Ministerul Educației a anunțat câștigătorii concursului național de prevenire a violenței în școală „Ia atitudine, spune Stop violenței!”

980 de vizualizări
Transport gratuit pentru elevi
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Ministerul Educației a anunțat câștigătorii concursului național de prevenire a violenței în școală „Ia atitudine, spune Stop violenței!”, pe pagina de Facebook. Concursul a avut loc în perioada martie – iulie 2023 și s-a adresat elevilor din clasele II – XI.

Familiarizarea cu noțiunile de violență școlară, precum și cu urmările pe care manifestările violente le au asupra dezvoltării psihologice a elevilor, formarea și dezvoltarea comportamentelor nonviolente, au fost sunt obiectivele competiției naționale, potrivit Ministerului Educației.

Redăm lista câștigătorilor și mesajul Ministerului Educației

Pentru nivelul primar:

  • Andrada Gogolincă, Școala Gimnazială Corocăiești, Suceava, premiul I
  • Luca Adrian Sîrbu, Școala Gimnazială „Pompiliu Marcea Tg. Jiu, Gorj, premiul al II-lea
  • Agnes Victoria Niță, Școala Gimnazială „Alexandru Ciucurencu” Tulcea, premiul al III-lea

Pentru nivelul gimnazial:

  • Nicoleta Cristina Șandru, Școala Gimnazială „Ion Dacian” Saschiz, Mureș, premiul I
  • Dumitru Răducu Botez, Școala Gimnazială „Ion Șuculescu” Craiova, Dolj, premiul al II-lea
  • Daria Luisa Istrate, Școala Gimnazială nr. 3 Slobozia, Ialomița, premiul al III-lea

Pentru nivelul liceal:

  • Ionuț Ghiocel, Nicu Mihale și Alin Ioniță, Liceul Teoretic „Ioan Cotovu” Hârșova, Constanța, premiul I
  • Andra Onu, Liceul cu Program Sportiv Piatra Neamț, Neamț, premiul al II-lea
  • Delia Iosub, Colegiul Național „Vasile Alecsandri” Iași, premiul al III-lea

Felicitări elevilor și profesorilor care i-au sprijinit!

Pentru elevii din ciclul primar, concursul a constat în realizarea unei povești terapeutice, cu titlul „Iau ATITUDINE! Eu aleg să te ajut, chiar dacă tu m-ai rănit”.

Pentru elevii din ciclul gimnazial, concursul a constat în realizarea unui material de tip hartă mentală cu titlul „Ce, cine și cum poate ajuta? – harta factorilor de protecție împotriva bullyingului școlar”. 

Pentru elevii din ciclul liceal, concursul a constat în realizarea unui produs digital cu titlul „12 reguli care ne fac bine – cum creăm și menținem un climat educațional pozitiv și nonviolent”.  

Comisia de evaluare la nivel național a fost formată din reprezentanți ai Direcției Generale Învățământ Preuniversitar din cadrul Ministerului Educației, directorul Direcției Siguranță Școlară din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, împreună cu 2 ofițeri de poliție specialiști psihologi și un agent de poliție cu atribuția de secretar al comisiei, membri ai aceleași structuri.”

Citește și:
Concurs național de prevenire a violenței în școală „Ia atitudine, spune Stop violenței!”, pentru elevii din clasele II-XI, lansat de Ministerul Educației / Regulamentul şi calendarul concursului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Psihologul educațional Dacian Dolean, specializat în dezvoltarea limbajului și a alfabetizării timpurii: În România, statutul socio-economic are un efect direct asupra alfabetizării, dincolo de abilitățile cognitive sau lingvistice

Statutul socio-economic al copiilor din România le afectează direct gradul de alfabetizare, abilitările cognitive și dezvoltarea limbajului, avertizează Dacian Dolean, psiholog educațional, specializat în dezvoltarea limbajului și a alfabetizării timpurii,…
Vezi articolul