Peste 150 de studenți s-au înscris în competiția PR Arena. Premiile pentru echipele de pe podium sunt în valoare totală de 2.000 de euro

111 vizualizări
Calendar Bacalaureat 2020
Foto: Pexels.com
Peste 150 de studenți s-au înscris în competiția de brief-uri PR Arena, iar 10 echipe finaliste din 5 țări (România, Grecia, Italia, Letonia, Mexic) au fost selectate să intre în „arenă”, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Competiția a fost lansată de asociația profesională Global Women in PR România (GWPR) în parteneriat cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) din cadrul Universității din București. Anul acesta, premiile pentru echipele de pe podium sunt în valoare totală de 2.000 de euro.

A V-a ediție PR Arena se desfășoară pe parcursul a patru zile, în perioada 15-18 martie. Prima zi a competiției este dedicată unui Masterclass adresat tuturor studenților înscriși, se arată în comunicat. Scopul acestuia este de a oferi informații esențiale care să ajute la rezolvarea unui brief de PR într-o manieră profesionistă.

Cei 30 de studenți selectați pentru etapa finală vor lucra în echipe de câte 3, alături de un mentor, pentru a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele dintr-un brief bazat pe o temă reală. 

Echipe de studenți de la Universitatea din București, Universitatea Transilvania (Brașov), Universitatea Alexandru Ioan Cuza (Iași), National and Kapodistrian University of Athens (Grecia), Sapienza Università Di Roma (Italia), University of Latvia (Letonia) și Universitatea La Salle Mexico (Mexic) au ocazia să lucreze alături de mentori experimentați  din domeniu în cadrul proiectului PR Arena, potrivit sursei citate.

Data de 30 iulie marchează ziua internațională împotriva traficului de persoane, iar brieful din acest an va pune victimele traficului uman în prim-plan, scoțând în evidență cât este de important să ascultăm, să înțelegem și să învățăm de la supraviețuitorii traficului uman de persoane. 

„Este important să construim rețele de interacțiune între industrie și universități, între studenți din diferite orașe ale lumii, între profesioniști și noi, profesorii. Iar PR Arena creează de cinci ani o astfel de oportunitate de colaborare dintre mediul academic și industrie.” a declarat profesoara Camelia CMECIU, FJSC. 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Senatorul USR Ștefan Pălărie acuză lipsa de transparență și de respect a ministrei Educației: “Ligia Deca nu vine în dialog la comisii, nu publică legile Educației, aștept de două luni un răspuns pe tema Catalogului electronic”

Senatorul USR, Ștefan Pălărie o acuză pe ministra Educației Ligia Deca de lipsă de respect și transparență. Mai exact, senatorul spune că Ligia Deca “vorbește doar prin intermediari, nu vine…
Vezi articolul

Rectorul Nicolae Istudor spune că Academia de Studii Economice, instituție care se declară “independentă față de religii”, este o “instituție credincioasă”. El anunță cenzurarea “comentariilor negative” – Reacție în controversa icoanelor date ca premiu pentru studenții de nota 10

Rectorul Academiei de Studii Economice (ASE) din București spune că universitatea pe care o conduce este “o instituție credincioasă”, potrivit Euronews România. Totodată, el este citat vorbind despre o cenzurare…
Vezi articolul

Prime de instalare sau posibilitatea de creștere a salariului pentru cadrele didactice care merg în comunitățile dezavantajate, anunțate de Ligia Deca: „Ne dorim ca profesorii care merg în zonele dezavantajate să aibă sprijin suplimentar”

„În ceea ce privește profesorii din zonele dezavantajate, ne propunem, pe de o parte, sa avem un coeficient suplimentar de finanțare al acelor școli și, în plus, avem o serie…
Vezi articolul