Peste 22.000 de copii din medii defavorizate din România și peste 5000 de copii din India au primit meditații online de la o fundație care sprijină proiecte educaționale

119 vizualizări
Foto: © Rido | Dreamstime.com
Aproximativ 22,600 de copii și peste 900 de profesori în România, precum și peste 5.000 de copii și 1.250 de profesori din India au fost sprijiniți în 2021, de UiPath Foundation, organizație non-guvernamentală care susține accesul la educație de calitate pentru copiii din comunități vulnerabile.

Fundația derulează trei programe principale:

  • Future Acceleration Program, dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 11 și 16 ani
  • Early Education Program, care se concentrează asupra educației timpurii
  • Nurture Teachers’ Potential, al cărui scop este susținerea profesorilor care predau în comunități defavorizate. 

Prin meditații online au primit acces la educație de calitate copiii vulnerabili din 6 zone ale României: București – cartierul Ferentari, Cluj-Napoca, Vaslui, Galați, Botoșani și Olt.

Procentul copiilor care se confruntă cu sărăcia este estimat în prezent la aproape 50% din întreaga populație sub 18 ani din România, potrivit fundației.

Prin programul Future Acceleration Program, copiii cu vârste cuprinse între 11 și 16 ani din comunitățile vulnerabile din România și India beneficiază de un pachet integrat de sprijin, pentru a reduce riscul de abandon școlar și pentru a stimula potențialul pe termen lung al copiilor.

Până la final de 2021, 349 copii din 6 comunități au primit sprijin, participând la 16.775 ore de meditații online și 3.065 ore de educație non-formală.

De asemenea, fundația a oferit peste 12 tone de rechizite, alimente, produse sanitare și haine, iar copiii din programe au beneficiat și de peste 300 de consultații oftalmologice, stomatologice și de nutriție. 

În cadrul programului, pe parcursul anului 2021, peste 13.000 de copii din județele Botoșani, Galați și Vaslui au primit cărți și 85 de grădinițe din aceste județe au primit 85 de GrădiBiblioteci, iar peste 1.000 de profesori au participat la sesiuni de pregătire online. De asemenea, pe perioada verii, cei mici au participat la 30 de ateliere de vară „Șotron”, pentru a rămâne conectați la învățare chiar și în vacanță. 

Prin programul Nurture Teachers’ Potential, care susține profesorii care predau în comunități vulnerabile, fundația susține profesori înscriși în programul Teach for Romania și, în plus, acești profesori beneficiază de microgranturi pentru implementarea unor proiecte relevante și de impact în comunitățile în care predau. 

„Teaching as Leadership” este un proiect prin care profesori din București, Galați, Vaslui, Botoșani și Cluj primesc sprijin prin sesiuni de pregătire. 46 de profesori au absolvit programul anul trecut. De asemenea, tot în 2021, cele două organizații au lansat primul instrument de testare a abilităților socio-emoționale la elevi în context școlar, instrument gratuit pentru toți profesorii din România de la ciclul primar la gimnazial. 

Foto: © Rido | Dreamstime.com  / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Universitatea Harvard oferă școlarizare gratuită studenților din familii cu venituri anuale mai mici de 200.000 de dolari anual / Pragul pentru gratuitate crește în condițiile intervențiilor Administrației Trump în politicile de incluziune din universități

Universitatea Harvard a anunțat, luni, că va oferi școlarizare gratuită studenților americani care provin din familii cu venituri mai mici de 200.000 de dolari anual – prag considerabil mai mare…
Vezi articolul

UPDATE Câștig de cauză, în primă instanță, pentru Universitatea Babeș-Bolyai, în cazul plagiatului lui Lucian Bode: Tribunalul din Sălaj a respins cererea ministrului de suspendare a hotărârii pe baza căreia Comisia de etică i-a analizat teza de doctorat a doua oară / Bode anunță că cere desființarea hotărârii în integralitatea ei

Tribunalul din Sălaj a respins, marți, ca nefondată cererea prin care ministrul de Interne, Lucian Bode, a încercat să blocheze a doua verificare a tezei sale de doctorat în cadrul…
Vezi articolul

Ligia Deca a făcut apologia legilor educației la Senat, unde pachetul „România educată” este votat în ziua în care greva generală paralizează școlile. „Revendicările cadrelor didactice au legătură cu grila de salarizare, aflată în legea salarizării, nu în legile Educației”, spune ministra

Ministrul Educației, Ligia Deca, a elogiat proiectele de legi ale Educației, aflate pe ordinea de zi pentru vot final la Senat, în calitate de cameră decizională. Aceasta a prezentat o…
Vezi articolul