LISTA 22 de profesori din școli de la sate, din 15 județe, sunt finaliștii galei profesorul anului din mediul rural

3.751 de vizualizări
Foto: Inquam Photos / George Călin
Profesorul anului din mediu rural va fi anunțat pe 15 februarie, dar până atunci organizația Teach for Romania anunță cei 22 de finaliști. Aceștia au fost aleși de un juriu, împărțiți pe 7 categorii, iar proveniența lor este din școli din 15 județe.

Aceste județe sunt: Iași, Ialomița, Hunedoara, Mureș, Olt, Vâlcea, Ilfov, Bacău, Bihor, Timiș, Bistrița-Năsăud, Dolj, Călărași, Cluj și Mehedinți.

Organizatorii susțin că au fost 518 nominalizări de cadre didactice, iar în juriul inițial au fost implicați 80 de profesori, alumni și membri ai echipei Teach for Romania. În ultima etapă de jurizare au fost 38 de specialiști din: societatea civilă, experți în educație, reprezentanți ai sectorului business, elevi, parteneri instituționali și parteneri media.

Nominalizările pentru aceasta gală au putut fi făcute de către elevi, părinți, alte cadre didactice, directori, inspectori școlari, reprezentanți ai entităților cu activitate în domeniul educațional (ONG-uri, entități media, instituții publice etc.).

În prezent, candidaturile finaliste se află în etapa de documentare în teren pentru a verifica validitatea informațiilor furnizate, potrivit comunicatului de presă.

Finaliștii sunt:

Categoria: Educatori

Vasilica Găzdac – Educator, Școala Profesională „Tiberiu Morariu” Salva, Bistriţa-Năsăud;

Elena Irina Șalău – Educator, Grădinița cu Program Normal Nedeia, comuna Gighera, Dolj;

Nicoleta Stancu – Educator, Grădinița cu program normal Nr. 2, Comuna Curcani, Călărași;

Categoria: Profesori debutanti

Cosmina Teodora Chiuoru – Profesor, Liceul Teoretic ,,Comandor Alexandru Cătuneanu” Lunca Cetățuii, comuna Ciurea, Iași;

Rebeca Gheorghe – Învățător, Școala Sfântul Ierarh Nicolae,Bucu, Ialomița;

Emilia Lazăr – Profesor, Școala gimnazială Romos, Hunedoara;

Categoria: Prevenirea abandonului școlar

Camelia Costantea – Director, Școala Gimnazială Viișoara, Cluj;

Felix Godeanu – Director, Școala Gimnazială Grozești, Mehedinți;

Monica Nagy – Învățător, Școala Gimnazială Cojocna, Cluj;

Categoria: Dezvoltarea literației

Loredana Biliboc – Învățător, Școala Gimnazială Pustiana, Pîrjol, Bacău;

Raluca Narcisa Covaci – Profesor, Școala Gimnazială ”Anghel Saligny” Banloc, Școala Gimnazială Livezile, Timiș;

Georgiana-Ionela Iordache – Învățător, Liceul Teoretic ”David Voniga” Giroc, Timiș;

Categoria: Dezvoltarea abilităților socio-emoționale

Lidia Nadasan – Învățător, Scoala Gimnaziala Beica de jos, comuna Beica, Mureș;

Mihaela Nistor – Profesor, Liceul Tehnologic Drăgănești-Olt, Școala Gimnazială Comani/Liceul Teoretic Drăgănești-Olt, Olt;

Georgeta Safta – Învățător, Școala Gimnazială Gura Văii, Bujoreni, Vâlcea;

Ursache Andreea – Profesor, Liceul „Lascăr Rosetti”, Răducăneni, Iași;

Categoria: Dezvoltarea leadership-ului la elevi

Marinela Culea – Director, Liceul Tehnologic „Cezar Nicolau” Brănești, Ilfov;

Gabriela Gălățeanu – Învățător, Școala Gimnazială Orbeni, Bacău;

Luminița Maria Ilea – Profesor, Școala Gimnazială Nr. 2 Țețchea, Bihor;

Categoria: Implicare în comunitate

Lăcrămioara Cule – Profesor, Școala Gimnazială Scărișoara, Olt;

Daniela Niste – Învățător, Școala Gimnazială ”Cornel Regman” Daneș, structura Seleuș, Mureș;

Angelica Șarig – Profesor, Școala Gimnazială Cleja, Bacău.

Teach for Romania este o organizație non-guvernamentală, care de 10 ani recrutează și pregătește oameni să devină profesori și învățători în școlile publice din România, pornind de la cele mai dificile comunități. În anul școlar 2023-2024, 145 de cadre didactice fac parte din acest program și predau în 126 școli, din 22 de județe. 

Gala Profesorul Anului din mediul rural 2024 are loc pe 15 februarie, începând cu ora 17.00, la Timișoara – Sala Multifuncțională a Consiliului Județean Timiș și va fi transmisă și online.


1 comment
  1. Bună seara!Doresc să fiu la curent cu noutățile privind Învățământul preuniversitar . Sunt cadru didactic la gimnaziu și mă preocupă tot ce se referă la Limba și literatura română și nu numai aceasta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Supravegherea permanentă cu aparatură audio-video, în școli, a elevilor și angajaților este o îngrădire a drepturilor persoanelor vizate cu multiple consecințe de ordin juridic, care poate afecta și psihicul acestora, spune Daniela Cireașă, președintele Asociației Specialiștilor în Confidențialitate și Protecția Datelor

Montarea obligatorie în școli a camerelor de supraveghere audio-video și monitorizarea permanentă a elevilor și cadrelor didactice, plus a celorlalți angajați, fără consimțământul acestora, este o îngrădire a drepturilor acestora,…
Vezi articolul

O grădiniță din Marea Britanie le-a transmis copiilor să poarte mai multe haine pentru a reduce costurile de încălzire / ”Nu vom putea avea încălzirea pornită de la ora 8.00 la ora 18.00 în fiecare zi, deoarece financiar ne va distruge”

O grădiniță din Marea Britanie le-a spus copiilor şi personalului că vor fi nevoiţi să poarte mai multe haine pentru a ajuta la reducerea costurilor de încălzire, deoarece companiile se…
Vezi articolul

Ligia Deca: Vom solicita ca fiecare școală cu o medie a rezultatelor sub 7 la simularea Evaluării Naționale să aibă un plan dedicat de intervenţie. Planul de intervenție va fi monitorizat prin inspecții, potrivit ministrului Educației

Ligia Deca, ministrul Educației, a declarat, pentru Euronews România, că școlile cu o medie a rezultatelor sub 7 la simularea Evaluării Naționale 2024 vor avea un plan dedicat de intervenție.…
Vezi articolul

Au fost grele subiectele la Istorie, de la Bac? Profesoara Andreea Laura Martinescu: Nu au fost grele, materia a fost foarte bine distribuită și nu a dat șansa vânătorilor de note să înșface un 10 pe nemerit

Subiectele de la Istorie nu au fost „prea grele”, cum s-au plâns cei nepregătiți pentru examen, dar „prima dată după foarte mult timp s-a făcut o “distribuție” a materiei. În…
Vezi articolul