LISTA Peste 16.800 de profesori, educatori și învățători, declarați admiși la proba borderoului de Consiliul Național pentru Politici și Evaluare în Educație. Când încep cursurile de formare pentru a deveni evaluatori

11.949 de vizualizări
Calendar oficial mobilitate
Foto: OECD
Rezultatelele probei de borderou pentru cadrele didactice care au participat la selecția în corpul de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale (CPEECN) au fost publicate pe site-ul Consiliului Național pentru Politici și Evaluare în Educație.

Instituția anunță că în următoarele două luni urmează cursurile de formare pentru cei admiși.

“În perioada 04.12.2020-26.02.2021 toate cadrele didactice care au fost selectate (admise) pentru parcurgerea Programului de formare a Corpului de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale, aprobat prin OMEC nr. 6081/2020, vor fi informate, prin intermediul emailului, de către echipele de formatori, cu privire la perioada în care vor fi programate pentru participarea la cursuri”, potrivit rocnee.eu.

Perioada cuprinsă în anunțul CNPEE este diferită de cea din calendarul oficial aprobat prin Ordinul de ministru 4.979 – acolo perioada era 02 decembrie 2020 – 15 martie 2021.

Listele cu rezultatele sunt anonimizate, iar în ele apar 16.870 de persoane admise și 1.258 de persoane respinse.

Descărcați listele anonimizate cu rezultatele în urma evaluării borderourilor.

Reamintim că înscrierea pentru acest apel a generat un număr uriaș de plângeri din partea profesorilor după ce 10 mii de cadre didactice au fost respinse, adică peste 35% din participanții la concursul de dosare.

Profesorii au fost de vină, au replicat reprezentanții CNPEE într-un răspuns pentru Edupedu.ro: Cererea nu a avut număr de înregistrare de la inspectorat, cererea nu a respectat formatul, cererea de înregistrare nu era semnată de candidat, acestea sunt doar trei dintre „neregulile” care au dus la eliminarea a peste 10 mii de profesori care au solicitat la începutul lunii să se înscrie în Corpul național al profesorilor evaluatori.

Foto: OECD


3 comments
  1. Mulți profesori nu s-au înscris din doua motive :
    1.Dosarul stufos și care trebuia fabricat peste noapte, era un indemn la pierdere de vreme, în timp ce preocuparea de baza a profesorilor era implicarea maxima în desfășurarea lecțiilor online.
    2.Astfel de… cursuri au mai avut loc cu vreo 8-10 ani în urma,curs finalizat cu prezentarea unei lucrări. Deosebirea a fost însă ca cei ce nu au efectuat cursurile se puteau înscrie liber la examene, ca și cum acele cursuri au fost doar o pacaleala pentru profesori, scopul fiind doar sa justifice existenta Casei Corpului Didactic.

  2. Să înțeleg că până acuma profesorii nu știau să evalueze corect lucrările sau că mai apar niște pile care se vor preface că vor instrui profesorii, pe bani grei, așa cum este așa zisul CRED?
    Poate se comunică lefele banane pe care le-au și le încasează pilele de la CRED care bat câmpii.
    La adresa educație ar trebui să comenteze cei care au făcut cursuri, au dat examene și predau la catedră, nu toți frustrații care au avut probleme cu școala pentru că nu erau prea dotați intelectuali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Angajații din peste 30 de instituții/unități de învățământ, printre care grădinițe, licee și chiar Inspectoratul școlar din București, nu și-au luat salariile, avertizează sindicatele FSE „Spiru Haret”: Ministerul Educației nu a deblocat programul de salarizare

Angajații din peste 30 de instituții/unități de învățământ din Municipiul București nu și-au luat salariile, avertizează Federația Sindicatelor din Educație „SPIRU HARET“ într-un comunicat primit de Edupedu.ro Este vorba despre…
Vezi articolul

Serie de evenimente susținută de APRIL

VIDEO Este necesară apariția unui post în toate unitățile de învățământ, responsabil de toate programele sociale, spune inspectorul școlar general adjunct al ISJ Timiș, Cosmin Hogea

Înființarea unui post în fiecare școală care să aibă în responsabilitate toate programele sociale, aceasta este propunerea făcută de Cosmin Hogea, inspectorul școlar general adjunct al Inspectoratului Școlar al Județului…
Vezi articolul

Propunerea de plată integrală în acest an și în 2023 a diferențelor salariale pentru profesori, respinsă în Comisia de Învățământ din Senat de PSD și UDMR, cu abținerea PNL, potrivit inițiatorilor

Senatorii din Comisia de Învățământ au respins miercuri amendamentele la proiectul de lege pentru aprobarea Ordonanței de Urgență privind diferențele salariale pentru profesori, potrivit inițiatorilor acestor amendamente – senatori USR.…
Vezi articolul