Pentru rezultate de excepție la examenele internaționale, pregătirea temeinică, cu cel puțin un an înainte, e esențială. “Le recomand elevilor să înceapă pregătirea din clasa a X-a” susține Georgiana Popovici, doctor în matematică (P)

7.225 de vizualizări
Sursa foto: dr. Georgiana Popovici
Meditațiile la matematică pentru examene internaționale sunt necesare? Ce contează pentru părinți și elevi deopotrivă este atingerea obiectivelor: calificative care deschid ușile celor mai bune universități. Liceenii români iau tot mai des în calcul să-și continue studiile în străinătate, la facultăți de prestigiu, precum cele din Marea Britanie, Olanda, Italia, Germania, Franța sau SUA.

Pentru rezultate de excepție, pregătirea temeinică, cu cel puțin un an înainte, e esențială. Ce contează pentru părinți și elevi deopotrivă este atingerea obiectivelor: calificative care deschid ușile celor mai bune universități. Iar la matematică, de pildă, Georgiana Popovici, doctor în matematică și cercetător, specializată în matematică și statistică, cu peste 20 de ani de experiență la catedră, promite performanță și excelență. Și o dovedește prin rezultatele miilor de elevi pe care i-a avut la meditații în toți acești ani. Îi pregătește cu succes pentru examene de admitere la matematică și statistică precum SAT, A-Level sau GMAT, la Centrul ei de Excelență din capitală.

În perioada următoare vor avea loc examenele Pure Math, Statistics și IGCSE

În acest moment, doctor Georgiana Popovici oferă meditații pentru 80 de liceeni. Pe 60% dintre ei îi pregătește pentru IGCSE și A Level, pe 30% pentru examenul SAT și pe 10%, pentru GMAT.

Unii dintre elevii ei vor susține examenele în lunile ce urmează. Primele sunt în luna mai, la Pure Math, Statistics și IGCSE. Pregătirea cu mulți dintre ei a început din timp și se bucură că părinții îi iau în calcul recomandarea și îi îndrumă pe copii spre meditații cu cel puțin un an înainte de examene.

Peste 80% dintre elevii mei iau cele mai mari calificative la examenele internaționale

Pentru tinerii care își doresc să studieze în afară și au admitere la matematică sau statistică, le recomand să ia în calcul pregătirea încă din clasa a X-a. Am observat, în cei 20 de ani de când lucrez în sistemul privat și cu elevii, la meditații, că sunt atât de multe goluri ce trebuie acoperite, mai ales la geometrie, și e esențial să avem timp să trecem prin toată materia, să acoperim lipsurile și nu doar atât – să ajungă elevul să stăpânească extraordinar de bine toate conceptele și teoremele, pentru că ne dorim excelență. Mă bucur să văd că peste 80% dintre elevii mei iau cele mai mari calificative la examenele internaționale și că pot să contribui semnificativ la drumul lor profesional. E o încântare că mă aleg să îi îndrum spre performanță și o fac zi de zi, cu tot dragul”, menționează dr. Georgiana Popovici.

Colaborarea între elevi poate fi extrem de utilă pentru a rezolva probleme

Aceste examene vin, desigur, cu o încărcătură emoțională și o presiune aparte, însă dr. Georgiana Popovici subliniază că încrederea în sine și șansele de reușită de 100% vin atunci când începi pregătirea din timp și când ești concentrat pe obiectivul tău. Un program de studiu bine pus la punct, simularea examenului prin teste urmate în condiții similare cu cele ale examenului real, revizuirea conceptelor și a formulelor matematice care vor fi incluse la testare sunt câteva recomandări pe care dr. Georgiana Popovici le oferă elevilor și nu numai: ”E foarte importantă și colaborarea între elevi, ea poate fi extrem de utilă pentru a rezolva probleme și a învăța unii de la alții. La centrul meu de pregătire pentru matematică, îi încurajez pe elevi să colaboreze, să dezbată și să se ajute între ei. De multe ori, când un elev îi explică altuia o rezolvare, i se clarifică și lui mai bine noțiunile. Văd că le prinde foarte bine acest exercițiu, caut constant să le ofer toate instrumentele la îndemână să reușească și simt că și mediul plăcut de lucru în care ne desfășurăm activitatea îi ajută”, menționează dr. Popovici.

Totodată, dr. Georgiana Popovici a evidențiat rolul vital al ghidării și al sprijinului părinților în acest parcurs. Ei joacă un rol activ în monitorizarea progresului elevilor și pot oferi încurajare și susținere emoțională în timpul pregătirii pentru examene: ”Părinții au rolul de a le monitoriza activitățile, astfel încât elevii să beneficieze de odihnă suficientă și de activități de relaxare, esențiale pentru procesul de învățare și concentrare. Le recomand părinților să vină cu copiii la o evaluare preliminară și să facă asta din timp. Materia nu se poate recupera cu o lună înainte de examen, ci cu efort și ritm susținut”.

Pentru mai multe informații despre programul de meditații și sistemul de lucru al dr. Georgiana Popovici, accesați https://www.creative-learning-hub.com/https://www.alevel-sat-gmat.ro/ sau apelați numărul 0739.951.727.

Citește și:
Cum te pregătești pentru examenele internaționale SAT, A-Level, GMAT sau bacalaureat internațional. Georgiana Popovici, doctor în matematică, profesoară cu 20 de ani de experiență: în sistemele internaționale, indiferent de conceptul matematic care urmează să fie explicat, se pleacă de la realitate, de la situațiile concrete în care se aplică acel concept (P)

2 comments
  1. Eu le recomand să înceapă din grădiniță.

    Ba nu, mai degrabă să le citească mama când sunt încă în pântec câte-un tratat de matematică pe săptămână, să fie siguri că prind trenul și devin genii.

    1. haha. eu chiar am făcut asta (more or less). am o enciclopedie în multe volume și de când era copilul bebeluș, îi citeam din enciclopedie înainte de culcare :))) că era descrierea unui termen matematic, a unui om de știință, a unei plante, a unui obiect sau a unei ideologii politice, nu ratam nimic. cum a început copilul să vorbească (sau să gesticuleze :)) cum a început să mă oprească atunci când citeam despre altceva decât plante și animale. oh well.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Eveniment organizat de Edupedu.ro și World Vision România

VIDEO TEXT Dezbatere online: PISA 2022 – fața necosmetizată a școlii / Directorul OCDE pentru Educație, Andreas Schleicher: Diferențele sociale relevate de PISA sunt o provocare imensă pentru România / Ce spun fostul ministru Mircea Miclea, cercetători, profesori și reprezentanți ai mediului de afaceri despre rezultatele și opțiunile României

Rezultatele PISA 2022 arată o conservare a nivelului minim al Educației din România. Circa 49% dintre elevii de 15 ani nu reușesc să aplice cunoștințele de matematică elementară, care ar…
Vezi articolul

Cei peste 11.000 de studenți care stau în căminele din Regie vor primi apă caldă și căldură joi seara, potrivit Termoenergetica, după întreruperi de 35 de zile adunate de la începutul semestrului / Modernizarea țevilor, promisă pentru 2025

Mii de studenți din campusul Regie ar urma să beneficieze din nou de apă caldă și căldură joi seară, după ce avariile repetate au provocat întreruperi timp de aproape două…
Vezi articolul

Codul QR care va fi folosit pe diplomele de studii universitare va fi legat de viitorul sistem informatic integrat pentru acte de studii, RUNIDAS, impus de Legea învățământului superior – reprezentanții Ministerului Educației / Ce spun ei despre datele care pot fi accesate astfel

Codul QR care, potrivit unui proiect de hotărâre de guvern, va fi folosit pe diploma de absolvire a diverselor programe universitare începând din 2025 va fi legat de viitorul sistem…
Vezi articolul