Organizarea Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație – care comasează IȘE și CNEE – a fost introdusă pe ordinea suplimentară a ședinței de guvern

4.631 de vizualizări
Monica Anisie / Foto: gov.ro
Ministrul Educației, Monica Anisie, a cerut introducerea pe ordinea suplimentară de zi a ședinței de guvern Hotărârea pentru organizarea Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație. Este vorba despre organizarea instituției care comasează Institutul de Științe ale Educației și Centrul de Evaluare și Examinare. Amintim că decizia de comasare a generat protestul cercetătorilor din cadrul IȘE, care au avertizat că își vor pierde astfel statutul și independența de cercetători și vor intra în logica ierarhiei administrative, periculoasă pentru cercetarea în educație.

În deschiderea ședinței de guvern de astăzi, 2 aprilie 2020, ministrul Educației a cerut și a primit aprobarea de a introduce pe ordinea discuțiilor HG de organizare a Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație.

Redăm discuțiile de la începutul ședinței, referitoare la acest subiect:

Monica Anisie: Vă rog să aprobați introducerea pe ordinea de zi suplimentară a proiectului de hotărâre privind organizarea și funcționarea Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație.

Ludovic Orban: În urma fuziunii celor două entități din subordinea Ministerului Educației.

Monica Anisie: Da. Este vorba despre comasarea dintre Institutul de Științe ale Educației și Centrul Național de Evaluare și Examinare.”

Citește și:

 


1 comment
  1. Da,mai urmeaza sa desfiinteze si alte institutii prin Nota telefonica(asa ca pe vremea lui Ceausescu)/Ce au incercat sa construeasca altii aceasta doamna strica.Ideea cu comasarea ISE a lansat-o imediat ce a fost numita ministru.Intreb de ce abia acum,in plina criza realizeaza comasarea.?Sa nu se comenteze,sa nu fie lumea atenta.Rai sfatuitori are d-na ministru sau a avut candva un conflict cu cineva de acolo?La femei se mai intampla.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Viitorul digital al învățământului superior: universitățile au acționat bine în pandemie, dar pentru programe online sustenabile au nevoie de mult mai multe resurse tehnice, educaționale și financiare – raport al Comisiei Europene

Instituțiile de învățământ superior au dovedit, pe parcursul pandemiei Covid-19, o capacitate foarte mare de adaptare la modelele digitale de predare, însă au nevoie de foarte multe resurse suplimentare și…
Vezi articolul