Lista intermediară cu punctajele obținute de școlile care au aplicat pentru sute de mii de euro ca să piloteze noi planuri-cadru și modele de carieră didactică, publicată cu întârziere de Ministerul Educației / Bugetul de 12 milioane de euro ar ajunge la 35 de proiecte care includ 73 de școli – estimare

89 de vizualizări
Foto: © Kantver | Dreamstime.com
Lista intermediară a punctajelor obținute de școlile care au aplicat pentru granturi de 200.000 de euro ca să piloteze noi modele curriculare – alte feluri de planuri-cadru sau noi modele de carieră didactică a fost publicată de Ministerul Educației.

Pe primul loc din cele 121 de proiecte evaluate se află Liceul Special „Moldova” din Târgu Frumos, județul Iași, notat cu 98 de puncte, pentru proiectul „REDA: Rețeaua Educațională pentru Dezvoltarea Abilităților”, în parteneriat cu Școala Gimnazială 150 și Liceul Special pentru Deficienți de Vedere, se arată în document.

Tot cu 98 de puncte a fost notat și proiectul „Edu-Matrix: platformă de consiliere și orientare pentru elevi” al Colegiului Național „Gheorghe Lazăr” din București.

  • Lista, care poate fi descărcată mai jos din articol, a fost publicată cu întârziere, calendarul apelului pentru granturile dedicate școlilor pilot 2024 prevăzând că pe 2 octombrie ministerul Educației trebuie deja să publice lista finală a punctajelor pentru proiecte, adică după contestații.

Proiectele vor fi selectate pentru finanțare în ordine descrescătoare a punctajelor obținute, în limita bugetului disponibil alocat, se arată în ghidul solicitantului. Același document mai prevede că o școală primește maximum 200.000 de euro, iar un proiect în parteneriat al mai multor școli – cel mult un milion de euro. Conform unei estimări Edupedu.ro, vor primi 12 milioane de euro circa 35 de proiecte care cuprind 73 de școli.

În acest apel, se acordă 12 milioane de euro pentru planuri de pilotare care trebuie să fie aplicate pe o perioadă de minimum 1 an școlar și fără să fie depășit termenul limită până la care trebuie finalizată investiția, respectiv 31 martie 2026.

Ministerul Educației nu a publicat sumele trecute de școli în proiecte și nici ce presupun mai exact proiectele din apelul în urma căruia ar urma să poată pilota noi modele de arhitectură curriculară sau de carieră didactică. Vom reveni cu lista finală când Ministerul Educației o va publica.

Apelul a fost demarat cu întârziere de Ministerul Educației, care a publicat cu întârziere de 20 de zile lista celor 121 de școli admise în etapa de evaluare a eligibilității proiectelor pentru școli-pilot finanțate prin PNRR cu 12 milioane de euro. Întârzierea semnării contractelor cu școlile poate pune în pericol începerea pilotării, pentru că, potrivit condiționalităților din ghidul solicitantului, pilotarea trebuie să fie pe durata unui an școlar.

  • Din primul modul au mai rămas trei săptămâni, iar în urma procedurilor care urmează, școlile vor mai pilota trei sau trei module și jumătate din acest școlar, la fel și din celălalt an școlar, pentru că finalitatea proiectului cu durata limită de implementare este martie 2026.

DOCUMENT DESCARCĂ Lista intermediară Granturi Școli Pilot 2024:

Foto: © Kantver | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
LISTA celor 121 de școli admise în etapa de evaluare a eligibilității proiectelor pentru școli-pilot finanțate prin PNRR cu 12 milioane de euro: Colegiul Național „Gheorghe Lazăr”, Liceul Teoretic Internațional de Informatică din București, dar și școli speciale au avut proiecte admise. Urmează evaluarea calitativă / Ministerul a încălcat cu 20 de zile propriul calendar
Ministerul Educației încalcă propriul termen de anunț pentru lista școlilor-pilot eligibile pentru finanțare PNRR / Sunt 129 de unități de învățământ înscrise care așteaptă rezultatele – doar 60 vor primi 12 milioane de euro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cum s-ar putea desfășura orele de sport, după redeschiderea școlilor. Fotbalul se transformă în miuță, iar baschetul se joacă fără pase „fiecare cu mingea lui” – recomandările INSP

Orele de educație fizică și sport se transformă, după redeschiderea școlilor, potrivit recomandărilor Institutului Național de Sănătate Publică, publicate de Ministerul Sănătății. Documentul care detaliază măsurile care se iau în…
Vezi articolul