Ministerul Educației: Peste 4.500 de cadre didactice participă exclusiv online la cursurile de formare CRED

1.290 de vizualizări
Foto: Pexels.com
Cursurile de formare a cadrelor didactice, organizate în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” (CRED), continuă exclusiv online, anunță Ministerul Educației și Cercetării într-un comunicat de presă. Potrivit acestuia, peste 4.500 de cadre didactice participă doar online la cursurile CRED, în conformitate cu noile reglementari adoptate în contextul pandemiei Covid-19.

Ministerul arată că la începutul acestei luni 199 de grupe de cadre didactice din toată țara – 84 din învățământul primar și 115 din învățământul gimnazial – participă exclusiv online la cursurile de formare continuă acreditate, nivel II, în cadrul CRED.

Potrivit autorității citate, anterior prezentei etape de formare, anume în intervalul februarie – mai 2020, 311 grupe de cursanți – dintre care 134 din nivelul de învățământ primar și 177 de grupe din învățământul gimnazial – au trecut cu succes de etapa de evaluare finală, după ce, din luna aprilie, au realizat tranziția totală de la cursuri desfășurate în sistem blended-learning (față în față și online) către cursuri de formare organizate exclusiv online.

Comunicatul precizează:

  • Continuarea în mediul virtual a cursurilor de formare se bazează pe ordinul de ministru numărul 3.845/27.03.2020, conform căruia a fost aprobată desfășurarea activităților de formare continuă din sistem blended-learning în sistem exclusiv online.
  • Până în prezent, în cadrul proiectului CRED, au fost formate 17.752 de cadre didactice.
  • În cadrul proiectului CRED, vor fi formate, în total, 55.000 de cadre didactice din învățământul preuniversitar

„Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED este un proiect lansat în anul 2017, cu o durată de implementare de 4 ani. Este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Proiectul se implementează la nivel național și are 12 parteneri – instituții publice. CRED este parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii (aprobată prin Hotărârea de Guvern nr. 417/2015).

Foto: Pexels.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Pregătirile pentru redeschiderea școlilor în Italia. Peste 1 miliard de euro pentru măsuri “urgente” luate în ultimele zile, înaintea primei zile de școală – 14 septembrie. Investiții majore în suplimentarea cadrelor didactice și a spațiilor de învățare

Autoritățile italiene, criticate pentru faptul că, după ce au emis recomandările pentru redechiderea școlilor, la sfârșitul lunii iunie, s-au mișcat lent pentru pregătirea efectivă a începutului noului an școlar, au…
Vezi articolul

Monitor PNRR: Ministerul Educației a atins cele 2 jaloane de la finalul anului trecut și mai are peste 40 până în 2026, pentru reformele de 3,6 miliarde euro în Învățământ. A doua parte a programului de granturi pentru școlile cu abandon mare va fi cu burse pentru elevii din clasa a VIII-a, anunță Corina Atanasiu la lansarea proiectului de monitorizare

„Planul Național de Redresare și Reziliență dedică un capitol consistent educației (…), un capitol de 3.6 miliarde de euro. Acesta are 44 de jaloane și ținte care trebuie atinse până…
Vezi articolul