Mai mulți angajați ai Universității București nu s-au putut programa la vaccinare. Mirabela Amarandei: A fost o dublare de date, cei de la STS au rezolvat situația

CIVIS Open Lab

UniBuc / Foto: Universitatea din București

Mai mulți angajați ai Universității din București au întâmpinat probleme la programarea pentru vaccinare în cadrul platformei. Motivul a fost o dublare a datelor în cazul celor care și-au făcut cont în platformă înainte să fie introduși de către angajator. Sistemul a citit același CNP de la două conturi și nu a corelat, motiv pentru care opțiunea de programare nu apărea. Situația a fost rezolvată de cei de la STS, a explicat pentru Edupedu.ro Mirabela Amarandei, purtătorul de cuvânt al Universității București.

„Au fost situații în care colegii care își deschiseseră cont în platformă înainte ca universitatea să le introducă datele nu au putut să se programeze fiindcă în sistem apăreau ca fiind dublate CNP-urile. Am luat legătura cu cei de la STS care au rezolvat situația. În cazul în care mai apar probleme, colegii de la HR le vor rezolva pe fiecare în parte”, a declarat Amarandei.

În cazul Universității din București, au exprimat disponibilitate de vaccinate 62,28% din tot personalul angajat, atât didactic cât și non-didactic. În ceea ce privește cadrele didactice titulare, peste 78% vor să se vaccinze împotriva COVID-19, potrivit datelor universității. „În total vorbim de peste 2.200 de persoane ale căror date au fost încărcate în platformă”, a mai spus Mirabela Amarandei.

Sursă foto: Universitatea București

Exit mobile version