Opoziție față de reluarea cursurilor în format fizic: Trei sferturi dintre studenții cursurilor de licență și peste 90% dintre cei de la cursurile de master ale SNSPA vor continuarea predării online – sondaj

15.176 de vizualizări
Foto: SNSPA
Trei din patru studenți înscriși la licență în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative și peste 90% dintre cei înscriși la master optează pentru cursurile online, întrebați fiind dacă doresc continuarea școlii cu prezență fizică sau online, potrivit unui sondaj intern ale cărui rezultate au fost publicate luni de SNSPA. Sondajul a fost luat în urma deciziei autorităților privind reluarea cursurilor în format fizic, după o scurtă perioadă de tranziție, ca urmare a ieșirii din starea de alertă.

Potrivit SNSPA, 91% dintre studenții facultăților din cadrul acestei școli au participat la acest sondaj, desfășurat în perioada 9-11 martie.

Rezultatele arată că, la master, peste 90% dintre studenții din cadrul tuturor facultăților optează pentru online. În același timp, la studiile de licență, există unele diferențe: la toate facultățile, studenții din anul 3 optează covârșitor (peste 80-90%) în favoarea online, pe când în anul 1, la unele facultăți, ceva mai mulți studenți – dar mai puțin de jumătate – preferă prezența fizică: 42% dintre studenții din anul 1 de la Științe Politice și de la Comunicare-Relații Publice aleg “în clasă.

Consultare studenti SNSPA / Sursa: SNSPA.ro
Citește și:
Ministrul Cîmpeanu “pare să nu înțeleagă cum funcționează statul de drept” – Cristian Pîrvulescu, SNSPA / Acesta insistă asupra valabilității Ordonanței 99, ce permite o perioadă de tranziție din online la predarea față în față “pe întreg parcursul anului universitar”
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca  va avea o perioadă de tranziție pentru reluarea cursurilor față în față, care încep din 28 martie
Protest al studenților din Cluj față de declarațiile ministrului Educației privind revenirea în totalitate la cursurile față în față

7 comments
  1. Nu isi pot gasi asa de repede un spatiu locativ. Mi se pare mai corect sa fie in sistem hibrid. Sa pot termina si cei care nu au avantajul de a locui in marile orase universitare.

  2. Nu vor pentru ca sunt influențați! Dar e cea mai bună deci,ie fata in fata! Pentru ei! Or sa mulțumească mai tarziu! Pro lena e alta!cat e de conștientizata…!

  3. Să reînființeze secția fără frecvență.
    Poate sunt persoane care trebuie să se susțină material.

  4. Și v-ați întrebat și de ce? Unii și-au făcut contracte de muncă, crezând că o să se continue online, așa cum li s-a fost spus la începutul semestrului, și este o absurditate ca într-un termen atât de scurt studenții să își caute chirii pentru o perioadă de numai 2 luni. Studenții nu vor doar online, vor să înceapă fizic. Dar nu așa. Vor de la începutul anului, și anunțați din timp. Dacă la Consiliu se anunța “De la începutul anului universitar 2022-2023 cursurile se vor relua în format fizic” nu ar mai fi avut nimeni nicio problemă.

  5. Ca student in anul 2 va zic ca e normal sa se vrea continuarea anului in online. Cum altfel mai putem fenta inca un semestru?

    Treceti la facultate putorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Colegiul Goethe din București rămâne din nou fără conducere. Cristinei Popa i-a fost retrasă numirea ca director, pentru că Forumul Democrat al Germanilor nu i-a dat acordul – decizie a Inspectoratului Școlar București

Colegiul German Goethe din București rămâne din nou fără director, după ce Cristinei Popa i-a fost retrasă numirea în ședința de astăzi a Inspectoratului Școlar București. Reprezentanți ai Inspectoratului au…
Vezi articolul

Mai multe zile de școală pentru elevii din Franța, în special dacă au nevoie de recuperări – măsură propusă în dezbatere de președintele Macron: Avem prea multă vacanță și programul elevilor este încărcat. Să începem orele de pe 20 august

Numărul de zile de vacanță pentru elevii din Franța este prea mare și programul elevilor este încărcat în timpul anului școlar, așa că ar fi necesară o reformă a perioadelor…
Vezi articolul

DOCUMENT Directorul economic din Ministerul Educației, Mihai Păunică, contrazice instituția în care lucrează și transmite școlilor informații eronate care blochează acordarea banilor pentru elevii navetiști

Mihai Păunică, director general în Ministerul Educației, contrazice ministerul în privința sumelor forfetare pe care trebuie să le primească elevii navetiști. Potrivit unui document obținut de Edupedu.ro, directorul Direcției economice…
Vezi articolul