Machete pentru pregătirea școlilor pentru controalele ARACIP, peste 360 de proceduri, în format editabil, de la managementul resurselor umane și până la organizarea procesului didactic, precum și notificări la apariția noutăților legislative, cuprinse în platforma de management Viva (P)

5.901 de vizualizări
Foto: Captură – Platforma Viva
Într-un mediu educațional în continuă schimbare, directorii unităților de învățământ se confruntă cu provocări complexe, de la gestionarea documentelor și asigurarea conformității, la implementarea managementului unității și dezvoltarea profesională continuă a personalului. Platforma Viva se prezintă ca un răspuns inovator la aceste nevoi stringente, oferind o gamă completă de servicii și instrumente digitale menite să simplifice procesele administrative, să optimizeze fluxurile de lucru și să faciliteze atingerea obiectivelor instituționale.

Înțelegem că pentru fiecare director de școală timpul și resursele sunt prețioase, de aceea Platforma Viva a fost concepută pentru a vă oferi nu doar instrumente, ci și liniștea sufletească de care aveți nevoie pentru a vă concentra pe ceea ce contează cu adevărat: educația elevilor. Peste 2.350 de unități de învățământ din țară au ales deja să colaboreze cu Platforma Viva, simplificându-și munca și asigurându-și conformitatea legislativă.

Toate documentele școlare de care aveți nevoie, la un click distanță

Organizarea și coordonarea activităților unei unități de învățământ implică o multitudine de documente, de la decizii și comisii la hotărâri ale Consiliului de Administrație, Regulamentul de Ordine Interioară (ROI), Regulamentul de Organizare și Funcționare (ROF), fișe de post și multe altele. Platforma Viva a fost creată pentru a vă simplifica acest proces, oferindu-vă acces rapid și ușor la toate documentele necesare, actualizate în conformitate cu legislația în vigoare. Uitați de căutări interminabile și de stresul generat de realizarea tuturor documentelor necesare. Cu Platforma Viva, aveți acces instant la o bibliotecă vastă de modele de documente, adaptate specificului unității dumneavoastră.

De la deciziile de început de an până la toate documentele comisiilor din unitate

Fie că aveți nevoie de decizii privind numirea responsabililor, documente pentru comisii cu caracter permanent (Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității, Comisia pentru Prevenirea și Combaterea Violenței în Mediul Școlar, Comisia pentru formare și dezvoltare în cariera didactică, etc) sau temporar (Comisia de notare ritmică, Comisia de management al burselor, Comisia de monitorizare siguranță, etc), Platforma Viva vă oferă toate modelele necesare desfășurării activității oricărei comisii.

Actualizare legislativă în timp real

Legislația în continuă schimbare poate fi o sursă constantă de îngrijorare. Prin intermediul Platformei Viva, această grijă dispare. Platforma Viva este actualizată constant, reflectând toate modificările legislative, inclusiv cele mai recente, precum Anexa la Ordinul ministrului educației nr. 5.726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar și Statutul elevului. Astfel, puteți fi sigur că documentele dumneavoastră sunt întotdeauna în conformitate cu legislația în viguare.

Echipa Viva: sprijinul dumneavoastră de încredere

Știm că uneori aveți nevoie de mai mult decât documente. De aceea, echipa Viva vă oferă suport și consultanță personalizată în orice situație. Indiferent dacă aveți nevoie de îndrumări în pregătirea pentru un control, de clarificări legislative sau de asistență în utilizarea platformei, suntem aici pentru a vă ajuta.

Acces la cunoaștere: o Bibliotecă Digitală de Proceduri

Platforma Viva pune la dispoziția utilizatorilor o colecție impresionantă de peste 360 de proceduri în format editabil, acoperind toate aspectele activității școlare, de la managementul resurselor umane la organizarea procesului didactic. Această resursă valoroasă asigură nu doar conformitatea cu reglementările în vigoare, ci și un cadru solid pentru îmbunătățirea continuă a practicilor organizaționale.

Platfoma Viva depășește sfera conformității, oferind o serie de module menite să sprijine dezvoltarea instituțională și profesională:

  • Modele de documente: O colecție vastă de modele de documente adaptate specificului unităților de învățământ, utile în activitatea curentă și în pregătirea pentru controale.
  • Consultanță și suport: Echipa Viva oferă consultanță specializată, indicații și machete pentru pregătirea controalelor ARACIP, asigurând succesul în procesul de evaluare externă.
  • Eliberare adeverințe și diplome: Module dedicate pentru generarea și eliberarea rapidă a adeverințelor pentru elevi și salariați, precum și a diplomelor și premiilor.
  • Viva cloud: Spațiu securizat de stocare în cloud pentru documente, accesibil de oriunde și oricând.
  • Cursuri de perfecționare online: O platformă integrată de cursuri online pe diverse domenii de interes, contribuind la dezvoltarea profesională continuă a personalului.
  • Cel mai nou modul lansat este – Meniul Legislație pentru a avea la dispoziție legile în baza căror vă desfășurați activitatea, dar și să fiți notificați în momentul în care apar modificări legislative, ROFUIP, Statutul elevului.
  • Investiție în viitor: beneficii și avantaje. Este primul soft cu noutăți legislative doar pentru unitățile de învățământ.
  • Decizii și hotărâri editabile: Se pot edita deciziile și hotărârile C.A. direct în Platforma Viva, fără a mai fi nevoie să descărcați și apoi să le personalizați.
Investiție în viitor: beneficii și avantaje

Adoptarea Platformei Viva reprezintă o investiție strategică în viitorul școlii, aducând o serie de beneficii concrete:

  • Eficiență sporită: Automatizarea proceselor administrative și optimizarea fluxurilor de lucru eliberează timp valoros pentru managementul unității.
  • Conformitate garantată: Actualizarea automată a documentelor și consultanța specializată asigură alinierea permanentă la cadrul legal în viguare.
  • Dezvoltare continuă: Accesul la resurse și instrumente de dezvoltare profesională susține creșterea competențelor personalului.
  • Asistență pas cu pas: Oferim sprijin permanent direct în platformă pentru a vă ajuta în cazul solicitărilor primite de la alte instituții sau în eventualitatea unui control.

Platforma Viva se adresează directorilor de școli vizionari, care înțeleg importanța inovației și a transformării digitale în educație. Prin adoptarea acestei soluții complete, școlile pot păși cu încredere pe calea către un management modern, eficient și centrat pe atingerea excelenței în educație.

Citește și:
VIDEO Directorii de școli să nu se mai zbată singuri în această încercare de a le cuprinde pe toate, spune Bianca-Virginia Ibadula, managerul Colegiul Național „Mihai Eminescu” din Constanța, care folosește platforma Viva cu documentele necesare pentru fiecare unitate de învățământ
Diana Craiu, director adjunct al Colegiului „Karpen” din Bacău, despre lucrul pe Platforma Viva Catalog: Se pot realiza fișe de progres pe fiecare elev în parte și pot eu să-mi structurez ceea ce voi aplica la clasă pentru a îmbunătăți rezultatele viitoare
A lucrat timp de 7 ani în două școli, apoi a creat platforma ce reduce povara birocratică pentru directori, personal auxiliar și profesori din peste 2.100 de școli / Narcis Alexandru, CEO și fondator Viva: Ne gândim zi de zi cum putem ajuta unitățile de învățământ
Directorii, profesorii și secretarele din peste 2.000 de școli folosesc platforma care reduce birocrația și rezolvă administrarea a peste 350 de proceduri actualizate constant / Cursuri online de formare – gratuit pentru utilizatori (P)
Documentele pentru fiecare comisie din școală și indicații pe fiecare standard ARACIP, oferite de platforma VIVA (P)
Toate documentele necesare directorilor și profesorilor, la un click distanță. De la creșă și până la liceu, platforma VIVA conține acte organizate pe secțiuni, personalizate pe fiecare unitate și actualizate cu legislația în vigoare (P)

3 comments
  1. Cam puține proceduri… cereți fraților mai multe că se poate!milionul de proceduri și alte hârtii….timp pt ore când să mai fie?

  2. O fi buna platforma, nu contest asta, dar cum ar fi ca din 360 de proceduri sa se reduca mai intai la 180, de sus, de la minister?

  3. ce STUPID: Statul (aracip) inspectează tot structuri ale statului (scolile adică) și pentru ca totul să iasă bine (adică atunci când statul se inspectează pe el insuși) apelelează la privați să le facă proceduri pe bani buuuuni, bani alocați tot de la buget desigur. De ce e in lanțul ăsta și firma privată?

    Cred că remarcați modul de sifonare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like