Peste 6.000 de copii din 30 de școli formați în cadrul Orei de Educație Rutieră, 5 desene premiate în cadrul Galei VIA Creative pentru mesajele cu impact pentru siguranța rutieră (P)

1.404 vizualizări
Foto: Gala Via Creative 2022
Gala premiilor Ora de Educație Rutieră – VIA Creative, un eveniment organizat săptămâna aceasta de TotalEnergies și Asociația E.D.I.T, cu sprijinul instituțional al Ministerului Educației și Poliției Române. Gala marchează finalizarea campaniei de conștientizare a siguranței rutiere desfășurată în România, în perioada septembrie – noiembrie 2022. Programul VIA Creative, a fost deja implementat cu succes în 22 de țări la nivel global, iar în România campania s-a derulat în peste 30 de școli din București, Cristian, Brașov și Ozun, Covasna, cu participarea a 6.000 de copii, cu vârste cuprinse între 8 și 11 ani.

Decernarea premiilor pentru concursul de afișe „Mergi la școală în siguranță”, parte din campania Ora de Educație Rutieră – VIA Creative, încheie cea de-a doua etapă a programului, care a constat în realizarea de desene cu mesaje inspirate din noțiunile de siguranță rutieră învățate de către elevii participanți. Au fost înscrise 30 de școli, iar juriul a desemnat următoarele 5 lucrări câștigătoare:

  • Locul întâi – Școala Gimnazială Cristian, Brașov, clasa a IV-a A, cu implicarea a 22 de elevi
  • Locul doi –  Școala Gimnazială „Emil Racoviță”, clasa a IV-a C, cu implicarea a 28 de elevi
  • Locul trei –  Școala Gimnazială nr. 117, clasa a IV-a C, cu implicarea a 28 de elevi
  • Locul patru – Școala Gimnazială nr. 280, clasa a III-a C, cu participarea a 32 elevi
  • Locul cinci – Școala Gimnazială nr. 79, clasa a III-a C, cu participarea a 32 elevi

Toți câștigătorii s-au bucurat de premii educaționale, iar cele 5 lucrări vor fi afișate pe o serie de panouri publicitare, care vor fi amplasate pe DN1. În București va fi realizată o pictură murală care va transforma desenele câștigătoare într-o operă de artă, ce le va purta viziunea mai departe prin impactul asupra locuitorilor orașului. Cea mai mare satisfacție însă vine din receptivitatea și entuziasmul exprimate de copii, alături de cadrele didactice, cât și din siguranța că mesajele de siguranță rutieră au ajuns în familiile și cercul apropiat al copiilor care au făcut parte din proiect.

Programul VIA Creative, creat de TotalEnergies Foundation în parteneriat cu GRSP – Global Road Safety Partnership, a fost deja implementat cu succes în 22 de țări la nivel global, iar în România și pentru prima dată în Europa, TotalEnergies, în parteneriat cu Asociația E.D.I.T, a activat campania în peste 30 de școli din București, Cristian, Brașov și Ozun, Covasna, cu participarea a 6.000 de copii, cu vârste cuprinse între 8 și 11 ani.

„Pentru a ne asigura că noțiunile principale de educație rutieră depășesc pereții școlilor, am gândit această transpunere a desenelor câștigătoare pe drumurile naționale. În acest mod, mesajul, așa cum a fost perceput de elevi, va răsuna dincolo de noi, cei care am fost implicați în campanie, și va impacta principalii participanți la trafic – șoferii”, a declarat Jean-Pierre Allen, Country Chairman și Managing Director TotalEnergies Global Services Bucharest.

Jean Pierre Allen, Country Chairman, Managing Director, TotalEnergies Global Services, Bucharest

Principalele criterii de jurizare au fost: relevanța mesajului în raport cu tema „siguranței rutiere”, originalitatea ideii, componenta artistică, dar și opinia copiilor angajaților TotalEnergies din România.

„Cu această ocazie sărbătorim și rezultatele primei ediții a proiectului Ora de Educație Rutieră – VIA Creative. Suntem  foarte mulțumiți că am reușit, împreună cu prietenii de la Asociația E.D.I.T, să punem România pe harta țărilor care fac pași siguri în direcția educației rutiere. Pentru noi, siguranța rutieră este în topul priorităților, fie că ne raportăm la angajații noștri, la publicul larg sau la generațiile viitoare. Programul  VIA Creative are un impact social pozitiv și un rol activ în procesul de educație al viitorilor șoferi și pietoni”, a transmis Didier GRIMAULT, Managing Director, TotalEnergies Marketing Romania.

Didier GRIMAULT, Managing Director, TotalEnergies Marketing, Romania

La eveniment au fost prezente peste 100 de persoane, elevi, părinți, cadre didactice, reprezentanți ai Ministerului Educației, Poliției Române, Ministerului Transporturilor și ai Facultății de Psihologie și Științele Educației.

Gabor Sandor, secretar de stat, Ministerul Transporturilor
  • Foto: Gabor Sandor, secretar de stat, Ministerul Transporturilor

VIA Creative face parte din angajamentul TotalEnergies de a-și consolida implicarea în problemele de siguranță rutieră din întreaga lume. La nivel global, campania a ajuns în 35 de țări, cu implicarea a 317.000 de participanți în 20.000 ore de formare.

*********************************

Despre TotalEnergies

TotalEnergies este o companie globală multi-energie care produce și comercializează energie: petrol și biocombustibili, gaze naturale și gaze verzi, surse regenerabile și electricitate. Cei 105.000 de angajați ai noștri sunt dedicați unei energii care este din ce în ce mai accesibilă, mai curată, mai fiabilă și mai accesibilă pentru cât mai mulți oameni. Activă în peste 130 de țări, TotalEnergies pune dezvoltarea durabilă în centrul proiectelor și operațiunilor sale pentru a contribui la bunăstarea oamenilor.

Despre TotalEnergies Global Services Bucharest

TotalEnergies Global Services Bucharest a fost înființată în 2017 pentru a dezvolta în România unul dintre cele 3 centre de servicii financiare ale Total Global Financial Services, alături de cele din Franța și Filipine. În 2021, TGSB a desfășurat operatiuni pentru aproximativ 125 de entități (EP, RC, MS) în aproape 46 de țări din Europa și Africa.

Despre TotalEnergies Marketing Romania

TotalEnergies Marketing Romania gestionează trei linii de activitate: lubrifianți, bitum și fluide speciale, biroul comercial în București, fabrica de producție lubrifianți în Cristian – Brașov, depozit de stocare bitum în Ozun-Covasna. Vânzările înregistrate în 2021 au ajuns la 106 kt și reprezintă 15% din piața românească, atât Lubrifianți, cât și Bitum.

Citește și:
Ora de Educație Rutieră – programul global VIA va ajunge la peste 6.000 de elevi cu vârsta între 8 și 11 ani din 30 de școli din România. Peste 3.700 de elevi din București au trecut deja prin etapele programului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de APRIL

VIDEO Paradoxul laptelui școlar: deși sunt mii de oameni implicați în producția, distribuția și furnizarea lui până pe bancă, elevul este primul și singurul care intră în contact direct cu lichidul alb atunci când îl bea, la școală

Călătoria laptelui, de la fermele agricole până pe banca fiecărui elev din România, este un drum al responsabilității. Povestea acestuia nu implică doar aspecte tehnice, ci și foarte multe chestiuni…
Vezi articolul

Campania „Părinte responsabil în era digitală” este susținută de Salvați Copiii România

De ce nu spun copiii atunci când sunt agresați online și cum părinții îi pot ajuta să se deschidă. Mihaela Dinu, psiholog: Așa cum am învățat la școală să scriem o scrisoare, așa trebuie să-i învățăm și pe copii să navigheze pe internet

Așa cum am învățat la școală să scriem o scrisoare, așa trebuie să-i învățăm și pe copii să navigheze pe internet, spune psihologul clinician Mihaela Dinu, de la Salvați Copiii…
Vezi articolul