LISTA Numărul de locuri libere rămase în fiecare județ, după repartizarea la liceu 2024. În București sunt cele mai multe locuri, 479. La polul opus este județul Constanța, unde nu mai este niciun loc

985 de vizualizări
Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com
Ministerul Educației a publicat lista cu numărul de locuri libere rămase după repartizarea computerizata la liceu 2024. Cele mai multe locuri rămase sunt în București, 479 de locuri, județul Galați, 307 locuri și Suceava, 295 de locuri.

Județele cu cele mai multe locuri libere rămase după repartizare sunt următoarele:

  • București – 479;
  • Galați – 307;
  • Suceava – 295;
  • Argeș – 294;
  • Mureș – 293;
  • Bihor – 279;
  • Ilfov  – 274;

La polul opus se află județul Constanța unde nu mai este niciun loc liber și au rămas 334 de candidați nerepartizați, cei mai mulți din țară.

În funcție de numărul total de locuri pentru fiecare județ, 20,6 % dintre locurile disponibile au rămas libere în județul Ilfov 17,1 % au rămas libere din Călărași și 16,35  % în Mehedinți.

JudeţNr. total de locuriNr. locuri libere rămase după repartizare % locuri libere
CT3.8460,00 %
B15.384793,11 %
GL3.2963079,31 %
SV5.0362955,86 %
AR2.79929410,50 %
MS3.1372939,34 %
BH3.2322798,63 %
IF1.3327420,60 %
MM2.8722578,95 %
CL1.4524817,10 %
MH1.46223916,35 %
BC3.6722386,48 %
VS2.6562298,62 %
BT2.7022218,18 %
PH4.8552204,53 %
HR1.8320110,98 %
TM4.3791984,52 %
DJ3.5741975,51 %
OT2.221958,78 %
AG3.6351865,12 %
SJ1.4316611,61 %
IS5.1061653,23 %
CS1.3915511,15 %
DB2.711475,42 %
TR1.7841297,23 %
VN2.0981225,82 %
IL1.4341218,44 %
VL2.1641215,59 %
BZ2.2981134,92 %
SB2.3421064,53 %
CV96410010,37 %
NT2.639883,33 %
HD1.999864,30 %
BN1.832844,59 %
CJ3.751812,16 %
GJ2.052813,95 %
BV3.12722,31 %
TL1.026636,14 %
BR1.392543,88 %
SM1.627342,09 %
GR860121,40 %
AB1.54110,71 %
Total118.9216.9615,85 %
Sursa date: Ministerul Educației
CALENDAR – A doua etapă de admitere la liceu 2024 

A doua etapă de admitere în învățământul liceal pentru candidații din seria curentă, precum și pentru cei din seriile anterioare care nu împlinesc 18 ani până la data începerii cursurilor anului școlar 2024-2025, începe pe 2 august, conform ordinului de ministru

2 august 2024 – Afișarea centrului de admitere, a situației locurilor rămase libere, inclusiv a celor destinate candidaților romi, precum și a celor destinate candidaților cu CES, a locului de desfășurare și a graficului probelor de aptitudini sau de verificare a cunoștințelor de limbă modernă ori maternă 

5 august 2024 – Înscrierea candidaților pentru probele de aptitudini sau probele de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternăinclusiv a candidaților pe locurile speciale pentru romi și a candidaților pentru locurile distinct alocate candidaților cu CES în unitățile de învățământ de masă

6 – 7 august 2024 – Desfășurarea probelor de aptitudini sau a probelor de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă

8 – 9 august 2024 Afișarea rezultatelor la probele de aptitudini și la probele de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă și rezolvarea eventualelor contestații 

12 – 14 august 2024 Primirea cererilor de înscriere a candidaților care au fost repartizați computerizat în prima etapă de admitere, dar care nu și-au depus dosarele de înscriere în termen, a candidaților care au fost respinși la liceele/clasele care au organizat probe de aptitudini și a candidaților care au susținut probe de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau de limbă maternă în etapa a doua, precum și a candidaților care nu au participat sau au participat la repartizarea computerizată în prima etapă de admitere, dar, din diferite motive, nu au fost repartizați computerizat, inclusiv a candidaților pe locurile speciale pentru romi și a candidaților pentru locurile distinct alocate candidaților cu CES în unitățile de învățământ de masă. Primirea cererilor de înscriere a absolvenților clasei a VIII-a care nu au susținut evaluarea națională. 

NOTĂ: Candidații pe locurile speciale pentru rromi și candidații pentru locurile distinct alocate candidaților cu CES în unitățile de învățământ de masă își păstrează prioritatea pe locurile destinate acestora

19 – 20 august 2024 Repartizarea candidaților din etapa a doua, de către comisia de admitere județeană/a municipiului București

Repartizarea se face conform unei proceduri stabilite de către comisia de admitere județeană/a municipiului București, publicate pe site-ul inspectoratului școlar județean/al Municipiului București și comunicate unităților de învățământ până la data de 10 iulie 2024.

20 august 2024 Transmiterea către Centrul național de admitere a rezultatelor repartizării prin confirmarea încheierii operațiunilor specifice în aplicația informatică centralizată

Foto: © Monkey Business Images | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și: 
Rezultate admitere 2024. Au fost repartizați la liceu 111.960 de elevi, dintre care peste jumătate la prima opțiune. Secretarul de stat Florian Lixandru: Au fost niște opțiuni realiste
Rezultate admitere liceu 2024. Peste 1.600 de candidați au rămas nerepartizați. Cei mai mulți elevi care n-au prins un loc la liceu sunt din județele Constanța, Prahova și Giurgiu / În București, un candidat cu media 8.92 nu a fost repartizat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de BCR

VIDEO Implicarea elevilor crește la orele de Limba și literatura română, atunci când discutăm despre bani, spune profesoara Alexandra Dălălău, de la Școala Gimnazială Sâncraiu de Mureș, școală LifeLab 2024

Clasa a VI-a de la Școala Gimnazială Sâncraiu de Mureș, județul Mureș, a avut o oră „altfel” de Limba și literatura română. Fabula “Boul și vițelul” de Grigore Alexandrescu, aflată…
Vezi articolul

Judecătorul Cristi Dănileț: Ce ne lipseşte din școli nu sunt legile, sunt practicile interne, sunt regulamentele interne. Să găsim trei, patru, cinci şcoli bune în România şi apoi profesorii din acele şcoli să promoveze practicile restaurative, că dacă vin eu autoritate şi impun, sunt refuzat

Judecătorul Cristi Danileţ este de părere că profesorii ar trebui instruiţi să accepte că “discuţiile sunt mai importante decât disciplinarea şi pedepsirea”, și a vorbit de formarea unor reţele de…
Vezi articolul