O școală particulară pune la dispoziția tuturor școlilor din România, gratuit, materiale de comunicare și planificare a învățării la distanță, în contextul pandemiei de COVID-19

43.685 de vizualizări
FOTO: avenor.ro
Școala internațională bilingvă, cu dublă acreditare, românească și britanică, Avenor College, pune la dispoziția celorlalte școli di nRomânia, private sau publice, atât materialele de comunicare cât și planul de gestionare a acestei crize în cadrul unei instituții de învățământ, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Reamintim că ministerul Educației a făcut un apel către toate școlile și către toate cadrele didactice să vină cu resurse educaționale deschise și cu soluții pentru continuarea cursurilor în mediul online în această perioadă în care școlile sunt închise. 

Redăm comunicatul celor de la Avenor College

„Avenor College pune la dispoziția școlilor din sistemul de stat sau privat toate materialele de comunicare și planificare a învățării la distanță.

Comunicarea școlilor cu părinții, în contextul răspândirii epidemiei cu COVID-19, este extrem de importantă și poate genera încredere prin transparență și pași clari de urmat mai departe sau dimpotrivă, poate genera panică. 

Avenor College, școală internațională bilingvă, cu dublă acreditare, românească și britanică, pune la dispoziția celorlalte școli atât materialele de comunicare cât și planul de gestionare a acestei crize în cadrul unei instituții de învățământ. (Avenor College Crisis Management Matrix). 

Totodată, împărtășim cu celelalte școli, fie din domeniu de stat sau privat, planul de continuare a învățării în cazul în care se va lua măsura închiderii campusului pentru elevi.  Planul virtual de învățare pentru școală. Acest plan este detaliat aici pentru fiecare ciclu de școlarizare în parte.

Aceste materiale au fost dezvoltate intern și adaptate școlii noastre pe baza celor mai bune practici de comunicare și gestionare de criză, dar și în colaborare sau folosind modele adaptate de comunicare din alte școli internaționale, partenere ale școlii noastre. 

Ce se întâmplă concret după închiderea școlii:

  • În primele două zile nu sunt cursuri pentru elevi 
  • Profesorii se pregătesc pentru aplicarea planului de învățare pentru Școală și Grădiniță. Facem cursuri intensive pentru predare online și planuri de lecții adaptate pentru învățarea la distanță
  • Din a treia zi după închiderea școlii, vor începe testele pe aplicația Zoom împreună cu copiii, pentru adaptarea la noul plan de învățare.
  • Se va respecta structura zilei, conform orarului.
  • Vor fi comunicate către părinți aspectele practice ale planurilor de învățare.

Cum se pot pregăti părinții și elevii?

  • Asigurați-vă că puneți la dispoziția copiilor laptopuri/tablete pe care să-și poată continua învățarea. În special, în cazul elevilor (clasa a 8-a și liceu) care se pregătesc pentru examene, este extrem de important să aibă acces la laptopuri/tablete și conexiune bună la internet, pentru a fi în permanență legătură cu profesorii lor. 
  • Descărcați aplicația ZOOM, în cazul în care nu ați făcut-o deja.

Links for Zoom App:

IOS: https://apps.apple.com/us/app/zoom-cloud-meetings/id546505307

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings&hl=en

Pentru orice informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile de mai jos.

Raluca Tarcea, Admissions and Communication Manager, m: 0737 043 480, e: raluca.tarcea@avenor.ro

Toate cele bune!”

FOTO: Avenor.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Olimpiadele pot fi organizate direct din faza județeană, iar pentru participarea la națională a fost eliminat pragul de cel puțin 40% din punctajul maxim / Profesorii nu mai sunt plătiți la fel ca la bac

Inspectoratele școlare pot decide ca în anul școlar 2021-2022 să organizeze direct etapa județeană a unei olimpiade naționale, potrivit Ordinului ce modifică și completează metodologia de organizare și desfășurare a…
Vezi articolul

Am observat diferențe mari de punctaj de la un evaluator la altul și la istorie. Unii colegi s-au cramponat foarte mult strict de baremul dat de minister, spune Laura Felea, profesoară la Liceul Tehnologic „Henri Coandă”: Aș aplauda copilul care are o gândire logică și vede și dincolo de conectorii clasici

Profesoara de istorie Laura Felea de la Liceul Tehnologic „Henri Coandă” din Tulcea atrage atenția că diferențe mari de punctaje la simularea de la BAC 2024 au fost și la…
Vezi articolul