Premierul din Luxemburg, Xavier Bettel, acuzat de plagiat în teza universitară de acum două decenii: “Am făcut tot ce am putut mai bine la acea vreme”

335 de vizualizări
Xavier Bettel / Foto: Facebook.com – Xavier Bettel
Prim-ministrul luxemburghez Xavier Bettel se confruntă cu acuzaţii de plagiat în legătură cu teza sa universitară, potrivit unor informaţii apărute în presă şi citate miercuri de DPA, preluată de Agerpres. Miercuri, el a reacţionat la acuzaţii fără a le respinge clar: “Din perspectiva de astăzi, îmi dau seama că ar fi trebuit să fie făcută diferit”.

El a scris lucrarea cu mai bine de 20 de ani în urmă, în timpul studiilor sale de drept public și științe politice la Universitatea din Nancy, Franţa. “Din câte îmi amintesc, am făcut tot ce am putut mai bine (…) la acea vreme”, a adăugat el.

Bettel a reacţionat astfel după ce, miercuri, revista online Reporter.lu a acuzat că premierul a folosit texte străine fără a cita sursa pe 54 de pagini din 56 (96%) în lucrarea sa din 1999, care avea ca subiect posibile reforme ale sistemului electoral pentru Parlamentul European.

Potrivit Reporter.lu, teza are doar două pagini fără fragmente plagiate. Acestea sunt câteva paragrafe din introducere şi din concluzia la fel de scurtă.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Anunț în debutul anului școlar 2022-2023: Costul standard primit de școli pentru bunuri și servicii “nu acoperă, în condițiile în care au crescut utilitățile, nici măcar cheltuielile materiale”, spune ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu – VIDEO

Costul standard primit de școli “nu acoperă (…) nici măcar cheltuielile materiale”, în contextul în care prețurile la energie și alte utilități au crescut considerabil în această perioadă, a declarat…
Vezi articolul

Jean Badea, autorul proiectului Strategiei de digitalizare a Educației: A stagnat la faza de consultare publică și nici semnale că ar exista voința pentru a fi continuată nu există / Se propun proiecte despre care nu se știe dacă vor fi asumate într-un plan național

Strategia de digitalizare a Educației a stagnat la faza de consultare publică și nici semnale că ar exista voința pentru a fi continuată nu există, spune Jean Badea, autorul proiectului…
Vezi articolul