(P) Elevii cu vârste între 10 și 14 ani pot transforma timpul petrecut în fața ecranelor în timp investit în viitor prin programul SuperCoders by Orange, care lansează o nouă ediție cu super premii

3.918 vizualizări
Foto: Orange – SuperCoders 2021
Educația digitală este mai importantă ca niciodată, acum când copiii petrec din ce în ce mai mult timp în mediul online. Orange România dă startul ediției cu numărul opt a programului de educație digitală SuperCoders și invită copiii cu vârste cuprinse între 10 și 14 ani din toată țara să își dezvolte gratuit abilitățile digitale. Ca de fiecare dată, micii coderi vor crea povești noi și vor avea oportunitatea de a câștiga super premii.

Organizat în perioada octombrie 2021 – aprilie 2022, SuperCoders va cuprinde trei etape: Caravana, Concursul național și Academia. Noutatea de anul acesta o reprezintă extinderea abilităților digitale pe care proiectul își propune să le dezvolte, de la programare către alte aptitudini digitale care cuceresc din ce în ce mai mult teren, cum ar fi: game design, vlogging sau editarea video.

De 8 ani, prin SuperCoders, Orange își propune să convertească timpul petrecut de cei mici în fața ecranului în timp investit în viitorul lor. Așa cum sfera activităților pe care le desfășuram în mediul online se extinde an de an, și competentele copiilor devin din ce în ce mai diverse. Cei înscriși în ediția de anul acesta vor putea să descopere cum îți poți transforma pasiunea în meserie în mediul online, să codeze pentru a-și dezvolta competențe pentru viitor și să se distreze, pentru că lumea digitală are nevoie de povești și creativitate”, a declarat Veronica Dogaru, Head of Corporate Communications & CSR Orange România.

Prima etapă a programului, Caravana SuperCoders, oferă elevilor oportunitatea de a afla poveștile de succes ale celor care le-au devenit modele prin activitatea lor în online. Printre mentori se află Creative MonkeyzEdi Brandabura sau Sebastian Dobrincu. Astfel, toți cei care doresc să afle mai multe informații despre teme precum game design, vlogging sau editarea video, dar și programare în Scratch, sunt invitați să se înscrie la Atelierele online.

Odată ce se vor familiariza cu Scratch, copiii vor putea să creeze propriile povești interactive pentru a se înscrie în cea de-a doua etapă a SuperCoders, Concursul Național. Pe lângă posibilitatea de a-și imagina propriile povești și animații, copiii vor putea câștiga unul dintre cele 50 de locuri în Academie, dar și super premii. Academia, ultima etapă a programului, reprezintă un modul avansat de programare pentru copii, în cadrul căruia vor învăța noțiuni introductive de JavaScript pe parcursul a 12 săptămâni de cursuri online.

Înscrierile în Concursul Național sunt până pe 18 noiembrie, ora 23:59. Mai multe detalii sunt disponibile aici.

Despre Super Coders

Programul SuperCoders a început în 2014 la inițiativa Orange România, împreună cu Simplon România, cu scopul dea promova educația digitală și folosirea responsabilă și utilă a tehnologiei în rândul tinerei generații. Până acum, peste 3.300 de copii din toată țara au beneficiat de experiența participării în program, dintre care 900 doar în 2020.

Mai multe detalii despre calendarul atelierelor, înscrieri și concurs, dar și despre provocările adresate copiilor sunt disponibile în cadrul platformei #PentruMâine.


2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de Nextlab.tech

INTERVIU Profesoara Nicoleta Șandor: Elevii sunt fascinați de robotică și văd roboții ca pe niște creații uimitoare / Concursul de robotică Nextlab.tech ne-a oferit oportunități pentru învățare și distracție

„Elevii sunt fascinați de robotică și văd roboții ca pe niște creații uimitoare și sunt inspirați de potențialul lor. A fost emoționant să-i văd pe copiii cum se bucură pentru…
Vezi articolul

Material susținut de APRIL

VIDEO Propunerile inspectorilor, directorilor de școli și profesorilor pentru modernizarea programului Laptele Școlar: Este nevoie de oameni care să preia sarcinile legate de distribuire, depozitare tocmai pentru a lăsa spațiu profesorilor pentru educație, pentru actul didactic

Implementat încă din 2002, programul “Laptele Școlar” a fost un reper important în alimentația zilnică a elevilor din România, scopul său fiind promovarea unei alimentații sănătoase în rândul acestora. După…
Vezi articolul