În cadrul campaniei ”De sărbători, jucăriile fac bine”, Lidl sprijină UNICEF în demersul lor de a ajuta copiii din mediile defavorizate să finalizeze învățământul obligatoriu. Astfel, până pe 24 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF.
Campania a pornit în urma ultimelor date alarmante privind abandonul școlar. În România, 2 din 10 copii renunță la educație înainte de a finaliza învățământul obligatoriu. Ca și consecință, copiii care nu termină 10 clase sunt expuși unui risc mai mare să trăiască la limita sărăciei și a excluziunii sociale, condiții pe care ajung să le transmită ulterior propriilor copii.
Cum putem ajuta?
Până în data de 24 decembrie, la fiecare jucărie achiziționată de clienți, magazinele Lidl donează 1 leu către organizația UNICEF. Banii strânși vor contribui la susținerea educației de calitate a elevilor din medii defavorizate. Astfel ei vor dispune de cunoștințele și competențele de care au nevoie pentru a se integra în societate și pe piața muncii.
„Suntem responsabili pentru generațiile care urmează, pentru modul în care se dezvoltă și pentru calitatea viitorului lor. De aceea, ne alăturăm unui nou demers sustenabil de sprijinire a educației, prin care, împreună cu UNICEF, ne propunem să creștem calitatea formării cadrelor didactice, să reducem rata de abandon școlar din mediul rural și să pregătim elevii de astăzi pentru a-și urma visurile”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Despre UNICEF în România: UNICEF este prezent în România şi în alte 190 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, UNICEF lucrează împreună cu Guvernul, Parlamentul, autorităţi locale, societatea civilă, sectorul privat, parteneri naţionali şi internaţionali şi cu mass media pentru a asigura accesul tuturor copiilor la educaţie timpurie de calitate şi la şcoală, pentru protejarea adolescenţilor şi monitorizarea drepturilor copilului, pentru protecţie socială şi pentru mobilizarea de resurse în beneficiul copiilor. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi a guvernelor.