre didactice, dacă participă la simpozioane educaționale, dacă a scris cărți sau a lucrat la elaborarea manualelor școlar și multe altele. Sunt punctate și rezultatele de la inspecțiile anunțate de la clasă sau rezultate la olimpiade.
Urmează în perioada 19-22 aprilie repartizarea cadrelor didactice care se află pe lista Inspectoratului de pretransfer.
Fiecare școală își poate stabili propriile criterii de aprobare a cadrelor didactice prin transfer.
Calendarul etapelor de pretransfer, potrivit metodologiei-cadru
Astăzi, 16 aprilie, se mai pot depune contestații privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei care solicită modificarea repartizării, la consiliile de administrație ale unităților de învățământ; Perioada: 15-16 aprilie 2024
În perioada: 16-18 aprilie 2024 – soluționarea contestațiilor privind acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ;
Soluționarea în ședință de repartizare, în ordine, a:
- (i) cererilor cadrelor didactice titulare, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) și (6) din Metodologie, rămase cu norma didactică incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei;
- (ii) cererilor cadrelor didactice rămase cu restrângerea de activitate nesoluționată, prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată;
- (iii) cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei rămase cu norma didactică incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor Metodologiei;
- (iv) cererilor de pretransfer și prin schimb de posturi;
- (v) cererilor privind modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei și prin schimb de posturi; Zilele: 19 și 22 aprilie 2024
o) înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer/modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei; Perioada: 22-23 aprilie 2024
p) soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;
Termen: 24 aprilie 2024
q) emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare, cu respectarea prevederilor art. 5 alin (5) din Metodologie. Perioada: 25-30 aprilie 2024
Profesorii sancționați cu desfacerea contractului de muncă nu mai pot preda pentru 7 ani școlari
Conform metodologiei de mobilitate pentru anul școlar 2024-2025, document publicat în Monitorul Oficial, cadrele didactice care au fost sancționate cu desfacerea disciplinară a contractului de muncă nu mai au voie să predea timp de 7 ani.
Art. 6 – „(13) Cadrele didactice sancționate cu desfacerea disciplinară a contractului individual de muncă nu pot ocupa posturi didactice/catedre în învăţământul preuniversitar de stat pentru o perioadă de 7 (şapte) ani şcolari, conform prevederilor art. 215 alin. (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare”, conform metodologiei.
Informații de context
Anul trecut, 12 elevi dintr-o clasă de a VIII-a de la Liceul Teoretic din Azuga nu au putut să susțină Evaluarea Națională pentru că profesoara de matematică Cristiana Dumitrescu i-a lăsat corigenți. Elevii care au corigențe sau sunt repetenți nu pot susține Evaluarea Națională, dar pot intra abia în etapa a doua a repartizării computerizate la liceu, când sunt mult mai puține locuri disponibile și scad șansele pentru un loc la un liceu de top.
Părinții o acuză pe profesoară că le-a dat note mici elevilor dacă nu făceau meditații cu ea. Directoarea Liceului Teoretic Azuga, Narciza Mincu, a confirmat pentru Edupedu.ro că o comisie a școlii verifică aceste sesizări.
Edupedu.ro a scris că conducerea Liceului Teoretic Azuga, din județul Prahova a deschis o anchetă în acest caz pentru a verifica acuzațiile, la 2 săptămâni de când părinții au semnalat situația. Directoarea liceului, Narciza Mincu a confirmat pentru Edupedu.ro că sesizări similare au mai fost făcute pe numele profesoarei de matematică și în urmă cu 10 ani. La rândul său, și Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Prahova a deschis o anchetă, dar care vizează managementul defectuos al conducerii liceului.
Pe 7 iulie, la o zi după ce Edupedu.ro a semnalat cazul celor două anchete desfășurate la liceu, consiliul de administrație (CA) al școlii a hotărât sancționarea profesoarei Cristiana Dumitrescu cu desfacerea contractului de muncă, conform Legii educației în vigoare, articolul 280, alineatul 2, punctul f), care prevede „desfacerea disciplinară a contractului individual de muncă”.
Profesoara a fost mutată la o altă școală pentru că a contestat la colegiul de disciplină a ISJ decizia de concediere, iar inspectoratul școlar a constatat un viciu în această procedură la nivelul școlii. „Acea desfacere a contractului de muncă nu a respectat etape și s-a anulat decizia. Doamna a fost reintegrată în sistemul de învățământ. I s-a oferit posibilitatea să lucreze în altă școală și în momentul acesta nu mai lucrează în Azuga”, a spus reprezentantul ISJ Prahova pentru Edupedu.ro.
31 comments
I-a distrus!!! Presupun ca nu pot da evaluarea, trebuie sa îndrepte corigenta la toamnă. Vaiii, săracii!!! Cred ca le-a dat notele de corigenta în ultima oră, a fost o ambuscada. I-a lingusit un an (semestru, trimestru, modul sau ce-o mai fi) și la final a făcut o figură de superioritate. Copii, săracii, nu știau de manevră că erau creduli, inocenți, nu le pusese nimeni în fața vreo oglinda. Acasă nu au, d’aia se duc la școală ca în oricare alt loc, se manifestă ca în oricare alt loc.
1. care este media statistică de corigenta în acea școală
2. în acel an
3. la acea materie
4. la acel profesor, pe tot ciclul gimnazial la acea clasă și la toate clasele.
Rezultă
1. copii erau saraci în cunoștințe în ultimul semestru din cele 8 de gimnaziu, este o vină comună profesor-elev. Aceștia din urmă au manuale și nu numai
2. profesoara le-a pus oglinda în fața tocmai acum, intenționat sau nu. Adică abia acum evaluat la standarde ‘nationale’
3. varianta mea preferată. Iarna ne-a surprins pentru nu mai știu a cata oară nepregătiți, în luna decembrie…
Părinții copiilor care știu ce-i iarnă au fost părinți și în primii 7 ani. Ceilalți sunt genitali, copii lor au primit nota 10 la naștere, nu mai e nevoie de școală…
Ce s-a întâmplat este doar o mostră din modul in care sistemul strivește modul corect de abordare a lucrurilor.
Acest sistem care prin ISJ uri intervine satrapic la orice plangere privind evaluarea și obliga prin diverse metode profesorul să promoveze elevul, indiferent cat de analfabet funcțional este.
Același ISJ vine după scurt timp si te întreabă de ce ai rezultate slabe la EN sau BAC.
Același ISJ trimite inspecții peste inspecții in respectiva școală până când respectivul cadru didactic pleacă din școală satul de reproșurile colegilor (pe bună dreptate), care nu mai suportă atmosfera creată, colegi care nu înțeleg de fapt ce urmăresc inspectorii.
Pe scurt dacă NU ii lași corigenți (cand merită desigur) nu pățești absolut nimic și ai liniște dar nici nu trimiți in societate oameni pregătiți pt viitor ci formezi o pepinieră de viitori primari , miniștri, parlamentari…. analfabeți, agramați, idioți.
Pe vremurile dinainte de 1990, un inginer angajat cu plata cu ora, pentru a preda tehnologia într-un liceu de fâţe, a îndrăznit să dea nota 4 fetei unei profesoare din liceu, fata premiantă şi abonată la nota 10. În cancelarie, toţi profesorii au sărit pe intrus, cum de a îndrăznit, de ce a stricat media domnişoarei! Fata nu a ştiut să răspundă la nici o întrebare.Ora următoare, dl. inginer a scos-o la tablă pe distinsa domnişoară şi a întrebat-o: “cum te numeşti?” Fata Şi-a spus numele, iar profesorul a felicitat-o: “Bravo”! Şi i-a pus nota 10, apoi a trimis-o la loc. Poate asta îşi doresc părinţii?
în ce hal s a ajuns și in invatamantul din RO…
aducă elevii nu știu de ce se duc la școală. iar profesoara e data afara ca ei și la ore se joaca oe telefoane și își trimit mesaje sau dupa ore , mai bine ma abțin… ce timpuri am apucat sa trăiesc…
Auzi nenea ,dacă a avut punctaj asa mare cu siguranță și capacitățile.pedagogice sunt pe.masura ,dar de elevi nu te-ai intrebat cum sunt ? ăștia care o puneți la.zid tare as vrea sa va vad cât sunteți de pedagogi cu elevii care vor trecere și note mari pe nimik oricât le -ai insufla ,vezi doamne atracția pt materie.
Ce mai caută nenorocita asta ordinară în învățământ, după ce a distrus niște copii, doar pentru faptul că au refuzat să facă meditații cu ea? Majoritatea profesorilor sunt cretini înregimentați politic, care nu își văd decât interesul lor, cum să își umple buzunarele fără să se gândească la elevi, distrugând generații întregi. Cretina asta trebuia să răspundă penal, să i se ia dreptul de a mai preda vreodată și să plătească și daune morale, cu sume enorme, astfel încât să ajungă o cerșetoare sau boschetară la colț de stradă, dar își urmărește, în continuare planul, să mai distrugă niște copii. Învățământul românesc de stat provoacă scârbă și distruge niște copii nevinovați, nu îi pregătește pentru viață.
Tu sigur ai rămas cu sechele pentru că nu ți-a plăcut cartea și urăști profesorii. Ține pentru tine, sunt frustrările tale.
Am avut două profesoare foarte bune de limba și literatura română și de geografie, care ne-au arătat partea frumoasă a școlii, în rest toți cu ochii după bani, modul de predare execrabil și nu știau decât să ne jignească sau nici nu veneau la ore. Așa că lasă-mă, că văd că susții corupția din învățământ, din tot sufletul
uhaa profesorii care distrug cu intenție viitorul unor copii și oricum școala in Romania te pregătește să fi un amarat de angajat și viitorul întotdeauna va fi amenințat de război nuclear deci viitorul e sumbru viitorul nu e securizat
nu distruge viitorul nimanui ii pregateste pt viata, nimic nu se primeste pe gratis, asa nici notele. Nu esti in stare nici macar un 5 sa iei, nu iti da 5 si punct. Femeia chiar si-a facut treaba
CINEVA CARE ȘI-A FĂCUT TREABA!! Asta a făcut Dna profesoară , atât. Doar și-a făcut meseria cu seriozitate. NU pentru că dorește să umilească elevi, pur si simplu FACI MESERIA DE DASCĂL care presupune EVALUAREA OBIECTIVĂ a elevilor. Jumătate din elevi la nivel național sunt în stare de corigentă …. De ce credeți că sunt rezultatele dezastruoase de la evaluări?? Dar atenție, nu ptr că elevii sunt idioți sunt aceste rezultate. NICI VORBĂ, ci ptr că văd ei înșiși MIZERIA din învățământ, absurditățile la care s-a ajuns și atunci NU LE MAI PASĂ … Cine credeți că au făcut contestațiile?? Părinții, submediocrii care vor si ei rezultate de la copii, căci ei nu le-au avut. MULȚUMIM DNA PROFESOR!
Nu si daca se dovedeste tratament preferential,mister! Adica li se dadeau doar lor exercitii mult mai complexe cu ascultare la tabla(normal ca in scris aveau toti la fel) ori nu beneficiau ca si ceilalti de clementa la cea mai mica greseala,de ex: sa zicem ca eu vreau sa ascult elevii la teorie si cer la fiecare ora sa fie enuntata o teorema;unii stiu partial,altii cu greseli dar nu primesc note sau primesc cu un anumit nivel de exigenta ,moderata, de la 5 in sus.Ori celorlalti poate la cea mai mica greseala sau balba ori intarziere in enunt ar fi putut sa zica “deci nu stii,clar,stai jos,4”.Stiu ca treaba cu meditatiile e greu de demonstrat ca si raca personala,ca daca parasti azi vreun profesor ca e partinitor,nu-si tine orele-absenteaza dupa bunul plac sau daca-i reprosezi ceva personal ,ca parinte si i se pune “pata” pe copilul tau ca sa se razbune pe tine prin el,nu ai ce face decat sa-l muti-asta si dupa caracterul si calitatea fiecarui dascal croit si el tot in sistemul asta bolnav si cretin acceptat de romani prin votul lor dat masiv mafiei PSD de zeci de ani. Asta era treaba de procurori si nu ancheta interna a Inspectoratului, de “musamalizare”.Cum sa muti un profesor cand face asa ceva?Trebuia suspendat pana la clarificare…Pai astia fac ca si cu militienii;se protejeaza intre ei ai dracu bugetari…Daca e adevarat ?Sa faca acelasi lucru si in partea cealalta nu?De aici se vede ca ei nu se considera niciodata egalii nostrii,ca nu pot exista uscaturi printre ei (asta nici statistic nu se poate) si ei nu trebuie judecati cu aceeiasi masura.Normal ca lor nu li se va parea normal sa nu mai poata face abuzuri…Si ce legatura are ca tu ai cunostinte bune in domeniu ca nu asta inseamna sa fi bun profesionist (respectarea regulilor,a celorlalti,caracterul si exercitarea profesiei adica ipoartasirea cunostintelor te fac bun profesionist).Statistic,la nivelul de complexitate al manualelor,nu puteau exista atatia “corijibili” la mate intr-o clasa…Si daca erau ,orice director de scoala ar fi intervenit ca sa mai fie salvati cativa cu pregatire suplimentara,la scoala.E clar ca aici au fost “pe mana” si au mers pe burta toti,si directorul si inspectorul mai Minister al Invatamantului si al Justitiei !Asa scoatem noi cancerul din societate,cu mizeria sub pres ?Asta era treaba de procurori…
Cum le știți voi pe toate! Doar proștii au certitudini!
Am făcut liceul in vremurile trecute. Am absolvit două facultăți de inginerie. Mi-a placut matematicz (nu și profesorii), metodele lor didactice erau in următoarea ordine: violențas fizică, notele proaste și teme multe. Obțineau rezultate bune, insa colegii care au absolvit facultăți umaniste au și acum traume.
Oare aceste teste arata si capacitățile pedagogice? Nu i-a contestat nimeni competența, ci doar capacitatea pedagogica, omenia si bunle practici. Nu a stiut sa le insufle elevilor dragostea fata de materie, ci doar sa ii terorizeze
Am citit și nu pot sa nu comentez. Faptul că la examene, că profesor ești de nota 9-10 sau excepțional, nu te califica că ai dăruire și talent in a face elevii să își dorească să acumuleze cunoștințe de la tine. Acum exemplu. înainte de 89, cadru didactic, director, autor de manuale școlare, biologie, că sa dau doar un indiciu, in clasa a XII-a lua toți elevii care trebuiau să de-a bacul la biologie, așa era profilul. Tată indiferent cat învățai el in primul trimestru lada corigenți 80-85:% din elevi. Deagraba chinuiaivsa înveți omul nimicea sadic. Așa făcea și în semestrul 2, unde după mari eforturi reușeau să promoveze încă 2-3 in plus. In al treilea trimestru schimba profesoara și luat toți 8-9 și reușeau să ajungă la bac. Unii veți zice că e ok, așa a băgat mințile în cap. Ei unul care avea părinți la care nu era admisibil opțiunea corigent, s-a spânzurat. Asta este. Trageți concluziii.
serios! când profesorul e bun la catedra e criticat?!?! asa ar trebui sa fim toți, auzi tu , a mutat-o sa detensioneze situația?!?! ce tensiune a făcut acolo ?!?!?! a fost prea buna la catedra și deranjeaza ,profesori mediocrii care țin isonul părinților a rezolvat-o ! păcat ca nu suntem uniți, trebuie sa toleram orice mediocritate sa aducem la rangul de geniu fără sa faca efort vreun elev din categoria asta , doamna prof cu siguranță nu a tolerat asa ceva și o felicit!!!!!! ceilalți mai treziti-va și fiți profesori la catedra nu tot mângâiați prostia!
După ce ,,promovează ” titularizarea,profesorii își fac dosare cu copy/paste și obțin punctaje de ,,mare profesionalism ” și stau pe posturile ocupate pentru eternitate.Trebuie date concursuri pe bune pentru transfer,dar nimeni nu vrea asta ,nici profesorii ,nici sindicatele,fiindcă toți își apără incompetenta .
Asta e “RO educata” la care se adauga o toleranta fara limite pt cei care nu muncesc, care sunt obraznici si carora nu le poti face nimic pt ca, fie ii discriminezi, fie ii lezezi la sentiment, fie le periclitezi viitorul, fie le ingradesti dreptul la educatie, etc !
Ati uitat de cazul acelui copil care a dat lucrarea goala si a primit nota 1 si parintii, ambii magistrati, au dat scoala in judecata si solicita reevaluarea odraslei ?
Noroc cu aceasta dna profesoara ca este foarte buna profesional si tot respectul pentru ea ca a avut acest curaj teribil sa puna la punct niste nulitati !
Bună ziua, nimeni nu contesta pregatirea profesoarei dar la ce folos ….12 elevi lasati corigenți de ea?????? Pai, cu tot respectul, nu ea a fost profesoara de matematica al acestor elevi?!?!?! Nu ea trebuia sa-si dea silința sa-i ajute și pe acei elevi care, poate, nu au înclinație spre materii precum matematica?!?!?! Din păcate unele cadre didactice chiar nu au ce cauta la catedra în fata elevului care are nevoie sa fie format și ajutat conform nevoilor sale. Încă se poarta că, elevii buni sau ” favoriții ” au un alt tratament, din partea profesorului, fata de cei mai puțin dotați !!! Am fata care studiază liceul pedagogic și având de prezentat un proiect ea a vrut sa implice toți copiii în mod egal!!! Știți ce i s-a spus de către învățătoare……: ” Nu ai cum pt.ca sunt și copii prosti unde nu ai de ce sa-ti pierzi timpul!!” Deci dacă aceasta profesoara a lăsat 12 elevi corigenți problema e în primul rand la ea ca poate e foarte bine pregatita dar nu știe sa-și predea bine materia!!! PUNCT!!!
trebuia sa i treacă daca erau nepregătiți?! daca picau EN erau 12 picați ….așa au fost 12 corigenți …trebuie sa i trecem,merita,nu merită că deh….vb lui Caragiale,toți sunt de familie bună .
Îmi pare rău că se face aceasta “luptă” de putere dintre elevi și profesori.
E adevărat că nu toți copiii sunt genii matematicieni dar profesorul de asta este acolo și de asta este pedagog ,ca să găsească o metoda prin care copilul să crească.
Daca copilul a ajuns in clasa a 12-a și nu știe matematica de nota 5 a cui e vina ? Nu a profesorului că nu a știut sau nu a putut sa l învețe pe copil mai mult ?
Copilul de aia merge la școală să învețe. Nu învață nici de pe străzi ,nici de la piata.
Deci copilul ar trebui sa asimileze materia și să învețe din clasa măcar de nota 5. Sau de 6. Daca copilul nu înțelege mai nimic din ce vorbește profesul e tot vina copilului? A profesorului nu e deloc ? Că nu a știut și nu a putut să învețe un copil?
Dintr o clasa de 20 și ceva de copiii, 2 sau 3 copiii sunt mai străluciți. Și de obicei profesorii își dau silința doar pentru aia 2 sau 3
Depinde foarte mult cum a fost formată școala. Există unele școli unde elevii ”buni” sunt grupați într-o clasă, iar elevii ”slabi” în alta, iar apoi se face mereu comparație între profesorii care predau la clasele respective, chiar dacă toată lumea lucrează cu materialul clientului.
Elevii din clasa de la Sinaia erau într-a 8-a, nu a 12-a. Și știți foarte bine cum au ajuns acolo – la disciplinele de pe prima pagină a catalogului au trecut de milă, cu o medie de 4.5 rotunjită în favoarea lor, iar la disciplinele de pe pagina a doua au luat numai 10. Profesorul nu ”îl învață” pe copil, copilul învață, profesorul predă. Învățarea presupune efort individual. Iar matematica mai abstractă de la gimnaziu nu te lasă să te joci de-a învățatul doar pentru răspuns, cum e pe la unele discipline. Îți place, nu-ți place, e nevoie de atenție și lucru individual.
Dar s-au învățat toți să aștepte de-a gata totul – copiii aceștia au stat acasă cu telefoanele pornite dar camerele oprite, jucându-se de-a școala vreme de doi ani, madam Anisie i-a trecut forțat clasa din a 5-a în a 6-a și apoi s-au obișnuit cu ideea că VOR TRECE indiferent ce învață sau nu.
Și au ajuns acolo unde au ajuns.
Dacă toți profesorii ar avea pregătirea și seriozitatea profesională de care dă dovadă Corina Dumitrescu, atunci la EN și BAC nu ar mai fi rezultate rușinoase.
Bineînțeles că i-a lăsat corigenți daca nu știau regula de trei simpla. Sau poate nu știau nici să facă o scădere.
„A lăsat *intenționat* 12 elevi corigenți”
Cum s-a probat intenția? Adică, elevii, sărăcuții, au muncit de s-au rupt și pramatia aia de profesoară i-a trântit intenționat.
Dacă trebuia concediat cineva, în mod cert acela e directorul școlii, desigur, un impostor numit politic „prin concurs”.
Un copil care este premiant și are note f bune la toate materiile ,chiar și la matematică până in momentul în care părintele refuză meditații ….. credeți ca se prostește de la o zi la alta ???? Și nu este un singur caz.
Premiant când, la clasele de primar? În școala unde predau (la gimnaziu), nu există NICIUN elev la clasele de primar care să nu fie premiat. Nici măcar unul singur. Absolut toți, printr-un miracol, au ”medii” (la primar e cu calificative) care le acordă premiul I, II sau III (dar majoritatea au premiul I).
Dacă era atât de evident (adică mediile dovedesc că ceea ce scrieți aici e adevărat), mergeți în justiție.
Cumva însă, mă îndoiesc că mediile erau chiar atât de mari ”până când”…
Verificați și la învățători in București. Aceeași situație: o învățătoare din sectorul 3 careia îi pleacă elevii și s a desființat o clasă (post) are punctajul cel mai mare ai își alege ce scoala dorește! Aici se vede situația dezastruoasă a învățământului românesc. Conteaza hârtiile ,nu cum își desfășoară activitatea.
De asemenea, are gradație de merit….
Oricum încercați să o murdăriți și să insinuați că a făcut ceva ilegal lăsând elevi corigenți – elevi care nu au reușit să ia note de trecere, realitatea este că nu toți elevii pot să ia note de trecere. Nu vă mai agățați de ideea că CA-ul școlii a desfăcut contractul de muncă – la presiunea media și poate și a unor interese locale – în mod legal. Iar după tot acel scandal, în afară de a încerca să dea vina pe profesor pentru nemunca elevilor, viața (tuturor) merge înainte.
Dacă d-na respectivă a obținut acel punctaj presupun că-l poate demonstra, la fel cum îl pot demonstra și profesorii care doresc pretransfer și au acum punctajele de pe locurile următoare. Sau acum vreți să insinuați că nimeni nu mai are drept de pretransfer sau că toate punctajele sunt măsluite? Chiar așa, o țară întreagă de borfași?
Ce mizerie i s-a facut acestei profesoare! Faptul ca a lasat repetenti elevii este un lucru foarte bun, numai asa ii determini pe unii elevi sa invete (si ii educi si pe parintii care isi baga nasul in treburile de la scoala, desi stiu ca odraslele lor sunt lenesi si poate si prosti). Daca ar face acest lucru cu repetentia toti profesorii n-am mai avea atatia analfabeti functional, dintre care unii cocotati politic sau prin coruptie in posturi de conducere in societate! Faptul ca are un punctaj foarte mare confirma ca este o profesoara foarte bine pregatita si deciziile ei ar trebui respectate; nu sa fie data afara de niste neispraviti de la directorat sau inspectorat. Inca o data i s-a facut acestei profesoare o mizerie incredibila!