În 2019, anul pe care cu toții ni-l vom aminti ca ultimul an bun înainte ca totul să se schimbe dramatic, avea 33 de ani și era stăpân peste un imperiu comercial format din sute de restaurante deschise în 15 țări, pe trei continente. La restaurantul din inima Parisului zeci de oameni stăteau zilnic la coadă ca să își cumpere salatele Salad Box. La începutul anului 2020, avea încă două branduri noi de food pe care se pregătea să le exporte. Însă pandemia a pus „Stop Joc!” și a trebuit să învețe să înoate pentru supraviețuire.
În interviul pe care Dan Isai, fondatorul Salad Box, l-a acordat în exclusivitate publicației Economedia.ro, vorbim despre reziliență și putere de adaptare, dar și despre costurile emoționale și psihice ale acestui proces presant de transformare, despre descoperire de sine și lecții învățate despre antreprenoriat, în momente cheie, poate chiar de autosuficiență. Primul an de pandemie a fost pentru el cel mai intensiv curs de educație financiară, dar și-a manifestat și cea mai puternică dovadă de empatie și solidaritate față de echipă: cu stres ale cărui efecte sunt irecuperabile spune el, a reușit să plătească la timp, în echipă cu partenerii, salariile a 1.200 de angajați. „Acum un an fix pe vremea asta nu vedeam supraviețuirea mai mult de 2 luni”, mărturisește antreprenorul. Astăzi, vorbește de extindere prin adaptare și o drămuire mult mai coerentă a resurselor și cheltuielilor.