Opt elevi au vandalizat o școală din landul german Renania de Nord – Westfalia, provocând pagube materiale în valoare de 150.000 de euro

272 de vizualizări
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Opt copii cu vârste cuprinse între 10 şi 14 ani au pătruns weekendul trecut într-o şcoală din Germania, unde au spart ferestre, au dat foc la gunoaie şi au golit stingătoarele de incendii, a anunţat luni Poliţia din landul german Renania de Nord – Westfalia, informează DPA, citată de Agerpres.

Pagubele materiale constatate la şcoala din Eschweiler, un oraş aflat la sud-vest de Dusseldorf, capitala landului menţionat, au fost estimate la 150.000 de euro.

Cei opt elevi au spart peste 20 de ferestre şi uşi înainte de a da foc la gunoaie şi de a folosi apoi extinctoarele şcolii pentru a stinge incendiul pe care l-au declanşat.

Citește mai mult pe G4Media.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Polonia a aprobat o lege prin care activitățile desfășurate de ONG-uri în școli vor trebui să fie aprobate de supervizori guvernamentali. Opozanții spun că predarea despre drepturile LGBT va fi astfel îngrădită

Parlamentul polonez a adoptat miercuri o lege care va înăspri controlul guvernului asupra şcolilor şi despre care criticii susţin că va reduce accesul elevilor la informaţiile despre comunitatea LGBT, transmite…
Vezi articolul
De ce spun elevii că nu vor la școală, fizic

Daniel David, rectorul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca: Vedem un fenomen de blocare a efectului Flynn, evoluția scorului de inteligență. Ne gândim că se leagă de împingerea în față a ideologiei care spune că trebuie să mergem mai puțin cu cunoștințele declarative și să împingem mai departe cu partea de skills, abilități. Să nu facem copiii prea nefericiți la școală cu lucruri prea abstracte

„Vedem un fenomen de blocare a efectului Flynn [evoluția scorului de inteligență – N.Red.]. Ne gândim că se leagă de împingerea în față a ideologiei care spune că trebuie să…
Vezi articolul

Ministerul Educației, temă pentru Evaluarea Națională de clasa a VIII-a, după simulare: „Calibrarea variantelor de subiecte să fie îmbunătățită”, astfel încât să crească relevanța acestei evaluări naționale / Sorin Ion, după simularea la Matematică: Subiectele sunt „așa cum trebuie să fie niște subiecte la un examen național”

Ministerul Educației spune după analiza rezultatelor de la simularea Evaluării Naționale: „Calibrarea variantelor de subiecte să fie îmbunătățită, astfel încât să crească relevanța acestei evaluări naționale”, potrivit unui comunicat de…
Vezi articolul