România nu poate avea un model în ceea ce privește deciziile de redeschidere a școlilor luate de alte state, doar „exemple de bune practici”, a declarat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, marți la Libertatea.
„Pot exista exemple de bune practici, dar în niciun caz model pentru că niciun sistem de educație nu poate garanta în acest moment că a luat cele mai bune măsuri, doar viitorul va confirma sau nu acest lucru. Un model nu există, dar nici nu ne este indiferent ce fac alte state europene. Am cerut deja o analiză cu măsurile adoptate în această perioadă de către alte state care se confruntă cu situații asemănătoare. Vom avea rezultatul acestei analize care va conta în decizii”, a spus Cîmpeanu.
Multe dintre țările europene care, în toamnă, s-au zbătut să țină școlile deschise au reluat predarea la distanță după vacanța de sărbători. Și în cazul celor care au schimbat strategia și au trecut la predarea online există, adesea, abordări diferite în funcție de regiuni sau de nivel de învățământ. Alte sisteme amână reluarea școlii, în timp ce altele reiau școala față în față.
Edupedu.ro a prezentat detaliat principalele soluții găsite de țările europene pentru a relua școala după vacanță.
Sursă foto: gov.ro