Lista intermediară cu proiectele eligibile în apelul pentru formarea a peste 100.000 de profesori în pedagogie digitală, de 80 de milioane de euro, publicată de Ministerul Educației / Pe listă sunt 13 universități din țară, dintre care trei sunt private

0 vizualizări
Ministerul Educației a publicat miercuri, 31 iulie, lista intermediară cu proiectele eligibile în apelul pentru formarea a peste 100.000 de profesori în pedagogie digitală. Sunt 19 proiecte declarate admise, dintre care 10 aparțin unor universități de stat și 3 private. În cadrul acestui apel, în valoare de 80 de milioane de euro, vor fi formați cu prioritate profesori din mediul rural și zone defavorizate, potrivit ghidului solicitantului. Lista integrală o găsiți în articol. Amintim, calendarul este în întârziere, termenul pentru înscrieri a fost prelungit și a expirat pe 17 mai.
  • Solicitanții proiectelor pot depune contestații în două (2) zile lucrătoare de la data publicării listei.

În total au fost selectate 19 proiecte eligibile prin care vor fi formați 100.000 de profesori în pedagogie digitală în cadrul apelului„Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”.

Sunt 10 proiecte ale universităților de stat, trei ale unor universități private, Casa Corpului Didactic din Călărași și restul de cinci ale unor asociații private.

Universitățile de stat declarate admise sunt:

  • Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava
  • Universitatea Constantin Brâncuși
  • Universitatea din Craiova
  • Universitatea Lucian Blaga din Sibiu
  • Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău
  • Universitatea din București
  • Universitatea Aurel Vlaicu din Arad
  • Universitatea Valahia din Târgoviște
  • Universitatea de Vest Timișoara

Universitățile private care au depus proiecte, admise

  • Universitatea Spiru Haret
  • Universitatea Româno-Americană
  • Universitatea Internațională Danubius

Asociațiile private care au fost admise

  • Asociația Proeuro-cons cu proiectul Digitrend – Tendințe digitale în educație
  • Asociația As 2001 Alba Iulia cu proiectul e-Profesor
  • Asociația EDU-APPS cu proiectul Clasa Viitorului, pedagogie digitală
  • Asociația Go-Ahead cu proiectul Activ digital în școala ta

Au putut depune proiecte instituții de învățământ superior publice sau private, acreditate sau autorizate provizoriu și furnizori publici sau privați de formare continuă.

Informații de context

Apelul are ca scop formarea a 100.000 de profesori din învățământul preuniversitar de stat și publicarea a 50.000 de materiale educaționale deschise create de 50% dintre cadrele didactice formate.

80 de milioane de euro sunt alocați prin PNRR: Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației și Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic.

Valoarea unui proiect este de minim 2,4 milioane euro și ar trebui să formeze cel puțin 3.000 de profesori. 

Proiectele trebuie să prioritizeze formarea profesorilor din mediul rural și din zonele defavorizate, conform Ghidului solicitantului.

Toți cei 100.000 de profesori care vor fi formați în pedagogie digitală trebuie să elaboreze o resursă educațională deschisă de tip RED, potrivit Ministerului Educației, care răspunde la cele mai frecvente întrebări privind scrierea cererilor de finanțare din apelul PNRR „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”. Formarea cu 84 de ore de curs/practică și materialele trebuie să fie gata până în septembrie 2025.

Calendarul apelului este în întârziere. Ministerul Educației a prelungit termenul limită până pe 17 iunie, pentru depunerea proiectelor. Termenul inițial pentru depunerea proiectelor era 31 mai.

Lista intermediară proiecte eligibile pentru apelul „Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”
Citește și:

Termenul pentru depunerea proiectelor în apelul privind formarea a 100.000 de profesori în pedagogie digitală, prelungit de Ministerul Educației până pe 17 iunie
Fiecare dintre cei 100.000 de profesori care vor fi formați în pedagogie digitală trebuie să facă cel puțin o resursă educațională deschisă de tip RED, potrivit Ministerului Educației

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Noțiunea de „școală bună”, „de top” nu ar trebui să existe în cadrul învățâmântului de stat, potrivit Federației părinților și aparținătorilor legali, care transmite sfaturi pentru înscrierea la clasa pregătitoare

Noțiunea de „școală bună”, „de top” nu ar trebui să existe în cadrul învățâmântului de stat care presupune să ofere șanse egale tuturor elevilor, potrivit unei postări a Federației părinților…
Vezi articolul